Čaute dneska som sa snažil nastaviť zadnú prehadzovačku po nastavení spodného dôrazu mi to chodilo pekne ale ako som dotiahol lanko reťaz mi sama skočila na 11 prevod viete mi poradiť?
Poprosím vás o názor. Priateľka dala dnes do servisu bike s tým, že treba naladiť len prehadzovačku. Po 2 hodinách jej volajú, že ju nevedia naladiť, že treba dat bicykel na reklamačku. Za "zhodnotenie" že ju nevedia naladiť vzali 25 eur. Je to podľa vas adekvátne? Vážim si každú prácu, ale to, že niečo neviem naladiť by im mohlo dôjsť po pol hodine a adekvátne to oceniť.
Čakal som túto otázku. Na prehadzovačku som amatér. Nemám na to cit. Takže poprosím držať sa témy ? chcem vedieť aj iné názory a aj na základe toho im napíšem recenziu .
XCBoy fufam,ze si nezaplatil.Iba blby ano
Vsak to nie je raketova veda predsa
Jeden z dovodov preco sa to neda,je natiahnuta retaz a zosvacana kazeta.To kontrolovali aspon?
Bike ma 2 týždne 🙃 vážim si každú prácu. Aj by mi nevadilo, že vzali peniaze, ale 25 eur za vetu "nevieme opraviť" mi odpalilo dekel. Myslím, že je ich chyba, že tomu venovali 2 hodiny a nevyhodnotili skôr, že to nevedia.
Niekedy sa veci zdajú byť drahé. No častokrát za tou prácou/neprácou býva kopec úkonov. Ak by sme sa riadili hodinovou sadzbou tak vlastne si možno zaplatil aj málo.
Niekedy sa veci zdajú byť drahé. No častokrát za tou prácou/neprácou býva kopec úkonov. Ak by sme sa riadili hodinovou sadzbou tak vlastne si možno zaplatil aj málo.
napríklad: kontrola a rovnanie pätky, kontrola reťaze a jednotlivých článkov, samotné nastavenie prehadzovačky-dorazov-b-skrutky, správna spojka reťaze ....
A nakoniec môže sa zlý výsledok práce nekvalitná pandemická noname kazeta, detto reťaz alebo len nekvalitné bowdeny na ktorých výrobcovia často šetria centy.....
Poprosím vás o názor. Priateľka dala dnes do servisu bike s tým, že treba naladiť len prehadzovačku. Po 2 hodinách jej volajú, že ju nevedia naladiť, že treba dat bicykel na reklamačku. Za "zhodnotenie" že ju nevedia naladiť vzali 25 eur. Je to podľa vas adekvátne? Vážim si každú prácu, ale to, že niečo neviem naladiť by im mohlo dôjsť po pol hodine a adekvátne to oceniť.
napríklad: kontrola a rovnanie pätky, kontrola reťaze a jednotlivých článkov, samotné nastavenie prehadzovačky-dorazov-b-skrutky, správna spojka reťaze ....
A nakoniec môže sa zlý výsledok práce nekvalitná pandemická noname kazeta, detto reťaz alebo len nekvalitné bowdeny na ktorých výrobcovia často šetria centy.....
To moze byt sice pravda aj v tomto pripade, ale v prvom rade, ako bolo spomenute - bola kupa v tom istom obchode ako tento servis? Ak ano, tak toto co pises je hned irelevantne a problem vyrobcu/predajcu. A taktiez, dovolim si povedat, ze servis by mal o svojom pristupe informovat bud vopred, a potom aj "preukazat" ze co vykonali, alebo najskor dostat potvrdenie od zakaznika, kym namiesto 10-15min ukonu zrazu robia 2.5hod a pripadne vymienaju diely.
25 Eur za 2 hodiny, aj keď márnej práce, je cca 10 Eur za hodinu plus DPH. Kukni si, čo berú v autoservisoch za hodinu práce, čo berú IT firmy za hodinu práce ajťáka.
Predpokladám, že na to nepozeral len jeden junáčik, ale keď nevedel čo s tým, tak si zavolal na pomoc ešte niekoho, snoril na internete atď.
Takže ak vezmeme, že zobrali 10 Eur za hodinu práce, tak to neznamená, že ich má vo vrecku mechanik. Za priestor treba platiť nájomné, vybavenie servisu tiež nie je zadarmo...
Z toho vyplýva, že serisák možno dostane 5 Eur za hodinu práce, čo pri 170 hodinách práce mesačne dáva 850 Euro brutto...
To moze byt sice pravda aj v tomto pripade, ale v prvom rade, ako bolo spomenute - bola kupa v tom istom obchode ako tento servis? Ak ano, tak toto co pises je hned irelevantne a problem vyrobcu/predajcu. A taktiez, dovolim si povedat, ze servis by mal o svojom pristupe informovat bud vopred, a potom aj "preukazat" ze co vykonali, alebo najskor dostat potvrdenie od zakaznika, kym namiesto 10-15min ukonu zrazu robia 2.5hod a pripadne vymienaju diely.
