Lokalizácia
Formulár sa odosiela

o offroad elektrobicykli O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18. apríla 2017 o 14:46

čo to je offroad ebajky su stroje, ktoré sú výkonovo nad EU limitom 250w. Nie sú schvalené pre jazdenie po cestách. aký majú výkon vykon zvyčajne začína okolo 500w a končí okolo 5000w. sú aj stroje s vyšším výkonom, ale to sú už motorky s pedalmi. ako a kde sa na nich jazdí...

elektricke MTB bicykle skusenosť MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment12. júna 2014 o 23:05

Milanko 40, pekny bajk ten haibike... bosch pohon, čítal som recenzie nan, len same chvaly, to čo mam ja je niečo odlisne...do kopca bez motora zvyčajne neťaham /na to mam 9 kiloveho treka/ , ved načo mam ten motor? a ak, tak ťaham iba tak, že volim o stupen dva lahsi prevod, do...

elektricke MTB bicykle skusenosť MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment11. júna 2014 o 14:44

foto a viac popisu hladajte na www. aft.au, odkial som čerpal rozumy .Laco,ten Haibike ma dobrý pohon bosch, slabu bateriu a maly výkon. Servis bosch, panasonic, bion X pohonov najčastejsie použivaných v MTB nik neurobi doma a je drahy , motor je pevná súčasť bajku, riadiaca jednotka...

elektricke MTB bicykle skusenosť MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment11. júna 2014 o 14:03

až príjdem na to, ako sa to tu pcha, dam

elektricke MTB bicykle skusenosť MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment11. júna 2014 o 11:59

kym som na tom nesedel,neoslovilo ma to.ked som to vyskušal, páčilo sa mi, ale nič pre mna.Malý dojazd, slabé, ťažke. Rok po rozhodnuti skončit s cyklomaratónmi moja kondicka šla rapidne dolu. Prejsť 100km v horách s prevýšením 3000m a viac si vyžadovalo veĺa driny.Opať ma...

comment15. septembra 2013 o 20:30

Joko, v podstate si napisal, že ak ma niekto iný pohľad na vec ako ty, je to neuveritelný dríst...možno maš pravdu, možno nemáš, ale rozhodne takýto vyrok hovori viac o tebe ako o podstate veci.

comment11. septembra 2013 o 21:31

fotky este nemam, ceny motorov nie sú rozhodujúce, okolo 350-400 euro, ale elektronika okolo-riadiaca jednotka a akumulátory ja mam lifepo 4 15Ah Ping s rýchlonabíjačkou 6A a špičkovým manažmentom riadenia baterie,2000nabijacích cyklov , len tie stoja 750.-E. cela prestavba ma vyšla...

comment11. septembra 2013 o 11:21

predpokladám rýchlejšie opotrebenie u stredových motorov, u priamych v zadnom kolese ani nie reťaz a brzdy sa opotrebuvajú menej ako na normálnom bajku, motorová brzda je velmi silna,asi ako na aute ked ides dolu kopcom a mas zaradenú jednotku, a tým, že ťaháš ako po rovine reťaz...

comment11. septembra 2013 o 10:40

motory s výkonom 250w-povolené v EU priame motory sú to motory v prednom alebo zadnom kolese, ich výkon 250w je slabý, bajk je ťažký v pomere k výkonu , pre jazdu v terene a kopcoch nevhodné stredový motor výrazne lepšie riešenie,motor sa nachádza v v ráme alebo je uchytený...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up