Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Mne chodia zásielky striedavo-oblačno, niečo prišlo za 12 dní, väčšina tak 2 mesiace, len jedna vecička za 2€ už je na ceste od mája, písal som im správu, predĺžili lehotu a domnievam sa, že radšej poslali tovar druhý krát.
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 10:53:46
00
Dodacia doba je jedna vec. Mne tiež prišiel tovar aj za týždeň aj za dva mesiace. Ale že by nešiel ani otvoriť spor po tak dlhom čase som nezažil. Pričom platbu uvoľnia predajcovi a ja nemám ani tovar ani peniaze.
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 11:01:15
00
Inqk to s otvorením sporu som si gsimol aj ja
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 11:03:21
00
Cau mne tiez pri niektorych zasielkach predajca zmenil dobu ochrany z povodnych 60 na 90 dni. Nic to nemeni na fakte ze po uplynuti lehoty normalne otvoris dispute z dovodu nedorucenia a love dostanes spat. Ono to dokonca niekde v dialogu aj napise konkretny datum, k tomu si treba priratat dva tri dni a potom reklamovat ...
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 12:04:21
00
Mne idu nejake veci uz od juna.Ked som pisal predajcovi,kde to viazne,tak odpoved bola v tom zmysle,ze ziaden strach ,je to na ceste a uz coskoro to budem mat doma.Taka bezna basnicka.
Dalej mi svieti v trackovani,ze 24.8. uz mam 1 balik na SK.Ale este stale mi nic neprislo.Vacsinou ked mi svietilo,ze uz je u nas,tak to trvalo cca 3 dni a bol listok v schranke.
Co mi prisli teraz blikacky,tak tie prisli za 2 tyzdne,prijemne prekvapenie.Teraz som daco objednal z ceskeho skladu,tak som zvedavy na rychlost dodania.
A na jar s dispute som mal tiez problem ako vy.Nechceli mi ho uznat,lebo uz ani neviem kolko x som urgoval predajcu a ten iba predlzoval dobu dodania.Az po uplynuti tejto doby som otvoril dispute a az potom sa podarilo a vratili mi peniaze,kedze ziaden tovar som neobdrzal.
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 12:12:04
00
Tiež mi idú nejaké veci od mája a predajca stále predlžuje termín dodania, tuším 3x môže a potom otvorím spor aj keď ubezpečuje že to dorazí. 😃 Spor mi nešlo otvoriť raz aj keď vec nedorazila, boli to perá pre malú na kreslenie za cca2€ takže som sa na to vy****
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 12:21:04
00
Mne ich len par hnilo, ostatne v pohode. Teraz riesim dispute s jednym. Keby predlzil protection period, tak nemam problem, ale kedze to skoncilo, tak som otvoril dispute ze za 4 mesiace to neprislo :) Chlapec mi hned pisal, ze to mam zrusit, lebo ze im to robi zly rating co som samozrejme odmietol so zoznamom vsetkych mojich objednavok s casom objednania a dorucenia za dane obdobie :)

1 Apr - 12 May, 41 days
2 Apr - 30 Jul, 119 days
20 Apr - 2 Jun, 43 days
23 Apr - 17 Jul, 85 days
26 Apr - 15 Jul, 80 days
28 Apr - 17 Jun, 50 days
5 May - 20 Jul, 76 days
5 May - 125 days ubehlo a stale to je na ceste :D (od 14.5 sa nehybe ani tracking)
17 May - 14 Aug, 89 days
1 Jun - 30 Jun, 29 days
2 Jun - 97 days ubehlo, ale mam protection period, takze pohoda...
5 Jun - 20 Jul, 45 days
9 Jun - 30 Jun, 21 days
14 Jun - 27 Jul, 43 days
18 Jun - 27 Jul, 39 days
19 Jun - 15 Jul, 26 days
19 Jun - 13 Jul, 24 days
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 12:21:46
00
ivast Veď práve, mne to takto nefunguje. Neviem urobiť screen ale príklad:

Objednávka z 8.júna. Kliknem ´Open dispute´ a po zakliknutí ´No´ na otázku ´Did you receive the item?´ mi vyhodí ´Our records show that your order has arrived at the sorting center and is currently in transit. Normally, most packages will be delivered as the seller promised. However, if you don’t receive your order after2020-09-06 , you can continue to open a dispute.´

Niekedy po 6.9. mi príde email ´The confirmation time for order 815434219887 has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We're here to help!´
Ani potom mi nejde otvoriť spor. A po 2-3 dňoch mi zmizne z objednávky možnosť aj kliknúť na otvorenie sporu úplne.

Toto je síce aktuálna objednávka kde mi ešte email o expirácii neprišiel ale je to len príklad ako mi to fungovalo pri predošlých objednávkach ktoré neprišli. A stavím sa že takto to bude aj s touto objednávkou.
Vždy som si na tieto časové limity dával pozor a skúšal som to každý deň.
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 12:22:45
00
Ked mi pride mail o skončení objednavky a nejde otvoriť spor tak mi napise kedy pojde otvoriť a potom mi vzdy vrátili peniaze
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 12:33:57
00
Posledných 6 zásielok z mája neprišlo vôbec. Po uplynutí 90dnovej lehoty otvorený spor a všetci vrátili peniaze. Nejaky písal, že mám byť trpezlivý lebo niekedy to trvá 60-90 dni no odpísal som, že prešlo už 100. Tak neviem kde je problém s ali . Poštou to nebude snáď , keďže doterajších 447 balíkov bez problémov. Kde sú tie časy keď všetko lietalo do 2-3 týždňov.
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 14:59:08
00
Nema zmysel riesit kde su tie casy, kedze od noveho roka budu celkom ine podmienky....
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 15:27:06
00
Preto maju sklady aj v Europe.
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 17:56:47
00
Este som nenasiel tovar pri ktorom by davalo zmysel objednavat z EU skladu ... teda v aktualnych podmienkach ...
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 17:58:55
00
Vdaka 🦠mame 1/2roka k dobru.
https://xiaomiplanet.sk/nakupovanie-z-ciny-od-roku-2021-1/
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 18:18:45
10
arrow_leftivast napísal:
Este som nenasiel tovar pri ktorom by davalo zmysel objednavat z EU skladu ... teda v aktualnych podmienkach ...


Ja ano, ale to boli drahsie non-bike veci. Cena cca 20% viac ako z Ciny, a kedze by to tak ci tak chytili na colnici, nebolo o com. A naviac benefit v dodani za par dni.
Zobraziť komentár 06.09.2020 - 18:50:50
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up