v tento trochu netradičný čas by som vás chcel poprosiť o malú pomoc. Vrámci svojej bakalárskej práce robím prieskum správania spotrebiteľov pri výbere internetových obchodov. Viem, že na tomto fóre je mnoho cyklistov, ktorí už niekedy nakupovali na internete, alebo nakupujú pravidelne. Ak si teda nájdete v najbližších týždňoch chvíľu času, vyplňte mi prosím dotazník na tejto adrese:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dC15aXJYVkZCR1V5MkhVQmZydTktcXc6MA
Rovnako, ak nájdete nejaké nejasnosti, chybičky, alebo budete mať pripomienky k obsahu, napíšte ich do tejto témy - odozva sa vždy hodí
Ďakujem pekne a prajem ešte príjemné prežitie vianočných sviatkov a veľa bikerských darčekov.
chovanie sa tam naozaj nehodi, skor by sa hodilo spravanie, slovnik slovenskeho jazyka spomina nieco podobne
http://www.slex.sk/search.asp?fslovo=chovanie®f=Vyh%BEadaj&op=AND&vz=8
"chovanie" je skutočne nepekný čechizmus
"údaje získané z tohto šetrenia, budú spracované"- tu by tá čiarka nemala byť
Pri otázkach typu Koľko ste ochotní priplatiť za služby navyše pri určitej cene je možnosť príplatku za doručenie zdarma zvláštna, orientujem sa podľa výslednej ceny a vôbec priplácať za službu "zadarmo" je somarina
"chovanie" je skutočne nepekný čechizmus
"údaje získané z tohto šetrenia, budú spracované"- tu by tá čiarka nemala byť
Pri otázkach typu Koľko ste ochotní priplatiť za služby navyše pri určitej cene je možnosť príplatku za doručenie zdarma zvláštna, orientujem sa podľa výslednej ceny a vôbec priplácať za službu "zadarmo" je somarina
Toto už mi spomínalo viacero ľudí, logika dotazníka je však o. i. odhaliť chyby v uvažovaní zákazníkov e-shopov. Otázka je práve preto postavená na ochote akcpetovať vyššiu cenu, nie priamo priplácať si.
- Nakupujete povedzme kľuky, v jednom obchode sú za 75 € (poštovné je 8 €), v inom obchode ich nájdete za 80 € (poštovné zadarmo). Pochopiteľne do výberu zasahujú aj ďalšie faktory (objektívne - dodacia lehota, subjektívne - doterajšie skúsenosti, ...), tie však teraz považujme za totožné v oboch obchodoch. Potom by sa zákazník mal rozhodnúť pre druhý obchod a v tomto prípade by jeho ochota akceptovať vyššiu cenu mala byť max 8 €. Dôležité je, že táto ochota by sa (pri tejto službe) nemala meniť s výškou objednávky (hodnotou tovaru). Či tomu tak bude aj v skutočnosti, ukáže dotazník.
Samozrejme mohol som tam napísať "lacnejšie poštovné" to je však ťažko uchopiteľné, nakoľko, čo znamená lacnejšie?
Vďaka aj za tú čiarku, s tými mám večný problém
Trochu som sa rozpísal.
Nie je to nejaká extra ťažká bakalárka, ale zas ani fraška - aspoň podľa mňa
Verím, že to ešte nie je konečné číslo a pár desiatok ľudí sa ešte pridá.
Keby sa to niekomu nechcelo hľadať v prvom príspevku, pridávam sem kratšiu verziu odkazu:
http://goo.gl/fKBAj
Na záver vám ešte prajem šťastný a úspešný nový rok 2013.
Ak by sa predsa ešte niekto chcel pridať, link bude ešte nejaký čas k dispozícii:
http://goo.gl/fKBAj
Ešte mi napadlo, ak by bol záujem, môžem sem v závere postnúť hotovú bakalárku. Tak ak by ste chceli, napíšte
Takže ešte raz a naposledy vám veľmi pekne ĎAKUJEM