Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Aka rychlejsia nabijacka. Mam 2A,nabija 10%za hodinu, potom tu je 4A. A co este rychlejsie? Nie je to na ukor zivotnosti baterie?
Zobraziť komentár 02.05.2025 - 23:58:35
00
Inac som cerstvy majitel CX gen 5(inac chodi to nadherne, tiche, super nastavitelne, riadne navykove:-).Ako to je s nabijanim kade tade po ceste z tych nabijaciek okrem origos co mam, z tych ksandien popri hoteloch bikepointoch a tak?
Zobraziť komentár 03.05.2025 - 00:01:52
01
pri Gen 5 a 800Wh baterke som to ešte nestopoval, ale pri Gen 4 a 750Wh baterke 4A nabíjačka nabíja 20% za hodinu + nejaký dokončovací proces vyše polhodiny, ak sa nabíja doplna. pomalé nabíjanie je pre baterku samozrejme lepšie, ale pri potrebe nabíjania cez výjazd je to nedostatočné. pre 625Wh baterky nie Smart System má Bosch 6A nabíjačku, Spešl má pre Turbo Levo Gen 12A nabíjačku, ktorá dokáže 840Wh baterku nabiť z 0 na 80% za hodinu, DJI Avinox má niečo podobné. chcelo by to nabíjačku do batohu, ktorá nabíja rýchlejšie ako štandardne dodávané 4A, alebo pri lacnejších bajkoch 2A. nabíjacie stanice s konektormi Bosch, ktoré sú tu vo veľkom rozšírené, nám Smart System nenabijú, pasujú iba na staršie systémy, čiže len hľadať zásuvky, ktoré na nabíjacích stojanoch vo väčšine sú.
Zobraziť komentár 03.05.2025 - 07:23:58
00
Tú spomínanú 12 A nabíjačku od Specialized mám už doma, ale idem ju vrátiť. Váži 2,7 kg.
Zobraziť komentár 03.05.2025 - 15:20:37
01
tak to asi nie je nabíjačka do batoha :D čokoľvek čo nabije bajk rýchlejšie ako 4A a dá sa v pohode nosiť v batohu bude OK, na staršie 625Wh baterky 6A nabíjačka váži 980g. všetko do 1kg je v pohode, technológie zase o kus pokročili, možno do 1kg vpracú aj niečo silnejšie
Zobraziť komentár 04.05.2025 - 07:15:35
01
Amflow 12A nabíjačka váži 1,1 kg a je o polovicu lacnejšia ako Specialised.
Zobraziť komentár 04.05.2025 - 14:28:12
01
Inac, podelte sa s pocitmi s nastavenim jednotlivych rezimov. Do buducna by sa hodilo naprogramovat profily.
Zobraziť komentár 15.05.2025 - 00:35:12
00
mám ECO +1, Tour, Auto -1 a Turbo -1, dynamiku a Nm na prednastavených hodnotách. do Álp potom Auto a Turbo na základnej hodnote. zatiaľ mi to takto vyhovuje, nemám potrebu sa v tom viacej špŕtať. keď príde update na 100Nm a 750W určite vyskúšam, ale trvale to používať nebudem, až potom neskôr keď budem ešte starší :D
Zobraziť komentár 15.05.2025 - 01:23:42
01
Pouzivam iba Tour+ a Auto. Tour+: +2, Dynamics +3. Auto: -3, Torque znizeny na 65Nm.
Dost casto pouzivam hill start, bicykel sa v kopci pekne plynule pohne.
Zobraziť komentár 15.05.2025 - 08:55:24
01
arrow_leftsorcerer napísal:
mám ECO +1, Tour, Auto -1 a Turbo -1, dynamiku a Nm na prednastavených hodnotách. do Álp potom Auto a Turbo na základnej hodnote. zatiaľ mi to takto vyhovuje, nemám potrebu sa v tom viacej špŕtať. keď príde update na 100Nm a 750W určite vyskúšam, ale trvale to používať nebudem, až potom neskôr keď budem ešte starší :D

Eco suhlas_+1 uz da zabrat, +2 ako tak pohoda. Tak to si riadny pohodak, pre mna AUTO aj -5 je prisilne. Turbo je divne, aby som mal pocit Turbo musim mat +3. Inac je slabsie ako Auto -5. Hotova maturita :-)
Zobraziť komentár 19.05.2025 - 22:06:39
00
Skusal som aj Torque hore dole... ale nejak to nemalo vyrazny vplyv, pokial si tlacis svojich 200w s prstom v nose :-). Uuuplne vyzihana funkica by bola, ze nastavim si ze chcem tlacit svojich napr. 200W a nestaram sa. To by bola parada. NAPISTE IM TO NIEKTO.
Zobraziť komentár 19.05.2025 - 22:10:43
00
Hacik je v tom, ze na ebike tych svojich 200W budes tlacit uz pri 15km/h po rovine po vetre.

Krutak je citit hlavne v kopcoch.
Zobraziť komentár 19.05.2025 - 23:20:43
00
arrow_leftSesulak napísal:
Hacik je v tom, ze na ebike tych svojich 200W budes tlacit uz pri 15km/h po rovine po vetre.

Krutak je citit hlavne v kopcoch.

Naa sak to je jedno kde ako, idem si svoje a e-bajk by si prisposoboval support, bez toho aby som nieco prepinal.
Zobraziť komentár 19.05.2025 - 23:36:25
00
Auto je podľa mojich doterajších skúseností na rovine slabšie ako Tour, aj preto ukazuje na Auto dlhší dojazd ako na Tour. roviny a veľmi mierne stúpania jazdím Eco, mierne a stredné stúpania Tour, prudšie stúpania Auto a Turbo tu u nás prakticky ani nezapínam, to si nájde uplatnenie až v Alpách :)

Prílohy:

20250520_060456.jpg
20250520_060456.jpg 94.88 KiB thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 20.05.2025 - 06:10:06
00
......ja mám potom nožičky asi ako pastelky.....lebo ja musím turbo zapínať aj našich horách.
Zobraziť komentár 20.05.2025 - 07:39:59
01
keyboard_arrow_up