Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Jááj kvôli mne to nerobte. Hlavne, keď to nie je jednoduché. Mne teraz stačí vedieť, že som nezblbol a že to takto funguje s väzbou na prehliadač.
Možno je fakt dôležitejšie, aby nakupovali aj neprihlásení.
Tak objednávku odošlem zajtra.
Zobraziť komentár 09.03.2015 - 17:54:22
00
Cervo; jasne ze to dorobte, kazdy dobry eshop to ma, povedal by som ze je to uz taky standard
Zobraziť komentár 09.03.2015 - 19:30:50
00
Tak prva trosku vacsia objednavka absolvovana. Vcelku spokojnost kurier ma dokonca nasiel aj v robote, kedze ten isty nam nosi nastroje, inak by asi bludil :)) Ale v profile mi stale svieti "Objednávka bola odoslaná", kedze som ju prebral uz pred nejakym casom, nemalo by sa to prehodit na nieco ako Objednavka bola odovzdana, Objednavka skompletizovana, prevzata, alebo nieco podobne?
Zobraziť komentár 09.03.2015 - 19:51:30
00
Muraddin sme radi ze vsetko prebehlo OK. Objednavka bude svietit ako zaplatena ked k nam pride dobierka, co casto trva 10 pracovnych dni. Dorabame ale integraciu s DHL aby to tam svietilo hned po prebrati a nie az ked pridu peniaze na ucet.
Zobraziť komentár 09.03.2015 - 19:54:26
00
Kice, nie, je viazany na prehliadac, aby mohli nakupovat aj neprihlaseni uzivatelia. Rano ho najdes v robote.


Ráno som v robote našiel prázdny košík. Možno preto, že používam Operu. To len pre tvoju informáciu. Neber to ako nejakú vážnu sťažnosť.
Zobraziť komentár 10.03.2015 - 10:35:46
00
Kice, aby som bol presny, je to viazane na cookie v Tvojom prehliadaci a ak ho nieco zmaze, tak sa kosik strati. Je mozne ze v robote vam nejaky system tieto cookies maze. Kazdopadne to budeme riesit aj spojenim s uzivatelskymi kontami.
Zobraziť komentár 10.03.2015 - 10:39:22
00
Pri objednavani si davam dodaciu adresu do roboty, je tam na to nepovinna kolonka myslim ze "nazov firmy", alebo nieco take. Vyplnam ju, ale v objednavke to potom nie je a aj kurier mi minule volal, ze ma iba adresu a nema napisane v akej firme. Vyzera, ze tento udaj sa z vyplnenej objednavky dalej neposuva.
Shop sa mi paci, pekne spracovany system objednavania, myslim, ze zatial najlepsi/najprehladnejsi, co som pouzil.
Zobraziť komentár 12.03.2015 - 15:38:33
00
Pet55 - dakujeme sa upozornenie, v systeme samozrejme dodatocnu informaciu spracovavame. Zistujeme vsak, kde sa stala chyba, ci zlyhal system na nasej strane pri vyplnani stitku pre kuriera alebo je problem priamo v systeme kurierskej spolocnosti.
Dakujeme aj za spatnu vazbu na system obchodu. Kazda takato vazba nas samozrejme tesi a posuva dopredu :).
Zobraziť komentár 12.03.2015 - 16:18:43
00
+ 16.3. objednané (aj veci nie skladom) 19.3. dodané na správnu adresu a v balíku všetko čo som objednal + nálepky darček
- tiež nefungovala, nezobrazovala sa poznámka pri adrese (poschodie, ...)

ďakujem ;)
Zobraziť komentár 23.03.2015 - 19:05:41
02
Ja zatial bohuzial nespokojnost.Ale hlavne s kurierom.Vcera mi prislo ze objednavka odoslana,dnes som ju cakal a nic.na sledovani objednavky som si pozrel ze objednavka bola uz vcera v noci na centrale a zrazu dnes naskocil okolo obeda status ze na važeni u odosielatela..alebo take nieco..pisal som aj na mtbikera za vysvetlenie co sa to deje ale odpoved ziadna..za 4,90e by som ocakaval balik na druhy den doma a aj lepsiu komunikaciu so zakaznikom.dufam ze po doruceni budem moct napisat aj pozitivne reakcie.
Zobraziť komentár 02.04.2015 - 20:16:41
00
slck, to nas mrzi, ten kuriersky system nie je vzdy 100% spolahlivy. Piseme vsak, ze dodanie je do 48 hodin od expedicie (cez pracovne dni).

Ale nevieme najst ziadny email od Teba, na aku adresu si pisal?
Zobraziť komentár 02.04.2015 - 20:28:31
00
Ano tomu chapem ze do 48hod,ale za tu cenu ktora v dnesnej dobe za kuriera nieje mala by som vazne cakal ze pride na druhy den..pisal som na [email protected]
Zobraziť komentár 02.04.2015 - 20:32:58
00
slck pozeram nas ticketovaci system a nevidim tam ziadny email od Teba ani ziaden neodpovedany email. Posielal si to z Tvojej emailovej adresy?

Co sa tyka postovneho - momentalne mame take podmienky ako mame, uz sme postovne zlacnovali a pracujeme na lepsich podmienkach aj rychlosti.
Zobraziť komentár 02.04.2015 - 20:42:36
00
No tak ale toto je trapas... :D tak nakoniec sa ospravedlnujem teamu MTBiker a chybu som spravil ja.Mail som sice odoslal ale do kolonky "komu" som napisal "objednavky" namiesto "[email protected]" asi z tolkeho hnevu voci kurierskej firme.Este raz sorry a kludne to mozte zmazat. Ps: v prilohe posielam dokaz o mojej hluposti :D

Prílohy:

Screenshot_2015-04-02-20-44-51.jpeg
Screenshot_2015-04-02-20-44-51.jpeg 626.14 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 02.04.2015 - 20:49:24
00
Dnes sme experimentalne spustili moznost osobneho odberu z nasho shopu na maratonoch - zaciname v Svatom Jure uz o tyzden a pol. Ak sa tam chystate, mate moznost usetrit na postovnom (dodanie je zdarma) a tovar si nazivo prezriet na akcii. Objednavajte polozky skladom, alebo s dobou dodania do 5 dni aby sme to stihli.
Zobraziť komentár 08.04.2015 - 01:12:21
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up