Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Závada na tovare (v prvom poste som písal že to za závadu nepovažujem) je určite to, že okuliare boli v rozbalenej krabičke, dochytané s mastnými otlačkami prstov na sklách. Ak ti príde normálne toto predávať ako nový tovar, tak sa fakt nemáme o čom baviť.

Keď som kupoval iné okuliare v kamennej predajni, slečna predomnou s mojim dovolením krabičku otvorila aby skontrolovala obsah. Toť moja skúsenosť. Určite by som si nekúpil okuliare za plnú cenu zo stojana. Nie kvôli tej cene ale kvôli tomu že je to použitý výrobok.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:08:55
00
baggio79 doštičky sú bez problémov dostupné, objednávam na predajňu, budú vo štvrtok naskladnené.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:10:50
00
Pochopím keby že mi napíšeš díky za tip, dáme si na to pozor a ak budeme predávať rozbalený a vystavený tovar vždy sa zákazníka spýtame (prípadne mu aj zľavu ponúkneme), miesto toho tu obhajuješ že je normálne predávať výrobky v poškodenom obale a špinavé ako nové.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:13:15
02
cervo: Príspevky editujem, aby som tu nespamoval zbytočne (prípadne opravím preklep). Nebudem tu vypisovať predmet môjho podnikania, vystač si z vedomím že vlastním a prevádzkujem dve predajne.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:19:12
00
Okuliare, ktoré si kúpil boli v zľave a ešte si na ne mal aj osobnú vernostnú zľavu. Verím že som už napísal že budeme riešiť to aby rozbaleny tovar bol označený. Za špinavé skla sme sa ospravedlnili. Ak nevidíš druhu stranu argumentu, v poriadku. Obhajujem že vybratie tovaru z obalu nie je závadou na tovare a nerobí ho menejcenným tak ako v každej kamennej predajni.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:22:15
00
kava určite sa zhodneme, že okuliare by zákazníkovi nemali dôjsť zamastené a akokoľvek poškodené. Tu sa zhodneme na našej chybe, kde sme podnikli kroky aby sa podobná situácia neopakovala. Prijmi teda naše ospravedlnenie a ver, že ma táto situácia osobne neteší.

Na druhej strane však musím súhlasiť s cervo, že sú druhy tovaru, ktorý skrátka zákazník chce a potrebuje vyskúšať. Či sú to okuliare, oblečenie, prilby, tretry,... Toto "moralizovanie" je podľa mňa out, určite oblečenie v obchode kupuješ tak, že prídeš, vezmeš si ho z vešiaka, skúsiš a ide rovno na kasu. Určite nie je zalepené niekde v sáčiku a predavačka ti to nebeží do skladu vymeniť. To tričko alebo hocičo iné mohlo mať pred Tebou na sebe zopár ľudí, čo určite akceptuješ a kúpiš si to. Rovnako tretry, prilby,......

Pri okuliaroch je to úplne rovnaké, nemusíme sa tu o tomto siahodlho rozprávať. Samozrejme nastane situácia, keď sa tovar pri skúšaní poškodí, zašpiní alebo poškriabe. V tom prípade sme pripravení zákazníkovi poskytnúť adekvátnu zľavu alebo vziať tovar na naše náklady nazad a vymeniť ho za nový.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:32:23
04
Vy tomu asi nechcete rozumieť. Nemám nič proti tomu keď sa vystavený tovar predáva, jediné o čo ide je to, že by mal kupujúci vedieť že kupuje vystavený tovar. Nič viac. Ja som si okuliare umyl a nechal, mohol som ich vrátiť, mal som na to koľko 14 dní bez udania dôvodu? Neurobil som to, pretože
1) s cervom sme si to tu vydiskutovali
2) okuliare neboli poškodené, boli len zamazané
3) mal som vás ako môj obľúbený obchod

Jediné čo som urobil tak som upozornil ďalších možných kupujúcich, že im od vás môže (a nemusí) prísť odbalený a špinavý tovar, pre mňa to bolo touto informáciou uzatvorené.

