Čaute dneska som sa snažil nastaviť zadnú prehadzovačku po nastavení spodného dôrazu mi to chodilo pekne ale ako som dotiahol lanko reťaz mi sama skočila na 11 prevod viete mi poradiť?
Poprosím vás o názor. Priateľka dala dnes do servisu bike s tým, že treba naladiť len prehadzovačku. Po 2 hodinách jej volajú, že ju nevedia naladiť, že treba dat bicykel na reklamačku. Za "zhodnotenie" že ju nevedia naladiť vzali 25 eur. Je to podľa vas adekvátne? Vážim si každú prácu, ale to, že niečo neviem naladiť by im mohlo dôjsť po pol hodine a adekvátne to oceniť.
Čakal som túto otázku. Na prehadzovačku som amatér. Nemám na to cit. Takže poprosím držať sa témy ? chcem vedieť aj iné názory a aj na základe toho im napíšem recenziu .
XCBoy fufam,ze si nezaplatil.Iba blby ano
Vsak to nie je raketova veda predsa
Jeden z dovodov preco sa to neda,je natiahnuta retaz a zosvacana kazeta.To kontrolovali aspon?
Bike ma 2 týždne 🙃 vážim si každú prácu. Aj by mi nevadilo, že vzali peniaze, ale 25 eur za vetu "nevieme opraviť" mi odpalilo dekel. Myslím, že je ich chyba, že tomu venovali 2 hodiny a nevyhodnotili skôr, že to nevedia.
Niekedy sa veci zdajú byť drahé. No častokrát za tou prácou/neprácou býva kopec úkonov. Ak by sme sa riadili hodinovou sadzbou tak vlastne si možno zaplatil aj málo.
Niekedy sa veci zdajú byť drahé. No častokrát za tou prácou/neprácou býva kopec úkonov. Ak by sme sa riadili hodinovou sadzbou tak vlastne si možno zaplatil aj málo.
napríklad: kontrola a rovnanie pätky, kontrola reťaze a jednotlivých článkov, samotné nastavenie prehadzovačky-dorazov-b-skrutky, správna spojka reťaze ....
A nakoniec môže sa zlý výsledok práce nekvalitná pandemická noname kazeta, detto reťaz alebo len nekvalitné bowdeny na ktorých výrobcovia často šetria centy.....