Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dzuch-ban
Prosím ťa a prepletal si to sám. Mňa by zaujimalo “pnutie” špic - číselný údaj, pri výplete - konkrétne fulcrumoch 2:1. Mám dojem, že “pán mechanik” mi povolil celý vyplet aby som ho už neotravoval. Dnes som sa bol previezť a cely čas mi pukalo koleso hlavne pod záťažou - v zábere. A pocitovo je vyplet mäkší oproti prednému kolesu. Ďakujem za info.
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 21:11:24
00
Fulcrum ma na to tabulku kde je pisany udaj
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 21:48:09
00
Riesil som to primarne cez servis, kde tvrdili, ze je to na hrane, ale ok, neskor som ich uz aj ja sam menil, ale uz bez tenzometra... Prepletene boli v ramci reklamacie, nepomohlo... mne to strielalo doslovne tyzdenne, predne i zadne koleso, pri niploch i hlavicke...
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 21:59:08
01
“Dzuch-ban” Ďakujem za info.
“Pedal” ako hľadám tak hľadám žiadne tabuľky som nenašiel čo sa týka pnutia špíc pre model fulcrum racing dB 400 respektíve dB 4.
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 22:14:25
00
Mne tie tabulky ukazovali v servise, ale aj na strankach fulcrumu mali technicku dokumentaciu k jednotlulivym kolesam, teraz sa neviem cez mobil doklikat ku konkretnemu typu, skusim zajtra cez PC...
https://www.fulcrumwheels.com/en/download-user-manuals
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 22:25:10
00
Väčšinou ak sa pri ráfikoch neudáva iný limit , tak pravú záberovú stranu na 130 kg a ľavá koľko vyjde , aby si nemal dvojstopé vozidlo😁 ( tak 70-85 kg)
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 22:56:15
00
arrow_leftlakko napísal:
No vidite, moje "cinske" Carbon SLR na nabojoch DT Swiss 240 so spicami Sapim CX-Ray stali 650€ a ani po najazdeni viac ako 30 000 km ich nebolo treba ani len centrovat. Vychyrena znacka nemusi na 100% znamenat kvalitu

Lakko ale ty si v klídku práve pre to že máš výplet Sapim CX na rozdiel od chalana čo má Fulcrum so setovým výpletom od nik nevie koho s akou pevnosťou... :)
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 23:32:33
01
Na G3 výplet treba aj dostatočne tuhý ráfik a samozrejme kvalitné špice
Zobraziť komentár 01.10.2019 - 23:45:52
00
Trocha študujem sériové kola Dtswiss. Prosím vie mi niekto vysvetlit aký je rozdiel medzi DICUT a SPLINE (ak som to pochopil správne) výpletom.
Zobraziť komentár 02.10.2019 - 13:28:21
00
Dicut DT Swiss’s lightest, stiffest and most aerodynamic hub and spoke system, aimed squarely at competitive road and track riding where speed is the overwhelming priority, uses custom Nailhead spokes that can hold much higher tensions.

Spline DT Swiss’s classic straight pull system, a great balance between stiffness, comfort, low weight and easy serviceability, ideal for everyday road or mixed terrain use and uses readily available standard straight-pull spokes.

viac o DTčkách tu: https://road.cc/content/buyers-guide/261832-your-complete-guide-dt-swiss-road-wheels
Zobraziť komentár 02.10.2019 - 13:35:29
01
Vďaka za rýchlu reakciu.
Zobraziť komentár 02.10.2019 - 13:41:27
00
rado sa stalo, priznam sa nevedel som to a uz viem ze Dicut je premium a Spline je dobry standart :)
Zobraziť komentár 02.10.2019 - 14:16:22
00
ake dlhe predlzenie ventilu potrebujem na 80 mm vysoke rafky? Galuska bude Tufo Ride 25 a Tufo ma 21, 28 a 31 mm predlzenia.
Zobraziť komentár 03.10.2019 - 19:23:16
00
Ku kolesam si nedostal?
Zobraziť komentár 03.10.2019 - 19:24:20
00
nie
Zobraziť komentár 03.10.2019 - 19:27:40
00
keyboard_arrow_up