Zdravím, nemám momentálne peniaze na Válce tak som sa rozhodol ich vyrobiť. Už som si zohnal válce s ložiskami a oskou o priemeru 8cm ale potrebujem vedieť rozmery čo sa týka rozostupov valcou, Nemá tu niekto prosím na tomto fóre Válce a bol by na toľko ochotný mi sem poslať náčrt s rozmerami rozostavenia valcou od osky valca.
Vďaka raver, Ale mám jednu otázku mám carbon vydlu a bojím sa Že sa jej niečo stane tak sa radšej opýtam, prosím vás predné koleso má byť ako na válci ? tým mislím náboj kola a oska vo valci vo zvislej rovine ? Obrázok : takto ?
počuj a keď náhodou cuknem bicyklom smerom dopredu nemôže mi zísť dolu ?
a čo mi dal raver návod tak ten rozostup zadných dvoch válcov je pre 28pacov cesťák alebo pre MTB, či to je jedno ?
A prečo by si sa mal cukať? Ak nevieš rovno jazdiť a najmä rovnomerne točiť nožičkami, tak valce ani neskúšaj.
Prečo chceš valce vyrábať? Myslím si, že s valcami to je ako s hodinkami. Tie si tiež nikto nevyrába, kupujú sa hotové v obchode.
Ak dáš inzerát, určite nájdeš niekoho, kto si kúpil valce a po zistení, že to nie je nič jednoduché na nich jazdiť mu niekde zavadzajú a chce sa ich zbaviť. Aj ja som sa tak dostal k mojim.
Oska predného kolesa a oska predného valca by mali byť nad sebou. Menšie nebezpečenstvo zoskočenia dopredu ti bude hroziť, ak oska valca bude max o 2 cm vpredu. Zároveň je však väčšie riziko, že sa ti nečakane stočia riadidlá.
Pokiaľ si neustelieš, tak vidle ani zadnej stavbe na valcoch neublížiš.
Zadné valce sa zvyčajne nedajú nastavovať a je jedno, či jazdíš na cestom, MTB alebo krosovom kole.
Vieš premárnil som príležitosť kúpiť válce za 60eur a keďže som už zohnal také podobné válce tak by som bol blbec nevyskúšať to vyrobiť.
PS.:A ako si to myslel s tým neustelieš ? kebiŽe padnem tak iba vtedy by sa mohla vydla zlomiť a pod.
Ideálne je, ak je oska predného kolesa priamo nad oskou predného válca,. Preto sa "Válce" robia tak, aby sa dali rozťahovať alebo zkracovať, podľa dĺžky bicykla, čo sa dá najjednoduchšie poriešiť viacerými dierami alebo úchytmi predného válca. Ale aj keby sa ti nepodarilo trafiť úplne presne, nebude to katastrófa, len to bude mať MOŽNO väčší alebo menší odpor, čo je aj moja otázka na nejakého fyzika, ktorý si toto číta. Za odpoveď ďakujem.
Čo sa týka zvrtnutia riadidiel, myslím že toto hrozí len v nulovej rýchlosti, takže bez problémov.
A čo sa týka vypadnutia z Válcov dopredu alebo dozadu, tak to by si sa musel strašne cukať, pretože svoju váhou pôsobíš na zadné koleso, ktoré je v akomsi pomyselnom údolí medzi dvomi zadnými válcami a to ti pri normálnej jazde nedovolí odtiaľ vyletieť.
Poprosil by som aj dáke názory ako to vyzerá, kritiky atď... a este pridávam tretry trocha som to prehnal s priťahovaním, myslíte si že je to vážne. A dnes som si dal fajnovo trenažér pod altán a taký super pocit šliapať do pedálov keď prší ps.: pre tých ktorý budú tvrdiť že sem to nepatrí tak sem to dal preto aby som nezakladal nové vlákno.
Viete platnička je ako nová len tá sviňa je zhruba veľká pod podrážkou ako na tom obrázku (zelený Štvorček) ak nie menšia a to mi pokazilo podrážku boha. prvé tretry
Bol by problém ak by som jazdil na válcoch s bicyklom s odpruženou vidlicou? Nechytí po čase vôľu v puzdrách? Aj keď by to malo simulovať reálne jazdenie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
a čo mi dal raver návod tak ten rozostup zadných dvoch válcov je pre 28pacov cesťák alebo pre MTB, či to je jedno ?
Prečo chceš valce vyrábať? Myslím si, že s valcami to je ako s hodinkami. Tie si tiež nikto nevyrába, kupujú sa hotové v obchode.
Ak dáš inzerát, určite nájdeš niekoho, kto si kúpil valce a po zistení, že to nie je nič jednoduché na nich jazdiť mu niekde zavadzajú a chce sa ich zbaviť. Aj ja som sa tak dostal k mojim.
Oska predného kolesa a oska predného valca by mali byť nad sebou. Menšie nebezpečenstvo zoskočenia dopredu ti bude hroziť, ak oska valca bude max o 2 cm vpredu. Zároveň je však väčšie riziko, že sa ti nečakane stočia riadidlá.
Pokiaľ si neustelieš, tak vidle ani zadnej stavbe na valcoch neublížiš.
Zadné valce sa zvyčajne nedajú nastavovať a je jedno, či jazdíš na cestom, MTB alebo krosovom kole.
PS.:A ako si to myslel s tým neustelieš ? kebiŽe padnem tak iba vtedy by sa mohla vydla zlomiť a pod.
Čo sa týka zvrtnutia riadidiel, myslím že toto hrozí len v nulovej rýchlosti, takže bez problémov.
A čo sa týka vypadnutia z Válcov dopredu alebo dozadu, tak to by si sa musel strašne cukať, pretože svoju váhou pôsobíš na zadné koleso, ktoré je v akomsi pomyselnom údolí medzi dvomi zadnými válcami a to ti pri normálnej jazde nedovolí odtiaľ vyletieť.
Horšie je to už s vybehnutím do boku!
Takže hurá do výroby a jazdenia!!!
Malá rada: po dojazdení vždy zhoď remenicu (len tak bokom), aby sa nevyťahala.