Co je podla vas lepsie klasicka(light) dusa a v pripade defektu zalepit sprejom na defekty alebo nieco take http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?products_id=1661 ? mate s tym niekto skusenosti ? neriesim platky,ani vymenu celej duse ide o cas ... aby som nedaval dole plast ...
Ak ti nejde o váhu tak vyskúšaj duše,kt.obsahujú lepiaci tmel.Pri defekte sa ti sama zalepí,ale musíš byť v pohybe.Neobíde sa to bez určitej straty tlaku,ale potom ju stačí len dofúkať podla potreby.Myslím,že dokáže zalepiť otvory do 2mm,ale nesmieš mať v plášti nič zapichnuté.Nepríjemné môže byť keď na teba vyprskne trocha toho tmelu záleží od velkosti diery. Hmotnosť duše je asi cca 250-300g a cena 200-300Sk.Robí ju napr.SPECIALIZED.V tomto prípade nemusíš ani zosadať s biku a jazdíš ďalej bez zastavenia.Ďalšiu alternatívu máš HUTCHINSON FAST AIR TUBULESS(dodáva PROGRES CYCLES),kt. podla návodu samozréjme nafúka a dá sa použiť na opravu duše zalepí do otvoru 1mm za asi 90sec aj s fúkaním.
juuj to take je tazke ... to uz radsej light dusu 120g a sprej na defekty casovo to nevyde ovela dlhsie a pri dvoch kolesach 300g naviac je dost myslim
Určite váha je velká,alb. môžeš vyskúšať ešte lep.tmel od TUFO ale musíš mať AV aby si ho tam dostal je to tuba. Dáš tam asi polovicu tuby do každej duše a máš stoho tiež samo lep.dušu tak isto sa zalepi ako som ti písal a váha je zanedbatelná.Raz som to skúšal a funguje to len nesmie byť starý poznáš to podla hrudiek,alb.velkej stuhnutej časti.Cena bola asi okolo 90Sk ale už som to dlho nevidel.
Co je podla vas lepsie klasicka(light) dusa a v pripade defektu zalepit sprejom na defekty alebo nieco take http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?products_id=1661 ? mate s tym niekto skusenosti ? neriesim platky,ani vymenu celej duse ide o cas ... aby som nedaval dole plast ...
Tmel,alb.slime duše zalepia,ale aj to čo si mal tiež nie je zlé.Výhodou oproti tmelu máš tú že sa stým nemusíš hrajkať(otvoriť ventil a natlačiť dnu)to čo si mal je určite komfortné podobne je na tom aj HUTCHINSON ten ale nemá hadičku.
Ak smiem, prispejem svojim názorom. Podľa sa neoplatí mať light duše, ktoré sú ako sáčky z Tesca a ani tie ťažké "samolepiace" duše. Môžu pomôct, ale nemusia. Lepším spôsobom je klasická duša+sada na lepenie, resp. náhradná duša. V domácich podmienkach si treba natrénovať výmenu/lepenie a bez väčšej námahy to zmákneš do 5 min. To nie je také zlé, podľa toho, či sa chystáš na bedňu samozrejme. Oprav ma, ak sa mýlim.
tak lepenie na preteku(aspon ja som to myslel v pretekarskych podmienkach) je zdlhave to uz vymenim celu dusu ale aj tak cas kym dam dole koleso plast atd a potom naspet ... sprej je podlamna rychlejsi a drzi zatial good ... kazdopadne aj ked som nemal sprej nelepil som ale menil duse... nemam supersonic ale light od conti ... to je nieco medzi sackom a dusou z traktora cize taky stred 125g... (supersonic ma 100 a klasicke nevem )
Určite váha je velká,alb. môžeš vyskúšať ešte lep.tmel od TUFO ale musíš mať AV aby si ho tam dostal je to tuba. Dáš tam asi polovicu tuby do každej duše a máš stoho tiež samo lep.dušu tak isto sa zalepi ako som ti písal a váha je zanedbatelná.Raz som to skúšal a funguje to len nesmie byť starý poznáš to podla hrudiek,alb.velkej stuhnutej časti.Cena bola asi okolo 90Sk ale už som to dlho nevidel.
Pýtal sa na dušové riešenia a nie bezdušové (tubeless). TUFO tmel je na galusky a nie na duše! Po použití v duši a následnom defekte môžeš vyhodiť plášť, dušu aj pásku - kvalitne ich zlepí dohromady. A používa sa výhradne na galuskové ventilky, na autoventilok nenastrčíš tubu...