Keď kupujem tričko z vešiaka, viem že ho na sebe mali ľudia oblečené, táto informácia mi bola akoby poskytnutá tým že je to na vešiaku.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:36:41
01
Mne vadil hlavne fakt, že cervo mi napíše že keby ste mi mali dodať originál zabalené okuliare tak by som na objednávku pár dní musel čakať. Takže ste zobrali prvé zo stojana na predajni a poslali mi ich, miesto toho aby ste ma kontaktovali s tým či si týždeň nepočkám, alebo či mi môžete poslať vystavené. Ja neriešim tričká na vešiakoch, ani kamenné predajne kde vidím čo kupujem! U vás to nevidím a preto chcem informáciu o tom čo kupujem. Čiže teraz ste predali rozbalené, takže ste na predajnu doviezli originál nové znovu, rozbalili ich a vystavili aby ďalší človek mal radosť keď mu prídu odbalené a docapané?
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:44:59
00
Celú túto debatu začal koniec Tvojho prvého príspevku, konkrétne toto: "Okuliare nie sú poškodené, ale vadí mi že keď kupujem nový tovar, tak mi pošlete niečo čo si už niekto skúšal, alebo Vám niekto vrátil. Platím plnú sumu za nový výrobok a chcem výrobok ktorý predo mnou nikto nenosil, neskúšal, také patrí do bazaru."

Tam sme sa snažili reagovať, že nie je v našich možnostiach všetok tovar posielať bez toho aby bol niekým skúšaný, čo som sa snažil vyargumentovať vo svojom príspevku rovnako ako cervo.

Zhodneme sa teda na tom, že situácia, ktorá sa stala Tebe je neakceptovateľná, nezhodneme sa v druhej časti diskusie, kde sme sa bavili o predaji/nepredaji vystaveného tovaru.

V každom prípade registrujem aj tento príspevok a popremýšľame do budúcna či a ako označiť tovar vystavený na predajni. Myslím, že týmto by sme to mohli uzavrieť ;)
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:45:39
00
Dobre, nič sa nedeje, každému sa občas nezadarí, vy máte skúsenosť s protivným zákazníkom, ja mám skúsenosť s novým docapaným tovarom, je čas to ukončiť. Prajem v každom prípade veľa úspechov a málo nespokojných zákazníkov ;)
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 14:47:51
02
Mal som možnosť si premyslieť ako by sme to technicky vedeli spraviť. Spravíme to tak, aby bol zákazník informovaný o tom, že tovar bol vystavený - ak bol fyzicky na predajni. Toto ale stihneme asi až cez zimu, lebo to znamená prekopať nás skladový systém.

Dovtedy ak je niečo označené ako na predajni a niekomu vyslovene vadí, že by mohol dostať vystavený tovar, prosíme aby nás informoval v poznámke pri objednávke a pošleme nerozbalený kus pokial to je možné - a ak nie, budeme informovat.

Kava ja plne chápem Tvoj uhol pohladu, snažíme sa namiesto prazdnej formulky dať aj nás uhol pohladu, ale berieme zákaznícku spätnú väzbu ako zaväzujúcu aj keď nám niekedy vyrobi vrásky na čele.
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 15:31:29
01
Aj tak to nevydržím a za mesiac či dva zase od Vás niečo kúpim :)
Zobraziť komentár 22.08.2017 - 15:44:25
03
Chcel by som sa informovať, či máte nejaké info o dostupnosti plášťa Maxxis Minion DHR 2 29"x2,3 v 2 zmesi? Objednával som u vás nejaké veci asi pred mesiacom, vtedy ste mi odpísali, že by mal byť v septembri, bude to tak? Či sa oplatí počkať, ak mám o ten plášť záujem, prípadne sa mám pozrieť niekde inde ?
Zobraziť komentár 23.08.2017 - 19:11:29
00
imro1 nevieme Ti dat update, dodavatel ho stale nema skladom, takze ten termin snad bude realny, ale pokial nenaskladnia, nebudeme s urcitostou vediet. Ak to potrebujes rychlo, skus pripadne pozriet inde, ci to niekto ma este skladom.
Zobraziť komentár 25.08.2017 - 13:46:51
00
cervo vďaka za odpoveď :)
Zobraziť komentár 25.08.2017 - 20:28:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
cron
keyboard_arrow_up