Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Skuste sice nie v Ba ale blizko Ba bikeclinic.sk, chalan mega sikovny, robí poctivo aj vidlice a tlmice, naozaj sa vyzna a bavi ho to.
Zobraziť komentár 21.11.2019 - 08:54:37
03
A Turbiho nikto neodporuci??? Ja vrelo:-)))
Zobraziť komentár 25.11.2019 - 23:23:04
00
Tak tema je v BA, nie PK inak by som ho napisal uz davno
Zobraziť komentár 25.11.2019 - 23:40:28
00
Turbi stále frfle. :)
Zobraziť komentár 26.11.2019 - 05:43:57
00
sak ked ho nikto nespomenie, co by nefrflal:D
Zobraziť komentár 26.11.2019 - 15:23:01
00
Dajte mi pokoj. :) Wladix je moj specialny zakaznik. Uz sa fakt divim ze ku mne chodi lebo co on si uz vsetko musel vypocut...... :)
Zobraziť komentár 26.11.2019 - 15:37:51
01
Skusam, co vsetko vydrzis. Dalsie veci su uz naplanovane. :D
Zobraziť komentár 26.11.2019 - 15:56:08
00
Začnem nový život. Milo, slušne a s úsmevom budem všetok servis odmietať. :)
Zobraziť komentár 26.11.2019 - 16:08:46
00
To mi nespravis... :sweat:
Zobraziť komentár 26.11.2019 - 16:22:39
00
Páni, viem že to nepatrí pod servisy v BA, ale potreboval by som radu. Kúpil som z predajne bike, mali mi nastaviť radenie. Teraz nedávno som podradil na najľahší prevod na kazete a z neznámeho dôvodu mi vbehlo ramienko do výpletu. Prehadzovačka KO. Na bike je normálne ešte cca 1,5 roka záruka. Podľa predajne/servisu sa na to nevzťahuje záruka. Ako to je? Lebo už ma ich prístup irituje a trepať sa tam zase 120km kvôli ničomu sa mi nechce. Benzín niečo stojí.
Zobraziť komentár 19.03.2020 - 11:16:57
00
Jano1987 aj ked chapem tvoju situaciu, neviem si predstavit, zeby som ako majitel servisu uznal tento scenar ako reklamaciu a vyriesil v ramci zaruky. Pises, ze bike ma este 1.5 roka zaruku, to znamena, ze je pol roka od kupy. Vela servisov vyzaduje, aby si prisiel po nejakych dvoch mesiacoch pripadne 100-200km opat do servisu, aby ho skontrolovali a dotiahli co treba. Bol si niekedy od kupy v servise na doladeni? Ale aj napriek vsetkemu, keby prijimali tieto nehody v ramcii reklamacii pocas dvoch rokov, asi by dlho neprezili.
Zobraziť komentár 19.03.2020 - 12:29:33
00
Áno, bol som na doladení po 200km. Žiaľ celkovo som s prácou predajne/servisu dosť nespokojný. Tu mám rozpísané čo sa mi u nich zažil https://www.mtbiker.sk/forum/post1572062.html#p1572062 Žiaľ po tom všetkom k nim nemám dôveru.
Zobraziť komentár 19.03.2020 - 12:44:57
00
Nevztahuje - najpravdepodobnejsi scenar je, ze si tu prehadzovacku niekde omylom narazil / ohol. Lanko totiz ked sa uvolni, tak prehadzovacka ide opacnym smerom. Keby to bolo prvy tyzden po kupe, tak by sa mozno dalo nejako dohodnut ale po pol roku urcite nie.
Zobraziť komentár 19.03.2020 - 12:48:08
00
a coze je to za predajcu ak sa mozem spytat?
Zobraziť komentár 19.03.2020 - 13:00:21
00
SLOVAKBIKE|JDB Group s.r.o. zo sídlom v Šamoríne. Ako ľudia možno majú s nimi dobré skúsenosti, žiaľ ja veľmi nie. Bike bol kupovaný nejak v septembri či tak nejak, neviem presne teraz, takže ani nejaký veľký nátresk kvôli servisu by nemali mať.
Zobraziť komentár 19.03.2020 - 13:10:02
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Servis)
keyboard_arrow_up