Lokalizácia
Formulár sa odosiela
tiez som to mal na tych istych plastoch,,,rafky 16mm a 28c plaste, boli to lacne plaste za 10e, tiez som nechapal co robim zle, uz ich nemam

Prílohy:

Screenshot_20210706_204755_com.android.gallery3d.jpg
Screenshot_20210706_204755_com.android.gallery3d.jpg 352.39 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 06.07.2021 - 21:49:51
00
Galusky vs plášť valivy odpor zotrvačnost rotacia pri rôznych rýchlostiach zaťaženiach rozdiely?Rovnako ako aj do kopca a skopca .Názor skúsenosti.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 05:20:17
00
pochybujem že niekto porovnával galdu a plášť za. rovnakých podmienok, tj rozmer totožnej značky/modelu gumy, vonk. a vnútornej šírky ráfu, výšky, druhu výpletu a aj náboja. Hovorí sa že rovnaký plášť má menší valivý odpor. Galuskové kolesá sú už z princípu aký je profil ráfku ľahšie a trochu lacnejšie ak sa bavíme o konkrétnej zn.. Výhody (aj nevýhody) galusiek sú podľa mňa v niečom inom
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 07:51:32
00
je gp5000 25mm rovnako pohodlná ako gp4000 25mm?

možno trocha odveci otázka, ale skutočná šírka je výrazne v prospech gp4000, čiže zvazujem, či nový plášť nekúpim rovno 28mm.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 08:45:52
00
Gp4000 sII 25 mali u mna 27mm a gp5000 25 mali len 24,5mm na tych istych rafkoch. Logicky to nejde porovnat ked je tam 3mm rozdiel.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 11:10:25
00
čiže? gp5000 je výrazne nepohodlnejšia?
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 11:16:26
00
No uzsi plast musis fukat viac ako sirsi a potom sa ta pohodlnost straca. Cize mozno by som skusil ked tak gp5000 28
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 11:22:36
00
jasné,to ovládam,išlo mi o to,či trebárs technologicky soudruzi z ndr nespravili novú verziu porovnatelne poddajnú ako starú verziu pri menšej šírke. Asi ozaj skúsim 28.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 11:24:59
00
Stanlee problém je v duší na 25mm dáš ešte ľahké duše do 25mm ale 28mm a viac plašte už dávaš ťažkú tlstu dušu do kolesa na širší plášť.Čo už pomalí je lepšie bezdušak s mliekom.Ostava ti dať tubolito ľahké duše aj na 28mm.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 11:42:23
00
Pokiaľ ti je váha šuma fuk stúpania a aero daj 28mm.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 11:44:25
00
a toto je veru trefná myšlienka,ďakujem Ti za ňu. Samozrejme ,že váha mi nie je šumafuk ,kedže moja výkonosť je mizerná,nemôžem byť ešte brzdený technikou a materiálom. Tie bezdušáky,priznám sa,že neviem či chcem,kolesá by to zvládali ,sú to Zondy tuším z 2012,predpokladám ale,že pri defekte mi malinká pumpička nepomôže a musel by som to riešiť co2 bombičkou,ktoré sa mi v minulosti neosvedčili.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 12:43:27
00
no a potom este otazka co sa ti zmesti do ramu, mam pirelli 28 co maju skoro 29 a je to dost na tesno, na jesen a v zime ked je viac blata tak mi ten bordel sucha o ram a vidlu
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 12:46:43
00
scarinkoJoKo Diky, podozrieval som, ze su to stare gumy. Alebo ako pise stann lacne a nekvalitne. Podfuknute som ich nikdy nejazdil, vzdy boli v rozmedzi medzi 5-7 barov ako je na nich napisane.
Nejaky tip cim ich nahradit? Do ramu zmestim aj 30, mozno aj 32 - teraz mam 5 mm miesta z kazdej strany plasta. Ale chcel by som 28 alebo opat 25, no urcite pohodlnejsie. V kosiku mam zatial Conti Grand Prix 25, no nebranim sa ani drahsej pneu ak sa oplati v pomere cena/vykon. Jazdim iba cesty (aj ked SK cesty :( ) a pretekat na tom tiez nebudem.
Zobraziť komentár 07.07.2021 - 14:34:47
00
ak nemas hlboko do vacku tak GP5000 kludne aj v 28C rozmere

pripadne na jesen/zimu doporucujem tieto
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/cestne-plaste/pirelli-p-zero-velo-4s-28-622-cestny-plast.html

su citelne pomalsie ale za to drzia na mokre ako prilepene

    Zobraziť komentár 07.07.2021 - 14:37:07
    00
    Jazdil jazdy niekto bezdušove plášte TUFO Comtura 4TR28, 700x28C tubeless nazor skúsenosti či má vôbec zmysel dávať bezdušove plašte na cestny bicykel.Nakolko čo som doteraz čítal názory tak večinov negatívne skúsenosti.
    Zobraziť komentár 18.07.2021 - 07:14:44
    00
    keyboard_arrow_up