Pýtal sa na dušové riešenia a nie bezdušové (tubeless). TUFO tmel je na galusky a nie na duše! Po použití v duši a následnom defekte môžeš vyhodiť plášť, dušu aj pásku - kvalitne ich zlepí dohromady. A používa sa výhradne na galuskové ventilky, na autoventilok nenastrčíš tubu...
Vacsia blbost ako davat tmel do dusi je uz hadam len strcit klinec do zastrcky !
Btw: k Schwalbe Doc Blue je pribaleny taky bazmek ktorym sa da vysrobovat z autoventilu ten vnutorny ventil a tymto sposobom aplikovat tmel.
Joko poznáš tie čiapočky na rozoberanie AV ventilu?Tak potom to tam dostaneš a naozaj to funguje.Keď stým nemám skúsenosť tak nehovorím čo je zlé,alb.nefunguje nič v zlom.
JoKo normálne si ma rozosmial. Vieš vôbec ČO JE TO GALUSKA??? Vieš akú má konštrukciu? Čudoval by si sa, je to DUŠA a PLÁŠŤ. Plášť je ale po celom obvode a nemá tzv. pätku na zasunutie do ráfku ale spája sa zošitím a prilepením. Takže keď je TUFO na galusky môže byť aj na duše. Je to prakticky to isté. Hehe! A galusky sa tiež lepia "fľakmi". Len je to dosť prácne.
A ak sa "to" TUFOM alebo niečím podobným zlepí dokopy... čo už? Riziko takej metódy... Treba použiť výmenu duše ako to robím ja. Nikdy som na cestnom TUFO naskúšal a ani nebudem a na horskom tiež. Určite by som na nejakom preteku dostal taký defekt, kde by tmel nepomohol. To je zákon schválnosti.
Sprejom myslis tu hmotu - penu ktora sa nastrieka cez ventil do kolesa
a zalepi to defekt ? Z vlastnej skusenosti viem ze je to pri defekte nie je najlepsie riesenie:
- zalepi to dieru do 2mm
- ta hmota sa dostane vsade nie len pod dusu ale bude pretekat aj cez niple
- keby to aj zafungovalo a usetris tych par sekund na vymenu duse a nechcel by som viest pol kila naviac v kolese ked to mam do ciela 2h
- dusa bude na vyhodenie a cistenie tych zaschnutych prebytocnych gramov velmi zdlhave.
Tmel aj sprej uspokojivo funguju s Tubeles s dusou veru nie.
Riesenie bude UST alebo NoTubes druhe zmienovane je u mna v priprave lebo tie "vychytavky" na temu dusa a tmel/sprej nefunguju podla mojich predstav.
nemyslim ze sprej je tazky .... vyzera to asi ako tuzidlo na vlasy a je to upolne lahucke ked som si top dal na ruku a na zalepenie defektu som potreboval minimumu toho cize tipujem max 10g aj to je uz veeelmi vela mozno 5 ...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
bez defektu
Pýtal sa na dušové riešenia a nie bezdušové (tubeless). TUFO tmel je na galusky a nie na duše! Po použití v duši a následnom defekte môžeš vyhodiť plášť, dušu aj pásku - kvalitne ich zlepí dohromady. A používa sa výhradne na galuskové ventilky, na autoventilok nenastrčíš tubu...
Vacsia blbost ako davat tmel do dusi je uz hadam len strcit klinec do zastrcky !
Btw: k Schwalbe Doc Blue je pribaleny taky bazmek ktorym sa da vysrobovat z autoventilu ten vnutorny ventil a tymto sposobom aplikovat tmel.
A ak sa "to" TUFOM alebo niečím podobným zlepí dokopy... čo už? Riziko takej metódy... Treba použiť výmenu duše ako to robím ja. Nikdy som na cestnom TUFO naskúšal a ani nebudem a na horskom tiež. Určite by som na nejakom preteku dostal taký defekt, kde by tmel nepomohol. To je zákon schválnosti.
a zalepi to defekt ? Z vlastnej skusenosti viem ze je to pri defekte nie je najlepsie riesenie:
- zalepi to dieru do 2mm
- ta hmota sa dostane vsade nie len pod dusu ale bude pretekat aj cez niple
- keby to aj zafungovalo a usetris tych par sekund na vymenu duse a nechcel by som viest pol kila naviac v kolese ked to mam do ciela 2h
- dusa bude na vyhodenie a cistenie tych zaschnutych prebytocnych gramov velmi zdlhave.
Tmel aj sprej uspokojivo funguju s Tubeles s dusou veru nie.
Riesenie bude UST alebo NoTubes druhe zmienovane je u mna v priprave lebo tie "vychytavky" na temu dusa a tmel/sprej nefunguju podla mojich predstav.