zalozim novu temu kedze niektorym sa nevidelo ze spamujem inde , dnes zase hradza nesklamala, culy ruch po celej trase az do cunova... ked odratam tych xy osobnych aut (niekde medzi 5-10) tak este tam bol 2x traktor, 1x bager, 1x nakladiak, 1x zeriav )) dnes sa fakt cinili
dopravný lievik je vždy o znižovaní "prietoku".Podobné bludy tí cyklokoaliční saláfisti navrhujú aj na šancovej a štefánikovej.Akurát nepovedali kde sa tie autá presunú,pretože to sú ťažiskové mestské ťahy.Keď im tam budú v zácpe hodinu stáť autá pod oknami to je naozaj ekologické.
dopravný lievik je vždy o znižovaní "prietoku".Podobné bludy tí cyklokoaliční saláfisti navrhujú aj na šancovej a štefánikovej.Akurát nepovedali kde sa tie autá presunú,pretože to sú ťažiskové mestské ťahy.Keď im tam budú v zácpe hodinu stáť autá pod oknami to je naozaj ekologické.
Doplnil by som,že Cyklokoalícia a Znepokojené matky presadzujú prechod pre chodcov so semaforom na Staromestskej miesto Starým mestom navrhovaným podchodom doplneneným výťahom.Čo to urobí s dopravou z Petržalky a Karlovky si neviem predstaviť.
Cyklokoalície bojuje proti všetkým pochodom a nadchodom. Aj keď zrazili toho muža čo v noci prebehol cez cestu pri Ekonomickej univerzite, tak s tým mali problém, lebo podchod bol ďaleko (zrazilo ho medzi zastávkami). Mesto vybudovalo Karlovke jeden či koľko podchodov, aby chodci mohli bezpečne prechádzať z električky na chodník a aj to bol problém, kde to žijeme. Oni nechcú podchody, oni chcú prechody, najlepšie vyvýšené.
Jaroh, sorry, nemal som teraz čas hľadať tie články, ale všetci vedia že CK má problém s autami a najradšej by boli, keby sa zakázali. To je podľa mňa všeobecne známa vec.
jaroh, čo je zlé na nad/podchodoch? .. ty si predsa cyklokoalícia?
teraz mi len tak k tomu napadlo, ze na nadchode nad dialnicu pri Inchebe je uz cca od jari pokazeny jeden vytah a niekolko tyzdnov je teraz uz pokazeny aj druhy vytah na druhej strane (ako je budova).
Ten prvy sa dal este prepacit, pretoze tam je ta rampa, ale ten druhy uz nie je ok, pretoze su tam iba schody.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Ta ich posadnutost holandskom je uz chora. Nejak nevedia pochopit ze tu to tak nebude ani za 1000 rokov. Ale nie koli cestam ale koli zmyslaniu ludi a samozrejme terennym podmienkam.
iron.hidejednoznacne snaha o prechod cez dialnicu ?
Si mi pripomenul ze moje 300 eurove tretry uz zas potrebuju opravit podrazku kedze musia vela chodit
Jaroh, sorry, nemal som teraz čas hľadať tie články, ale všetci vedia že CK má problém s autami a najradšej by boli, keby sa zakázali. To je podľa mňa všeobecne známa vec.
Som rád, že už zmierňuješ svoje tvrdenia od rezolútnych obvinení k relatívnym tvrdenia, Zabráni sa tak misinfomáciám.
Ale nie, CK nemá problém s autami vo všeobecnosti, ale iba v niektorých kontextoch, a nebola by najradšej, keby ich zakázali. Žiješ v rozprávkom svete, ktorý pozná iba nulu a jedničku.
všetci vedia že CK má problém s autami a najradšej by boli, keby sa zakázali. To je podľa mňa všeobecne známa vec.
