Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ahojte, potreboval by som poradit pri vybere bicykla. Ktory z uvedenych by ste mi odporucili? Pripadne nieco podobne v cenovej relacii +-500€.

Vopred dakujem za rady, typy
Zobraziť komentár 09.04.2018 - 20:35:34
00
Pošli linky, aby to ľudia nemuseli dohľadávať.
Zobraziť komentár 10.04.2018 - 08:06:29
01
www.sadesport.sk/cross/10716-ctm-tranz-20-2018-ciernabiela.html

http://www.merida.sk/krosove-bicykle/crossway-40-d-6
Zobraziť komentár 10.04.2018 - 09:05:08
00
Ja by som bral Tranz, aj keď veľké rozdiely tam nie sú. Je o niečo ľahší a má o chlp lepší pohon.
Zobraziť komentár 10.04.2018 - 09:49:17
00
To su oba riadne "hrochy"..15 kilove. Za 500€ urcite vies kupit aj nieco lepsie/lahsie len treba trosku hladat.
Zobraziť komentár 13.04.2018 - 18:46:39
00
CTM Tranz 3 stoji 559€ a vaha podla CTM stranky je 13,9kg. Ja by som si urcite priplatil. Mozno aj zjednal k tym 500. Dokonca ma vzduchovu vidlu NCX? Wow. Tuna neni o com. Len sa mi to nejak nezda. O stupen vyssie je Stark 1 a ten je tazsi a zakladna vidla. Hmm..

Ak ten popis sedi, je to dost dobra kupa si myslim. Vzduchove vidlice sa davaju vacsinou na biky od cca 700€ a vyssie. Vsetko ostatne ma uplne ze fajn. Vaha 13,9kg je ok. Da sa znizit neskor relativne lacno (plaste napr).

https://www.ctm.sk/bicykle/cross/tranz-3-0/matna-seda-cierna/
Zobraziť komentár 13.04.2018 - 18:51:22
00
Pisem jak autorizovany CTM predajca 😅. Fakt som len prekvapeny tym Tranzom 3.
Zobraziť komentár 13.04.2018 - 19:09:46
00
Tiež si myslím že je to zázrak.
Zobraziť komentár 14.04.2018 - 13:44:23
00
Nie je to zázrak. Tranz 3.0 má len ráfikové brzdy, preto tá priaznivá cena. Navyše Stark má ľahší double butted rám s vnútorným vedením laniek. Preto je drahší, ale hydraulické brzdy tu nie sú podstatné.
Zobraziť komentár 15.04.2018 - 22:30:58
00
Suhlas. Radsej lepsiu vidlu a V-brzdy ako tamto tazitko menom 'NEX' a kotucovky ktore su na krosovom biku zbytocny luxus. Smutne len ze pre kopec ludi su prave tie kotucovky najvacsim lakadlom.
Zobraziť komentár 15.04.2018 - 22:45:43
01
tak ono vzduch vs. pružina, to je jasné... ale špalky vs. kotúčovky už tak celkom nie... ide o to kde a ako s tým bude jazdiť, a koľko váži Juro... ak len po rovinke, tak špalky budú v pohode... ale ak kopcovitejší terén, dlhšie zjazdy, prípadne váha 90 a viac kilo, tak kotúčovky nebudú od veci... ale ak je Juro 65 kg chrústik, tak Tranz 3.0 by mohol byť to pravé orechové, ak je tam naozaj tá vzduchová vidla... ;-)

tým netvrdím, že špalky sú zlé, zabrzdia tak isto spoľahlivo... akurát sila potrebná na brzdenie bude trošku iná a taký kilometrový zjazd niekde na kopaniciach, to už bude tak trošku "posilovňa" :-D , prehriatie ráfku riešiť nebudeme...
Zobraziť komentár 02.05.2018 - 19:00:30
00
Ja mam vyse 100kg, jazdim aj po Karpatoch a dost bezne davam dlhe zjazdy. Mam Vcka s kvalitnejsimi spalkami, 2prstove brzdove packy..nemam najmensi problem. Ziadna posilovna..uplna pohodicka. Ci sa mi prehrieva rafik neriesim. Pri kotucovkach sa zas prehrieva kotuc. Pri dlhych rychlych zjazdoch su prave vhodnejsie Vcka ktorymi vies brzdit nepretrzite kde pri kotucovkach musis brzdnu silu 'davkovat'. Moj nazor - kotucovky su primarne urcene na horske biky.
Zobraziť komentár 02.05.2018 - 21:17:20
01
keyboard_arrow_up