Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Pocuj, nerob zo seba este vacsieho debila ako si tu za posledny par dni spravil .. Talent na to mas !

Kamarat pre teba posledny message,neosocuj druhych a nebud buran.
Zobraziť komentár 23.06.2013 - 23:00:47
00
Nepovazujem sa za Tvojho kamarata a ani Teba nepovazujem za mojho kamarata, tak si volaj tam suseda. Neosocujem nikoho, spravil som si svoj nazor na Teba a celu situaciua po Tvojom vystupeni a prejave tu na fore. Buranom ma tiez nenazyvaj, ja som so skrytou kamerou do obchodu nevtrhol a nekameroval personal a priestory obchodu bez predchadzajuceho suhlasu.

Keby sa mi stalo na biku, ze sa oddrbe zavit, tak by ma ani len vo sne nenapadlo ist to reklamovat a uz vobec nie strapnovat sa pred celym Slovenskom pisanim niecoho, co v celom kontexte sa v podstate znacnym sposobom lisi .. ale tak kazdy je iny a niekomu svoju neschopnost treba dat za vinu.
Zobraziť komentár 23.06.2013 - 23:08:25
00
súhlasím s patooom.myslím si že sa tu nenájde asi taký človek čo ti ešte verí-"agent" 007
Zobraziť komentár 23.06.2013 - 23:15:42
00
Súhlasím s patooom. :)
Zobraziť komentár 24.06.2013 - 14:18:54
00
U tohto predajcu som kupil bike.nemam s nim ziadny problem,bol som uz aj na garancnej prehliadke.podotahovali co mali,nastavily tak ako mali.aj je to v pohode.chodim tamm aj nadalej do servisu a som s nimi maximalne spokojny.ja s nimi teda problem nemam.ked si niekde kupim bicykel,pojdem ku nemu aj do servisu a nie aby som chodil po druhych.podla mna spravil chybu ked siel ku druhemu a nie ku tomu kde kupil.v tom to pripade je vina na strane kupujuceho a nie predavajuceho!ten to obchod mozem len a len odporucit aj dalsim kupujucim.
Zobraziť komentár 24.06.2013 - 14:45:04
00
a tymto to skoncilo ? sa to tak dobre citalo ako nejaka detektivka :D
Zobraziť komentár 24.06.2013 - 18:16:45
00
To nebola detektivka,ale nechutná telenovela,dufajme,že prva a zaroveň posledná na MTB fore
Zobraziť komentár 24.06.2013 - 20:56:48
00
To dufame asi vsetci ze to bola len nechutna telenovela.a ze sa viac krat nebude opakovat..:-D..no aj pre takych ludi svieti slnko.ved by nebolo o com pisat..B-)
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 07:38:39
00
Vždyť JOZEF říkal, že to bylo špatné od začátku - ty misky. Tak jak mohl v tom inzerátu psát, že tam problém není? :D
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 11:44:11
00
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu


Ram mal strhnutych prvych 5 zavitov na lavej strane. Misky dodane s ramom vsak mali zavit v poriadku. Ak by bola miska zle nasadena od vyroby, tak by strhla cely zavit a sama by niesla znaky poskodenia. Navyse miska co bola dodana s ramom mala na sebe zavitove lepidlo cervenej farby (ktore na montazi nepouzivame). Jozef v jednom svojom prispevku pisal ze mu menili loziska - co sa jednoducho dost dobre neda bez vymeny celej misky.

V Dedovom prispevku vyssie je to cele pekne zhrnute. Vratane priznania ze spravanie bolo neadekvatne. A z mojich osobnych skusenosti to rozhodne nieje ich standartny pristup ku zakaznikom.

Napriek zlym skusenostiam Jozefovho pana brata s obchodom (4 mesiace reklamacia Salomonov, SOI...) si v nom kupil bicykel. Dal si menit loziska bez zjavneho dovodu (aspon ja som ho nezachytil) chvilu po garancnej prehliadke v inom servise. Od danej prehliadky nastal uvedeny problem s uvolnenymi miskami. A namiesto toho aby isiel nakrutit na kameru servis, kde bol s najvacsou pravdepodobnostou strhnuty zavit, je tu video z uplne inej predajne. A 10 stran telenovely...

A Dedo pouzivaj prosim odstavce. Dost zle sa citujes. :)
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 16:10:22
00
Toto je este lepsie rozuzlenie ako by clovek cakal :)
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 16:28:01
00
Takto to dopadá keď si predávajúci a kupujúci tykajú :)

Môj názor: Pravdu má samozrejme ten zlý kapitalistický obchodník, ktorý poslal Jozefa na konci videa neomalene zo svojho obchodu preč, za čo mu strhávam pol bodu! Na reklamáciu mu to samozrejme poslať mohol. Na druhú stranu, zákazník si môže dať na vlastné náklady urobiť odborný posudok znalcom a domáhať sa náhrady škody a vzniknutých nákladov súdne.
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 17:04:23
00
Ten posudok by bol drahsi ako ten bike -:)
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 18:18:33
00
Dymino: myslím, že tohle už pochopí i ten největší blbec...
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 18:40:05
00
myslím si že jozef007 je správny chlap,na správnom mieste,len už v nesprávnom čase .
ešte v minulom storočí som odišiel zo slovenska kvôli ľuďom ako je jozef007.ktorí chceli viac ako to na čo mali právo.na úkor ostatných.konštruovali obvinenia,udávali,fotili nás v tričkách s nápisom lets go...sku.vení eštébáci.
Zobraziť komentár 25.06.2013 - 20:13:04
00
keyboard_arrow_up