Vsetky auta? Aj dodavatelia, sluzby, taxiky, hromadna doprava? A kde keby sa zakazali? Vsade? Aj v medzimestskej doprave? Tento Tvoj sposob komunikacie, ktoru tu roky pouzivas, kde vsetko generalizujes, je skodlivy.
Ja osobne si myslim, ze uprava na nabrezi sleduje verejny zaujem. Niekde je v spolocenskom zaujme podporit automobilovu dopravu, a inde ju zase obmedzit, a to, ze to nevidi cela verejnost, je tiez prirodzene, zivot je, zda sa, seria marshmallow testov.
Nadchody a podchody komplikujú pohyb mestom jeho menej ohyblivým obyvateľom - starší ľudia, telesne menej zdatní ľudia, telesne postihnutí a pod. Tebe to nevadí, zbehneš, vybehneš, ale sú na tejto planéte ľudia, ktorí majú so schodami problém.
Väčšina podchodov sú smradľavé, nepríjemné a často aj nie bezpečné kúty. Možno ti to nevadí, ale keby si bol baba, vracajúca sa po desiatej z roboty, tak by si rozmýšľal inak.
Podchody sú bodové, na to, aby si prešiel 20 či 50 metrov širokú cestu, musíš prejsť stovky metrov.
Nadchody a podchody uľahčujú rýchlu jazdu autám. To samozrejme nevadí na diaľnici, ale vadí to v strede mesta, kde je rýchla jazda nežiadúca. Vytvára bariéru pre iný pohyb, ako autom...
Napríklad Staromestská ako rýchla cesta nemá žiadny význam. A kombinuje všetko vyššie napísané - ľudia, pre ktorých nie je podchod vhodný, sa cez ňu nedostanú vôbec alebo sa snažia prechádzať cez viacprúdovú diaľnicu a hynú. Možno tebe to nevadí, ale im blízkym áno. Obhajujete tu rýchlu Staromestskú, ktorá vznikla len preto (a pre nič iné!), aby komunisti ukázali, že vedia boriť staré židovské a meštiacke tradície a budovať šťastné zajtrajšky ... smiešne.
Žijem v Holandsku a vidím ako to môže byť. Aj starí ľudia majú e-biky a jazdia na nich aj väčšie vzdialenosti za rodinou a podobne. Myslím, že na SK by vzhľadom na terén stačili kratšie vzdialenosti, ale zase by sa dostali kam treba.
V lokalite kde bývam sa práve rieši koncepcia od roku 2030. Aktuálny obchvat idú v polovici úplne zavrieť, autá vytiahnuť na nový obchvat až mimo mesto a dovnútra pustiť iba "lokálnu" dopravu - čiže tak ako to je už teraz vo viacerých častiach - jeden vjazd je len do jednej štvrti a do inej sa dá najrýchlejšie prejsť na bicykli, lebo autom treba ísť vždy na obchvat a zase späť.
Tento koncept funguje dobre, lebo tí čo niekam potrebujú ísť sa tam dostanú a celý transit je na obchvate.
V Bratislave nevidím dôvod prečo mať taký veľký ťah na nábreží - keby to bolo podľa NL štandardov, tak by sa cca na úrovni národnej galérie cesta úplne predelila a prechod by mala len MHD.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Doplnil by som,že Cyklokoalícia a Znepokojené matky presadzujú prechod pre chodcov so semaforom na Staromestskej miesto Starým mestom navrhovaným podchodom doplneneným výťahom.Čo to urobí s dopravou z Petržalky a Karlovky si neviem predstaviť.
teraz mi len tak k tomu napadlo, ze na nadchode nad dialnicu pri Inchebe je uz cca od jari pokazeny jeden vytah a niekolko tyzdnov je teraz uz pokazeny aj druhy vytah na druhej strane (ako je budova).
Ten prvy sa dal este prepacit, pretoze tam je ta rampa, ale ten druhy uz nie je ok, pretoze su tam iba schody.
To fakt? To uz sa mi par veci vysvetluje 😁
iron.hidejednoznacne snaha o prechod cez dialnicu ?
