Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftbmprsvz7777 napísala:
V poslednej dobe veľmi často zažívam situáciu, že tovar objednaný z Nemecka vráti prepravca (konkrétne DHL, UPS, SPS) obratom nazad. Zákazník nedostane žiadne upozornenie (sms, mail, telefón) iba si prečítate na tracking webstránke, že tovar "nie je možné doručiť, lebo chýba adresa".
Dôvod je, že kvôli ochrane osobných údajov nemecký internetový obchod neposkytuje prepravcovi telefónne číslo zákazníka, a ten ho tým pádom nevie kontaktovať. Zažil som to opakovane práve s bike-components.de, taktiež s r2-bike.com. V UPS sa mi podarilo dovolať a dať im moje telefónne číslo, ale v DHL a SPS moje maily s adresou zostali odignorované, a tovar vrátili aj tak do Nemecka. Dokonca som narazil na doručovaciu spoločnosť ktorá mi tvrdila, že ja im svoje číslo síce môžem nadiktovať, ale oni ho nesmú použiť, a mám kontaktovať predajcu a on im ho musí poslať...


Tiež mi prišla takto zasielka ale cez DPD, potom som bol pre ňu v rozoyovom centre, stažoval som sa na to , povedeli mi že ak nie je zasielka doručená, tak tam ešte čáka na návrat (do Nemecka)2 týždne. Tak tu je určitý spôsob vyzdvihnutia. (Samozrejme že by mal dať do schránky rozvozca info, že ste neboli zastihnutý, čo asi nerobia...)
Zobraziť komentár 01.06.2021 - 14:27:49
00
vyjadrenie bike-components.de:

Hello,
I am sorry to hear that and we know the issue. The German law doesn't allow us to ask for the phone number to protect your personal data. You can avoid that, to add the phone number in the additionals of the address. This way we will print it on the label for the delivery.

Best regards,
Sebastian Forke
customer support
bike-components.de



Ahoj,
je nám to ľúto, vieme o tomto probléme. Nemecké zákony nám neumožňujú požiadať o telefónne číslo na ochranu vašich osobných údajov. Tomu sa môžete vyhnúť, ak do dodatočnej adresy pridáte telefónne číslo. Takto to vytlačíme na štítok pre doručenie.

S Pozdravom,
Sebastian Forke
zákaznícka podpora
bike-components.de
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 10:23:21
01
Toto iste sa deje u bike24 a robim to tak ze ako Company dam svoje cislo.
Zobraziť komentár 02.06.2021 - 12:10:20
00
Objednával odtiaľto niekto v poslednom čase ? Koľko trvalo kým to odoslali ?
Zobraziť komentár 18.01.2024 - 12:25:18
00
13.11. som objednal a zaplatil a 15.11. som dostal DHL tracking ze to posielaju
Zobraziť komentár 18.01.2024 - 12:36:47
01
8.1 večer objednané 12.1 ráno dodané…
Zobraziť komentár 20.01.2024 - 09:13:09
00
No ja objednané 17.1. Odoslané 18.1. A teraz je to na ceste na sk tak očakávam že utorok stredu to tu bude
Zobraziť komentár 20.01.2024 - 09:19:17
00
Asi som to prechvalil posielajú cez gls tu najhoršiu prepravnú spoločnosť a od 18.1. Sa balík nepohol
Zobraziť komentár 22.01.2024 - 13:47:47
00
Sak bol vikend :)
Zobraziť komentár 22.01.2024 - 14:47:11
00
Takže balík stratili v GLS Nemecko , super som zvedavý kedy dostanem peniaze naspät. Neodporúčam tento obchod lebo posiela cez gls
Zobraziť komentár 23.01.2024 - 10:09:21
00
GLS to zobralo od predajcu do auta a od vtedy nič .. takže to zmizlo keď ro bolo v aute alebo tsm majú mega bordel na triediacu stanicu do už nedošlo
Zobraziť komentár 23.01.2024 - 15:32:55
00
GLS je občas vtipné. Kedysi mi písalo, že balík je ešte v aute a ja som ho už mal doma. Ako keby nevedeli urobiť ďalší krok bez toho predchádzajúceho
Zobraziť komentár 23.01.2024 - 16:06:36
01
Každopádne som zrušil objednávku a mi napísali ze do 3 dni mám prachy na úcte tak uvidime

Nakoniec kolesa dorazili po 8 pracovných dňoch
Takže teraz im musím poslať naspäť peniaze ktoré mi medzi tým poslali .. obchod je v pohode ale prepravca ktorého používajú je nespoľahlivý , tak už druhu objednávku nebudem riskovať
Zobraziť komentár 23.01.2024 - 16:08:48
00
keyboard_arrow_up