Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Moj full carbon na 105ke ma tiez 8 a so setovymi kolesami aj viac 😛
Zobraziť komentár 01.06.2021 - 10:18:41
00
S tvojim ohydznym sedlom alebo povodnym? :-P
Zobraziť komentár 01.06.2021 - 10:52:20
00
Povodnym uz nezvestnym. Ohyzdne sedlo aktualne lezi na policke ?
Zobraziť komentár 01.06.2021 - 10:55:52
00
Snad mi prepacite nezarovnane ventilky a zly uhol fotenia, ale bol som v tom momente rad, ze flasa vobec bike udrzala :lol:
Nove:
- prevodnik TA Specialites X110 - 46z namiesto povodneho 50z
- pozadie
Príloha:
IMG_20210601_175248403_HDR.jpg
Zobraziť komentár 01.06.2021 - 22:55:53
012
Už chápem prečo stále opakuješ, že oceľový bajk je iba vtedy oceľový, keď má aj vidlu oceľovú :)
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 07:30:01
01
podobny som mal ked som ma laso 10r, len sa trosku inak prehazovalo :)
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 08:13:03
11
Kristina Snad to dava logiku. :geek:

isheep To si sa mal, mat bike s prevodmi. Ja uz si presne nepamatam, ale v tom veku som mal tusim bud RMXku alebo fixku Favorita, ale tak, na sidliskove poflakovanie sa to bohate stacilo :-P
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 10:16:38
00
arrow_leftuid napísal:
Kristina Snad to dava logiku. :geek:
...

Logiku dáva funkčnosť. Oceľová vidlica a čeľusťová brzda je IMHO z funkčného pohľadu OK. Oceľ krásne dokáže tlmiť vibrácie. Aj cenovo je to samozrejme výhodné. Ale predstav si čo bude tá ľavá noha vidlice robiť s kotúčovou brzdou. To už s praktického hľadiska nedáva zmysel. Tá vidlica by musela byť vyrobená s hrubšieho materiálu. U oceli je to dosť nepraktické, pretože potom rýchlo narastá hmotnosť a oceľová vidlica potom stráca svoje vlastnosti a teda zmysel. Aj karbonová vidlica má hrubšie steny ako samotný rám. Avšak u karbónu pridané vrstvy nezvyšujú tak hmotnosť ako u železa.
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 22:03:23
02
A čo tak vymyslieť náboj na obojstranné kotúče napr priemeru 120mm, dve prasiatka napojené na jednu páčku....To by už oceľová vidla mala zmysel aj pri kotucoch. Podľa mňa predpovedam budúcnosť
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 22:10:55
00
Campagnolo ťa už predbehlo.
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 22:21:42
00
arrow_leftjohnnySVK napísal:
...dve prasiatka...

A neni to malo, Ivane Pavlovici?
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 22:36:01
00
Tazsia vidla, tazsi naboj, kotuc navyse, skrutky alebo matica navyse, strmen navyse, hadica navyse, hydraulicky rozdelovac navyse...Mozno predpovedas buducnost, ale ked, tak nejaku prudko alternativnu. Inac povedane: sice to nie je pravda, ale mohla by byt :)
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 22:40:48
00
Kristina Predmetom otazky logickosti bolo oznacovanie bikeov, podla materialu ich ramovej sady a nelogickosti toho ked niekto oznacuje bike za ocelovy aj ten, ktory ma vidlu karbonovu. Mne je v podstate sumafuk ak chcu vyrobcovia kombinovat dva rozne materialy, len nech to oznacuju spravnym nazvom.

Extra hmotnost by pri ocelovych ramovych sadach nemala byt predsa problemom, nakolko nie su primarne urcene pre vykonnostnu cyklistiku. Kto chce pretekat siahne skor po celokarbone.
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 22:53:54
00
Aj hlinikove biky maju vacsinou karbonovu vidlu. Aj ta je casto karbonova len v spodnej casti a krk mava hlinikovy. Cize ako to chces volat? Ocelo-hliniko-karbonovy bicykel? Vola sa to podla materialu ktory je zastupeny v najvacsej miere.
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 23:16:45
04
No este je moznost opomenut dalsie materialy a nazvat to s predponou polo- , pripadne ak ide o celok z jedneho typu materialu celo- alebo 100%-ne ocelovy/hlinikovy..
Ani bryndza nie je bryndzou ked tam zamiesaju 48% kravskej susiny :-P
Ale asi uz bolo dost OT.
Zobraziť komentár 03.06.2021 - 07:49:50
00
keyboard_arrow_up