Si mi pripomenul ze moje 300 eurove tretry uz zas potrebuju opravit podrazku kedze musia vela chodit
Som rád, že už zmierňuješ svoje tvrdenia od rezolútnych obvinení k relatívnym tvrdenia, Zabráni sa tak misinfomáciám.
Ale nie, CK nemá problém s autami vo všeobecnosti, ale iba v niektorých kontextoch, a nebola by najradšej, keby ich zakázali. Žiješ v rozprávkom svete, ktorý pozná iba nulu a jedničku.
Ze jazdia aj mimo dialnice?
Vsetky auta? Aj dodavatelia, sluzby, taxiky, hromadna doprava? A kde keby sa zakazali? Vsade? Aj v medzimestskej doprave? Tento Tvoj sposob komunikacie, ktoru tu roky pouzivas, kde vsetko generalizujes, je skodlivy.
Ja osobne si myslim, ze uprava na nabrezi sleduje verejny zaujem. Niekde je v spolocenskom zaujme podporit automobilovu dopravu, a inde ju zase obmedzit, a to, ze to nevidi cela verejnost, je tiez prirodzene, zivot je, zda sa, seria marshmallow testov.
Nie som cyklokoalícia.
Nadchody a podchody komplikujú pohyb mestom jeho menej ohyblivým obyvateľom - starší ľudia, telesne menej zdatní ľudia, telesne postihnutí a pod. Tebe to nevadí, zbehneš, vybehneš, ale sú na tejto planéte ľudia, ktorí majú so schodami problém.
Väčšina podchodov sú smradľavé, nepríjemné a často aj nie bezpečné kúty. Možno ti to nevadí, ale keby si bol baba, vracajúca sa po desiatej z roboty, tak by si rozmýšľal inak.
Podchody sú bodové, na to, aby si prešiel 20 či 50 metrov širokú cestu, musíš prejsť stovky metrov.
Nadchody a podchody uľahčujú rýchlu jazdu autám. To samozrejme nevadí na diaľnici, ale vadí to v strede mesta, kde je rýchla jazda nežiadúca. Vytvára bariéru pre iný pohyb, ako autom...
Napríklad Staromestská ako rýchla cesta nemá žiadny význam. A kombinuje všetko vyššie napísané - ľudia, pre ktorých nie je podchod vhodný, sa cez ňu nedostanú vôbec alebo sa snažia prechádzať cez viacprúdovú diaľnicu a hynú. Možno tebe to nevadí, ale im blízkym áno. Obhajujete tu rýchlu Staromestskú, ktorá vznikla len preto (a pre nič iné!), aby komunisti ukázali, že vedia boriť staré židovské a meštiacke tradície a budovať šťastné zajtrajšky ... smiešne.
Rachela: CK sa vyjadruje všeobecne o autách. Tak len tlmočím, čo tvrdia oni.
Netlmočíš, čo CK tvrdí, vymýšľaš si svoje rozprávky a tvrdiš, že ich tvrdí CK. To už nie je mis-, ale dezinformovanie.
V lokalite kde bývam sa práve rieši koncepcia od roku 2030. Aktuálny obchvat idú v polovici úplne zavrieť, autá vytiahnuť na nový obchvat až mimo mesto a dovnútra pustiť iba "lokálnu" dopravu - čiže tak ako to je už teraz vo viacerých častiach - jeden vjazd je len do jednej štvrti a do inej sa dá najrýchlejšie prejsť na bicykli, lebo autom treba ísť vždy na obchvat a zase späť.
Tento koncept funguje dobre, lebo tí čo niekam potrebujú ísť sa tam dostanú a celý transit je na obchvate.
V Bratislave nevidím dôvod prečo mať taký veľký ťah na nábreží - keby to bolo podľa NL štandardov, tak by sa cca na úrovni národnej galérie cesta úplne predelila a prechod by mala len MHD.