Lokalizácia
Formulár sa odosiela
zdravím, je možné prevziať si osobne tovar v Hrádku aj tento štvrtok, či len do stredy?
Zobraziť komentár 15.04.2019 - 11:34:58
00
Vo stvrtok je otvorene, zatvorene mame len cez sviatky a nedele.
Zobraziť komentár 15.04.2019 - 11:38:00
01
Len malý feedback k objednávke : ak posielate drobný tovar, tak prelepte krabicu na všetkých hranách. Mierka reťaze mi trcala z tretiny von z balíka...
Zobraziť komentár 28.04.2019 - 13:00:38
00
17. 4. 2019 som objednával tovar s lehotou Do 2 dní... Dnes máme 29. 4. 2019 a ešte nebol ani vyskladnený... To ako vážne?
Zobraziť komentár 29.04.2019 - 12:42:33
00
V objednávke máš špice, ktoré neboli skladom v dostatočnom počte. Museli sa doobjednať a dorazili k nám v piatok, dnes odchádzajú. Pri potvrdení objednávky si mal dátum doručenia zatiaľ neznámy. Mrzí nás, že sa to takto natiahlo ale komunikácia k objednávke bola od nás korektná. Už sa to tu riešilo viac krát, snažíme sa vždy informovať zákazníkov o dátume doručenia čo najpresnejšie. najmä ak sa berie viacero kusov z jednej položky sa dátum dostupnosti nedá brať ako záväzný, pri potvrdení objednávky vždy píše predpokladaný dátum doručenia, pokiaľ položka má dodávateľom udanú dostupnosť.
Zobraziť komentár 29.04.2019 - 13:00:55
00
Tak by ste pri takýchto položkách mali mať uvedené aj počty ks na sklade... Ja som potreboval 1ks do kolesa pre zákazníka (ktorý ma teraz ide zožrať), len mi to pripadalo blbé... Keby som vedel, že okolo toho bude také zdržanie, zobral by som iba ten jeden a bol by pokoj...
Zobraziť komentár 29.04.2019 - 13:27:01
01
Nazgul vsak aj mame pri polozkach co mame my skladom. Niektori dodavatelia nam davaju info o pocte skladom u nich, vtedy vieme presnejsie spocitat datum dodania. Ak nemame info o pocte na ich sklade a objednas viac kusov, datum dodania avizujeme ako "zatial neznamy", ako aj v Tvojom pripade - kedze naozaj nevieme kolko kusov maju skladom az kym si ich neobjedname.
Zobraziť komentár 29.04.2019 - 14:18:30
00
človek chce nakúpiť tu v eshope a a keď dám prejsť na rekapituláciu objednávky tak ma to ignoruje .... nuž musím to kúpiť v suncycle
Zobraziť komentár 21.05.2019 - 12:29:56
00
Obchod funguje? Na poste mám vrátený tovar už 2 dni a nikto ho nepreberá a objednávka nová nie je spracovaná
Zobraziť komentár 22.05.2019 - 17:14:54
00
Petra mlaďenca príhody a skusensťi. Slovenský román na pokračovanie. Koniec v nedohľadne. 😱
Zobraziť komentár 22.05.2019 - 18:56:48
02
Môžem ja za to?
Zobraziť komentár 22.05.2019 - 19:03:58
00
lapaloma - čo znamená, že ignoruje? cervo to pozrie, nevieme však o nejakom technickom probleme, objednávky naskakujú normálne.

PetoPeto21 - bohužiaľ pošta v Hrádku funguje tak, že viac nefunguje ako je otvorená tak neviem veru, čo to má znamenať. Zajtra tam zabehnem a zistím, prečo nám to nechodí.
Zobraziť komentár 22.05.2019 - 19:22:12
00
Sranda je ze pošta je od vás 100m :) ono je to v stave, ze zásielka je oznámená a uložená na poste Hrádok nad Váhom...
Zobraziť komentár 22.05.2019 - 19:27:43
00
No to teda je, len vieš, ono nám balíky nosí doručovateľka, nie je problém tam tých pár metrov odbehnúť len nejaké info o tom, že tam niečo máme by bolo fajn :)
Zobraziť komentár 22.05.2019 - 19:34:04
00
To je list 150g to mohla naozaj zobrať... Keby som vedel ze budu takéto komplikácie, tak to pošlem rovno cez vášho kuriéra.
Zobraziť komentár 22.05.2019 - 19:36:22
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up