Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No predsa to eSSS
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 19:58:11
00
Rovnako ako sa odbavujete na firme na S , by ste sa mohli aj na Cdale , Treku atd ... Všetky top firmy a ich najvyššie rámy , ci už odpružené alebo HT stoja 3000-4500... Je to ako u cestných , pevných u ktorých sa cena začína od 4000€ vyššie / Pinarello , trek , Cippo , veľké S , lightweight / ...možno su tak dobre , možno sa len spolu dohodli , ze cena bude od 3000€ vyššie a kto na to nema nech si kúpi CTM... To ja neviem , no je to tak... Ale co viem , určite by tie tvoje hliníkové tazítka vedel odborne zhodnotiť profesionálny pretekar a možno od neho by si už ten " výstup " akceptoval ... Možno ... a možno spochybniš aj tvorcov bikov Cdale , aby prestali do tých svojich karbónov strkať ten " nepriestreľny matroš" bo je to na figu , a ušetrili by si problémy s jeho vývozom a legalizáciu ...a samo cena by išla dole.
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 20:21:48
03
Tuto doktor má pravdu...ono sa niet čomu čudovať. Napriek tomu, že kilo epoxidu, ktoré dodávame do výroby biku stojí cca 10 euro, uhlíková tkanina na rám do 200-300-eur. Čo je na tom drahé je know-how a takisto formy. Jedna forma na jeden model cca 100 000€, teraz máš niekoľko veľkostí, niekoľko typov, ďalej formy na sedlovku, rajdy, predstavec, u cesťákov aj vidlu...ráfiky, brzdové páčky. Materiál na výrobu drahý nie je, to technológie sú drahé a niekto ich zaplatiť musí. Výrobcovia nie sú charita, obchodníci zas musia zarábať, zaplatí to koncový spotrebiteľ.
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 20:32:00
05
Ramon1 skus si pozriet stranku canyon a ram exceed co je top ram v cene cca 1500 eur, navyse je jednym z najlahsich (ak nie najlahsi) na trhu. Tak by som bol opatrnejsi s takymi vyhlaseniami
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 20:40:49
00
arrow_leftlto napísal:
To, ze sa prevezies a nieco citis je velicina, ktore je nemeratelna, pretoze to iste pocitis, ak ti supnem carbonovy aliexpres pod zadok s nalepkou Specialized.

Príloha:
big_lebowski_calmer.jpg
big_lebowski_calmer.jpg 119.96 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 12.10.2016 - 20:44:37
01
Canyon je záchranca dobrých cien. 1500€ za rám je už ok.

Nie ani ja osobne by som nedal za svoj cestný Giant Propel MOC 2799€, ale úprimne, jazdil som hliník, vrchársky Cube a pár ďalších, no a hádaj čo. Jazdné vlastnosti (áno, ak chceš: Tuhosť, Aerodynamika, "Zrýchlenie"(geometria)) sú niekde úplne inde. Po skúsenosti s celou škálou rámov v podstate od Favoritu po HighEnd viem, že je to najdôležitejšia časť a dobrý-lacný rám bohužiaľ zatiaľ nepoznám.
Rovnako je to pri horákoch samozrejme.
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 20:46:55
00
Nechapem co riesite. Canyon je masovka. Vedia ze ich predaju tolko ze zarobia aj keby ich predavali ovela lacnejsie.
Raz som cital ze bugatti veyron stalo nove 1melon eur a vyvoj v prepocte na 1ks vysiel automobilku na 5milionov :D
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 21:15:18
00
Tak asi by si nemal verit vsetkemu co niekto napise :-D .....a spesl nie je masovka?
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 21:32:01
00
To bysom .netvrdil. chd na nejaky velky msraton v cr ci inde v europe
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 21:34:12
00
info ohladom karbonu a cenach
LIBOR PETRVALSKY o karbonuOtvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 21:34:56
01
Keby spesl predaval ten rám za 1500€ urcite by predal omnoho viac, ako keď stoji tych 2000€
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 21:35:43
00
zihadlo 5 neviem ci to bola reakcia na mna ale ak ano, tak bol som na horalovi aj v slovenskom raji na maratone co su podla mna dost masove akcie (na sr podmienky urcite) a speslov tam bolo viac jak canyonov. Ale to uz sme trochu odbocili od temy
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 21:41:04
01
arrow_leftMichaelG napísal:
Ramon1 skus si pozriet stranku canyon a ram exceed co je top ram v cene cca 1500 eur, navyse je jednym z najlahsich (ak nie najlahsi) na trhu. Tak by som bol opatrnejsi s takymi vyhlaseniami

A v ktorom cyklo kameńáku sa dá Canyon kúpiť? Kde si ho môžem vyskúšať? Ako majú riešenú servisnú sieť? Nemajú nič z toho. Robia priamy predaj. Takže zredukovali náklady a maržu na kamenných obchodoch a ešte ďalšiu maržu na lokálnych distributéroch v každej krajine. Výsledok sú nízke koncové ceny.
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 22:54:15
05
Canyon tu Miško neťahaj...a ako príklad výrobcu , co si môže za rámovú sadu zažiadat cez 2000€ je total fail...nie to este 3000€ +

A to " opatrný s tými vyhláseniami "... Co si politik ???
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 23:15:52
00
arrow_leftAdMich napísal:
Tuto doktor má pravdu...ono sa niet čomu čudovať. Napriek tomu, že kilo epoxidu, ktoré dodávame do výroby biku stojí cca 10 euro, uhlíková tkanina na rám do 200-300-eur. Čo je na tom drahé je know-how a takisto formy. Jedna forma na jeden model cca 100 000€, teraz máš niekoľko veľkostí, niekoľko typov, ďalej formy na sedlovku, rajdy, predstavec, u cesťákov aj vidlu...ráfiky, brzdové páčky. Materiál na výrobu drahý nie je, to technológie sú drahé a niekto ich zaplatiť musí. Výrobcovia nie sú charita, obchodníci zas musia zarábať, zaplatí to koncový spotrebiteľ.

AdMich toto mi prosim ta vysvetli. tu cenu formy uplne dobre nechapem. ved sa vyrobi jedna ako prva a ostatne sa len kopiruju. ci nie?
Zobraziť komentár 13.10.2016 - 00:50:28
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up