Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Včera o 7:40 som objednal reťaze a stredové zloženie a dnes keď som šiel na poštu zaplatiť inkaso, že či si zoberiem aj balík...neuveriteľná rýchlosť.
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 08:32:01
00
pre mna zatial cislo 1 obchod na slovensku, rychlost dodania,komunikacia a ustretovost, ked som aj riesil reklamaciu bolo vsetko riesene na velmi vysokej urovni
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 09:05:47
00
Kto vie na com frci ten Matus, komunikuje zasadne cez noc, vsetko stiha rychlo vybavit, vysvetli, poradi, zmeni v obj.ked treba....
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 10:36:18
08
neviem na com frci, ale moc dobre to nebude... farby obcas vedia popliest :D
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 11:34:29
00
Keby len farby... ja som so Suncycle skoncil. Matusovi som svoj nazor napisal ale tu vyplakavat nebudem.
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 11:45:45
00
Asi tak.
Z posledných 3 mojich objednávok nebola ani jedna celkom v poriadku.
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 11:49:59
00
Ach, kimlo vytiahne problem s distancnymi podlozkami ( kde som sa situaciu snazil vysvetlit a snad sme to doriesili tak ze nakoniec ich bude mat doma dve navyse/niekomu sa snad zidu ) a opat sa tu vytahuju starsie veci :( ...myslim ze z chyb sa snazime poucit a robime vsetko preto aby bolo vsetko v 100% poriadku.
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 18:30:45
00
Niektori ludia jednoducho nevedia pochvalit, ale ked chcu kritizovat tak najdu hned vo vacku za hrst vycitiek a kritiky. To sme my ludia...skoda.
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 18:51:25
01
Ja som si napriklad objednal krytky na brzdy a aby to neslo same, tak som si k tomu prihodil omotavku. Kedze sa dodavka krytiek pretiahla, dostal som ich gratis. Takze za mna urcite palec hore.
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 19:50:14
00
arrow_leftmatt napísal:
Ach, kimlo vytiahne problem s distancnymi podlozkami ( kde som sa situaciu snazil vysvetlit a snad sme to doriesili tak ze nakoniec ich bude mat doma dve navyse/niekomu sa snad zidu ) a opat sa tu vytahuju starsie veci :( ...myslim ze z chyb sa snazime poucit a robime vsetko preto aby bolo vsetko v 100% poriadku.


podlozky dnes prisli, dakujem :)
ja som to nepisal ako nejaku fatalnu staznost, ani som to nepisal s nejakym vaznym umyslom, ale urcite som mohol napisat, ze vzdy sa vsetko poriesilo pre pokoj na dusi na oboch stranach :)

osobne nemam dovod nenakupovat v suncycle, pre mna je vzdy dolezita dostupnost a cena.
moj prispevok nebol mysleny nejak vazne negativne, ospravedlnujem sa, ak to tak nietko zobral.

nastastie islo len o centove polozky, ktore matt poslal dodatocne a zadarmo.
takze s riesenim reklamacie (aj ked v hodnote par centov) vzdy spokojnost! :y:
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 20:46:15
00
kimlo, ja som nebral tvoj prispevok v negativnom zmysle ( ved si napisal pravdu ze sa nam podarilo zamenit farbu podloziek ), len ma mrzelo ze po jednom takomto prispevku sa tu zacnu opat vytahovat "stare hriechy" za ktore sme tu uz boli od chalanov co napisali nasledne prispevky kritizovany ( samozrejme vtedy tiez opravnene, ale myslim ze poukazat na chyby a skritizovat staci vtedy ked sa dana vec stane, nie sa k tomu nasledne po urcitom case opat vracat )
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 22:49:55
02
ja musím povedať že s mattom bola každá objednávka doriešená k mojej spokojnosti :) komunikuje aj nad rámec toho čo musí, odpovedal aj na moje blbé otázky ohladne hmotnosti keď som objednával diely na kolesá....

takže za mňa :y:
Zobraziť komentár 07.03.2017 - 23:55:29
00
ja sa zas a opat pridam k Misovi, tak isto vzdy spokojnost a par krat som dostal vyssi model komponentu za cenu nizsieho ktory som objednal. ked sa dostanem k peniazom zas objednam u neho :)
Zobraziť komentár 08.03.2017 - 07:39:45
00
No kazda objednavka bola vzdy doriesena :) .. ja som spokojny :) System bol vyladeny a uz funguje. A je tu moznost dobierky na postu , kde zlty listocek dorazi ako SMSka :D .. toto je lepsie vtedy, ak clovek nechce nahanat kuriera. Posta neutecie :)
Zobraziť komentár 08.03.2017 - 11:11:11
02
arrow_leftmatt napísal:
po jednom takomto prispevku sa tu zacnu opat vytahovat "stare hriechy" za ktore sme tu uz boli od chalanov co napisali nasledne prispevky kritizovany ( samozrejme vtedy tiez opravnene, ale myslim ze poukazat na chyby a skritizovat staci vtedy ked sa dana vec stane, nie sa k tomu nasledne po urcitom case opat vracat )

Aby som to upresnil - reklamoval som iba jediný raz, nikdy doteraz som to tu nespomínal a od októbra 2016 čakám na "vyjadrenie dovozcu".
Mám taký dojem, že ak ešte chvíľu vyčkám, odpoveď bude 42 :?:
Zobraziť komentár 09.03.2017 - 09:48:27
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up