Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Priznávam chybu. Reakcia bola prehnaná a mal som si radšej klepnúť po prstoch. Ak sa to niekoho dotklo, tak sa ospravedlňujem. Ďalej sa nevyjadrujem.
Zobraziť komentár 23.09.2016 - 09:29:20
00
Predtým som dal palec hore, ale zmazal som ho. Tú vetu, v tvojom pôvodnom príspevku, za ktorú sa ospravedlňuješ si v pôvodnom príspevku zeditoval takto:
arrow_leftDorien09 napísal:

Edit: vymazaná prehnaná reakcia. Vidím, že bola chyba tu napísať svoj názor.


Ty si si vlastne chybu nepriznal a naďalej si myslíš, že všetci ľudia naokolo sú debili, ako si mal niečo v podobnom duchu napísať pôvodne.

Ale nevadí. Koniec koncov, si ešte mladý. Pozerám, že máš presne toľko, ako môj syn. Vyrastieš. Pokora príde vekom.

Prepáčte mi to rodičovské moralizovanie.
Zobraziť komentár 23.09.2016 - 11:28:30
00
Myslím , ze cela diskusia stratila zmysel po vymazaní pôvodných príspevkov ...
Zobraziť komentár 23.09.2016 - 12:08:02
00
Ziadne prispevky neboli zmazane ani jednou stranou.
Zobraziť komentár 23.09.2016 - 12:14:32
00
Nic nebolo zmazene, jednalo sa reakciu na matej.gubis kde pisal ako sa treba spravat k zakaznikom, potom to opravil, tak som to zmazal aby sa niektory jeho zakaznik neurazil, kedze to pisal verejne pod svojim menom.
Zobraziť komentár 23.09.2016 - 13:54:27
00
arrow_leftlaco napísal:
Dobrý obchodník musí prijať za svoje pravidlo, že zákazník má vždy pravdu. So zákazníkom sa v žiadnom prípade neháda. Tobôž nie verejne


Presne tak!!! S ľudmi a v obchode robím cca 20 rokov, aj keď niektorých by som vyfackala a vyrazila aj s dvermi, nedá sa, treba len pritakávať, aj keď evidentne pravdu nemajú.
Náš zákazník náš pán - a niektorí zákazníci to doslova využívajú! :punch: :swear:

cervo stačilo si hneď na začiatku priznať chyby (chybný popis, nedodržanie vlastných podmienok) a v pár očiach by ste tým stúpli. Ten ban dal tej komunikácií korunu. Snáď to stálo aspoň za ponaučenie, veľa šťastia :-)
Zobraziť komentár 23.09.2016 - 14:35:08
01
Nemyslím si, že si má obchodník nechať skákať po hlave. Existujú hranice, kedy je lepšie "zákazníka" poslať k nejakej konkurencii. Samozrejme, existujú povolania, kde si za peniaze môže zákazník dovoliť k dodávateľovi úplne všetko, ale tie tu radšej nebudem menovať.
Zobraziť komentár 24.09.2016 - 10:11:02
02
Presne tak. Dobrého zákazníka si treba podržať. Zlého treba poslať ku konkurencii.
Zobraziť komentár 24.09.2016 - 10:32:56
00
Pri mnohých nábojoch vám chýba alebo je nesprávny popisoch ( info) o kompatibilite s kazetami nie je vôbec zrejmé pre koľko stupňové kazety sú vhodné či 8/9/10/ alebo 11sp.

Príklad nesprávneho údaju :
http://www.mtbiker.sk/shop/kolesa-a-rafiky/naboje/mtb-kotucove/novatec-superlight-d772sb-disc-4-v-1-naboj-zadny-32-dier-cerveny.html
http://www.mtbiker.sk/shop/kolesa-a-rafiky/naboje/mtb-kotucove/novatec-d772sb-x12-naboj-zadny-32dier-142x12-mm.html
Tento náboj jazdím a mám na ňom 11sp kazetu uvedené máte nesprávne 8/9 /10S

Príklady kde tento dôležitý údaj chýba ani neuvádzam lebo je ich strašne veľa.
Zobraziť komentár 16.10.2016 - 17:08:25
00
pokial viem orech je rovnaky na shimano 8/9/10/11 a sram 8/9/10 ... na sram 11 a 12 je XD orech
Zobraziť komentár 16.10.2016 - 19:48:46
00
11 dni po vytvoreni / odoslani objednavky mi prisiel mailovy dotaz na ohodnotenie nakupu
nakolko tovar nebol skladom a zatial nebol odoslany (s cim som ratal) je tato poziadavka zatial bezpredmetna
mozno by bolo dobre predlzit cas odoslania ziadosti o ohodnotenie nakupu na viac dni / zakomponovat do neho cas zohnania tovaru ...
Zobraziť komentár 16.10.2016 - 20:13:59
00
Dobrá pripomienka. Mne tiež prišla výzva na hodnotenie priskoro, tak som nehodnotil vôbec. Hneď som nechcel a potom som na to zabudol.
Zobraziť komentár 16.10.2016 - 20:18:25
00
Co sa týka hodnotenia - zial nevieme ovplyvniť kedy to Heuréka pošle - je to vzdy 10 dni od objednávky, aj ked je tovar skladom aj ked je a dlhšou dostupnosťou ako 10 dni, aj ked je dlhšie nedostupný. Uz sme s tým raz skúšali nieco robit (lebo súhlasím ze je to blbe posielať email na hodnotenie predtým ako pride tovar), výsledok bol zdvihnutý prst od Heureky a dočasná strata certifikátu. Takze nepohneme s tým zial.
Zobraziť komentár 16.10.2016 - 22:07:52
01
Cela Heureka je <>vina. Odisli z nej giganti eshopov tak nech si kazdy urobi svoj nazor...
Zobraziť komentár 16.10.2016 - 22:09:47
00
To akoze ste chceli s Heurekou vyriesit ten problem a namiesto diskusie a riesenia, vam "zdvihli prst" a zobrali certifikat? :D :D
http://www.bezheureky.sk/
Zobraziť komentár 16.10.2016 - 22:13:45
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up