Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_left04peter napísal:
Caute,
som totalny laik do androidu, teraz v zime sa mi na Endomonde stáva že občas vypne aplikaciu po nejakom v čase, ani to nieje pravidlo..
Je možné že to je dakym ochranným nastavením pre baterku alebo to nastaveniami neovplyvním ?! Telefón je Xiaomi redmi 3...
Diky za odpovede.

Mal som rovnaky problem na mojom Xiaomi Mi4. Endomondo vyplo. Základ je, skontroluj si šetriaci režim batérie, daj ho do výnimky a hlavne skús pozrieť automatickú pauzu. Mne sa to vačšinou zastavilo po cca jednej hodine, keď som zastavil na križovatke, priecestí, Aj tak to nepomohlo, tak som skúsil Stravu.
Zobraziť komentár 17.02.2017 - 22:09:07
00
čaute, k dákemu testovaniu cez iné aplikácie som sa ešte nedostal...
Moje podozrenie bolo, že ak nechám mobil vo vačku na bunde v mraze, tak kvôli tej zime vypne aplikáciu.. Ale tiež ukončovalo okolo jednej hodiny..
Automatickú pauzu nemám aktivovanú, išiel som postupne v nastaveniach, a udeloval výnimky pre endomondo v suvislosti s bateriou kde sa dalo:):D gps je stále aktívne, akurát apka z ničoho nič vypne a Endomondo pri dalšom spustení vypíše chybu o ukončení..
v nedelu budem mať čas tak poskušam..

EDIT-- tak som to potestoval, bolo už teplejšie a Endo funguje ako má, zatial nevyplo..
Tak díky za reakcie, spravilo sa to samo :D
Zobraziť komentár 17.02.2017 - 23:51:16
00
arrow_leftKinDo napísal:
locus by to mohl vediet, ak by si mal telefon s ANT+, alebo snimace s BT
aj ked neviem, ci sa telefon s BT vie sparovat s viacerymi zariadeniami

Ano, funguje to s BT snimacmi v pohode. Este som nemal cas preliezt vsetky moznosti Locus, ale da sa to. A telefon nema problem ani s dvoma BT zariadeniami sucasne. Dakujem
Zobraziť komentár 13.04.2017 - 16:37:36
00
ZDar,Keby som chcel ist z miesta A do miesta B co najkratsou trasou,cize aj lesom..ako by som to naplanoval..kde su zakreslene lesne chodniky a cesty,existuje nieco ako "mtbcyklonavigacia" v mobile ;) ?