Ak to bola kupa v tom istom obchode tak sa mozrejme platit nebolo za co.
Ja neviem ale ja ked pridem do servisu a objednam si sluzbu "Nastavenie zadnej prehadzovacky" ktora je v cenniku za dajme tomu 15 eur (vymyslel som si) a sluzba mi nie je dodana nevidim dovod platit nejake hodiny. Pokial na prijimacom servisnom protokole je napisane ze diagnostika zavady stoji xy eur a plati sa ked bude cenova ponuka na opravu odmietnuta tak prosim. Ale tak ja to vidim z pohladu zakaznika nie servisaka.
JoKo ale sak ja nekomentujem ze 10e/hod je vela. Ja vravim, ze ak prides do servisu (obchodu), a poprosis ich o nieco co bezne stoji par minut namahy, tak je, pre dany servis/obchod v lepsom pripade, vysoko neprofesionalne aby potom robili 10 dalsich ukonov a cena bola niekolko-nasobna oproti ocakavanej. V tom horsom je to zavadzanie zakaznika a proste moze odmietnut zaplatit.
priklad z autoservisov ked ich uz spominas - tiez som zostal nasraty, ale nemal energiu, cas a chut to riesit - mali sme zarucnu kontrolu auta, v ramci ktorej nam doliali a nauctovali vodu do ostrekovacov a podobne veci - namiesto na internete vycapenych 180e? za servisnu kontrolu som platil 360e - na kiu prdel.... no proste na to, aby servis mal robotu, pretoze na elektre toho nieje co tak vela robit.
Čas za ktorý sa s tým mechanik babral, mu už nevráti nikto... Namiesto toho mohol robiť na niečom inom takže pýtat si zaplatené za čas co strávil na tom bajku je za mňa uplne OK... nenapísal tu co s tým vlastne všetko robili... Mohol skúšať ine koleso/kazetu... Iný šalter, rovnať pätku... proste hľadal príčinu prečo to neradi s tým sa dá v pohode zabaviť výrazne viac ako 15minut. Ak je tam shit šalter (možno SX to tu tiež nieje spomenuté) alebo dáky carajch kazeta tak odporučil reklamáciu. Keby si zauctoval ešte aj za nový diel tak to je tu zasa vyplakavania ze na novom bajku vymenili diely namiesto "obyčajného doladenia" a pýtajú zato nehorázne peniaze...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
skús tu
https://www.mtbiker.sk/forum/mtb-akcie-vyjazdy/sarisske-pojazdenicko-t15194.html
ak nie tak o poplatku za "diagnostiku" mali informovať predom
Vsak to nie je raketova veda predsa
Jeden z dovodov preco sa to neda,je natiahnuta retaz a zosvacana kazeta.To kontrolovali aspon?
napríklad: kontrola a rovnanie pätky, kontrola reťaze a jednotlivých článkov, samotné nastavenie prehadzovačky-dorazov-b-skrutky, správna spojka reťaze ....
A nakoniec môže sa zlý výsledok práce nekvalitná pandemická noname kazeta, detto reťaz alebo len nekvalitné bowdeny na ktorých výrobcovia často šetria centy.....
To by sa žene nestalo
Ty čuňa... a to este mame obdobie odriekania
A nakoniec môže sa zlý výsledok práce nekvalitná pandemická noname kazeta, detto reťaz alebo len nekvalitné bowdeny na ktorých výrobcovia často šetria centy.....
To moze byt sice pravda aj v tomto pripade, ale v prvom rade, ako bolo spomenute - bola kupa v tom istom obchode ako tento servis? Ak ano, tak toto co pises je hned irelevantne a problem vyrobcu/predajcu. A taktiez, dovolim si povedat, ze servis by mal o svojom pristupe informovat bud vopred, a potom aj "preukazat" ze co vykonali, alebo najskor dostat potvrdenie od zakaznika, kym namiesto 10-15min ukonu zrazu robia 2.5hod a pripadne vymienaju diely.
Predpokladám, že na to nepozeral len jeden junáčik, ale keď nevedel čo s tým, tak si zavolal na pomoc ešte niekoho, snoril na internete atď.
Takže ak vezmeme, že zobrali 10 Eur za hodinu práce, tak to neznamená, že ich má vo vrecku mechanik. Za priestor treba platiť nájomné, vybavenie servisu tiež nie je zadarmo...
Z toho vyplýva, že serisák možno dostane 5 Eur za hodinu práce, čo pri 170 hodinách práce mesačne dáva 850 Euro brutto...
Ak to bola kupa v tom istom obchode tak sa mozrejme platit nebolo za co.
priklad z autoservisov ked ich uz spominas - tiez som zostal nasraty, ale nemal energiu, cas a chut to riesit - mali sme zarucnu kontrolu auta, v ramci ktorej nam doliali a nauctovali vodu do ostrekovacov a podobne veci - namiesto na internete vycapenych 180e? za servisnu kontrolu som platil 360e - na kiu prdel.... no proste na to, aby servis mal robotu, pretoze na elektre toho nieje co tak vela robit.