Mám problém že mi klope hlavové zloženie i po doťahovani, stlačim prednú brzdu a hýbem dopredu dozadu a stále cítim jak sa hýbe, ale mám skôr pocit že to ide z vidly na pravej strane tam kde je tesnenie a tam kus jakeby sa to hýbalo, pripojím aj zopár fotiek, nejaké návrhy čo by to mohlo byť?
tie dve foto su trochu zmatocne. hlavko sa ma dotahovat tak, ze najprv zatiahnes topcap az potom predstavec. Dalej pozri ci mas dobre nabitu korunku na vidlici to je taky kruzok ktory ma byt namlateny rovno a az na sami spodok rury vidlice a zapada do hlavoveho zlozenia. Ak si to rozoberal mozes mat aj zle poskladane hlavko, mohol si prehodit nejaku podlozku alebo kruzok... dovodov moze byt viac a ak si nevies rady a mas moznost zajst do nejakeho lokalneho bajkshopu tak verim ze na pockanie a za par kaciek ti to spravia a hned zistia kde je problem.
ano, nedodal som to ze topcap je na fotke odstraneny, dotahujem tak ze na krku dve srubky uvolnim, nasledne tu hornu zatiahnem tak aby mi to nejak neobmedzovalo pohyb. a ta druha fotka je bez podlozky a prva je s, hlavove zlozenie je dotiahnute ale furt pocujem a kus aj citim nejaky pohyb
pohyb možu byt spodne nohy vidlice alebo platnička v brzde.zrovna dnes som servisoval ložiska v hlavovom, a tiež mi to pri dotiahnutí hrkalo, bola to vola aj na vidlici aj na platničkach jemne,
Klepat moze vsetko mozne. Ak sa to hybe tak nemoze byt problem najst dve veci co sa voci sebe hybu. Dotknes sa naraz jednej i druhej a ucitis to.
Ak sa hybe krk vidlice voci ramu tak bude vadne hlavko:
- zle poskladane, niektore lozisko naopak, ...
- vola v loziskach
- mala medzera na topcap
- volny jezko
- zle nabity alebo chybajuci kruzok na vidlici
- vakel medzi miskami a ramom
klepat ale moze i
- vakel v bushingoch na vidlici
- vyjazdene tesnenia vo vidlici
- chybajuci olej vo vidlici
- zle nalisovany krk
- povolena oska na kolese
- vola v loziskach v naboji
- povoleny kotuc
- povolene nity na kotuci
- volne platnicky
- povolene prasa
- povoleny predstavec
- povolene gripy
- povolene brzdy - klepe bowden/hadica
- prasknuty ram
- prasknuty mostik
- prasknuty predstavec/rajdy
- moze to robit cokolvek ine, nielen vpredu ale i vzadu
najskor to bude nieco co predtym neklepalo, nieco si s tym spravil a odvtedy to klepe
Preto som sa pýtal, aby to nemýlilo iných. Hlavne pri karbónových vidliciach je práveže hentaká zostava ideálna (krk trčí nad predstavec a na ňom spacer). Samozrejme treba zvoliť taký spacer, ktorý neumožní krytke oprieť sa o krk.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Popíš nam to.
A vôľu zistíš tak, že zabrzdíš prednú brzdu, ruku dáš na hlavové a pohneš Bike dopredu a dozadu. Ak je voľné tak ucítiš vôľu medzi vidlicou a rámom
Ak sa hybe krk vidlice voci ramu tak bude vadne hlavko:
- zle poskladane, niektore lozisko naopak, ...
- vola v loziskach
- mala medzera na topcap
- volny jezko
- zle nabity alebo chybajuci kruzok na vidlici
- vakel medzi miskami a ramom
klepat ale moze i
- vakel v bushingoch na vidlici
- vyjazdene tesnenia vo vidlici
- chybajuci olej vo vidlici
- zle nalisovany krk
- povolena oska na kolese
- vola v loziskach v naboji
- povoleny kotuc
- povolene nity na kotuci
- volne platnicky
- povolene prasa
- povoleny predstavec
- povolene gripy
- povolene brzdy - klepe bowden/hadica
- prasknuty ram
- prasknuty mostik
- prasknuty predstavec/rajdy
- moze to robit cokolvek ine, nielen vpredu ale i vzadu
najskor to bude nieco co predtym neklepalo, nieco si s tym spravil a odvtedy to klepe
Prečo by tak trčať nemohol?
Aj to na prvej fotke moze byt pri niektorych krytkach problem, lebo isu moc hlboko.