Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ked ti to hrkoce, lebo to vyslovene hrkoce, tak to bude nieco nezapuzdrene. Osobne by som sa zbavil tej zeleznej pily s krytom. Pri krizeni retaze najviac trpi volnobezka myslim.
Tu je cinska kopia Lekkie
https://www.aliexpress.com/item/32789172930.html
Samozrejme mozes aj vymenit vazelinu a zaroven skontrolovat ci tam nie je nejaka necistota ale to by vydavolo tlmeny zvuk. Moze to byt aj ta volnobezka a tou zeleznou pilou sa to siri.

Prílohy:

IMG_0193.JPG
IMG_0193.JPG 657.54 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_0194.JPG
IMG_0194.JPG 622.91 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.05.2020 - 20:45:16
00
vdaka za rady pani. Ked bude cas tak to skusim poriesit.
Zobraziť komentár 26.05.2020 - 21:25:54
00
Zrejme sem táto téma nepatrí, ale možno má niekto podobný problém s motorom. Po najazdení prvých cca 200 km na bicykli CTM Pulze začalo v motore podivné cyklické pukanie v jednej polohe pedálov. Na reklamácií bol bicykel takmer týždeň. Pukanie sa po oprave ale objavilo zakrátko znova. Takže teraz neviem čo robiť. Bike je ešte v záruke, ale na druhej strane je teraz sezóna a dávať to do servisu na dlhú dobu, to sa mi moc nechce. Nemá niekto podobný problém? Zrejme to bude vazelínou na hnacom ozubenom kolese. Zjavne bude tuhá a vytlačilo ju von. Doma nemám ani na to vazelínu a tiež rozobrať celý motor, na to sa neodhodlám.
P.S.: stále pukanie je, keď je motor zapnutý a pedálujem, akonáhle dám na nulu či úplne vypnem, zvuky sa pominú.
Poradí niekto? :)
Zobraziť komentár 13.06.2020 - 21:55:38
00
Predpokladám, že si hneď na začiatku skúsil najprv vymeniť pedále.

Vyzerá to na identický problém ako pri Apache... Spôsobuje kontakt plastového krytu motora, s hliníkom rámu (stačí trochu prachu a už to ide).

Odstrániš jednoducho - medzi kryt motora a rám (označené žltou čiarou) musíš vložiť niečo (my používame gumené tesnenie na okná), čo tomuto kontaktu zabráni.

Čiže: zložíš ľavý kryt, na líniu spoja s rámom nalepíš tesnenie, alebo pásik gumy trebárs z duše a máš vybavené. Hlavne poriadne dotiahnuť skrutky motora... Pekne to nevyzerá, ale je to účelné a spoľahlivé.

Foto je z Apachu, ale CTM má zjavne podobné uloženie motora...

Ak nepomôže, problém je v ložiskách...

Prílohy:

39195_5ea021ec3416a.jpg
39195_5ea021ec3416a.jpg 116.3 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 15.06.2020 - 11:49:19
00
Nazgul ďakujem ti za radu, vyskúšam to a dám vedieť, či to vyriešilo môj problém. :) Toto ma vôbec nenapadlo, že to môže robiť ten kryt o rám, znie to dosť logicky.
Zobraziť komentár 16.06.2020 - 08:43:32
00
Dušan, nemusel si predlžovať reťaz? Ja som mal pílu 44t, vzadu 11-46t a na dva najväčšie prevody sa nedalo zaradiť. Tak som dal dopredu pilu 38t. Nepotrebujem moc rýchlosť, jazdím kopce.
Zobraziť komentár 24.08.2020 - 14:58:06
00
arrow_leftdenis86 napísal:
Dušan, nemusel si predlžovať reťaz? Ja som mal pílu 44t, vzadu 11-46t a na dva najväčšie prevody sa nedalo zaradiť. Tak som dal dopredu pilu 38t. Nepotrebujem moc rýchlosť, jazdím kopce.

Retaz kupujem 138clankovu, skracujem podla potreby. Tiez rameno prehadzovacky som posunul kus dozadu aby na 42t vzadu nechytalo. To som musel zbrusit ten doraz na prehadzovacke, ktory tam je od vyroby, taky maly stuplik, ktory sa blokuje na patku.

Prílohy:

C80EF90F-E83F-4491-971A-72F20AABFEB3.jpeg
C80EF90F-E83F-4491-971A-72F20AABFEB3.jpeg 0 bajtov Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

499E39E6-1240-4E32-8ECD-A03C05ABAEDB.jpeg
499E39E6-1240-4E32-8ECD-A03C05ABAEDB.jpeg 0 bajtov Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

E4C0FDB5-F2F4-418D-9B93-443AE6188FDB.jpeg
E4C0FDB5-F2F4-418D-9B93-443AE6188FDB.jpeg 0 bajtov Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

BD021795-ACE1-4F34-8EA7-C0E8C7BD6695.jpeg
BD021795-ACE1-4F34-8EA7-C0E8C7BD6695.jpeg 0 bajtov Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

4210BDC9-06AB-4FB6-8655-4430A71FDDC9.jpeg
4210BDC9-06AB-4FB6-8655-4430A71FDDC9.jpeg 0 bajtov Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

0627BC4B-A1A0-4B2D-A38A-BDAD1E061833.jpeg
0627BC4B-A1A0-4B2D-A38A-BDAD1E061833.jpeg 0 bajtov Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

E7A1C5B2-6F6D-4FDE-8DD0-26412A2F87A5.jpeg
E7A1C5B2-6F6D-4FDE-8DD0-26412A2F87A5.jpeg 0 bajtov Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 01.09.2020 - 12:33:38
00
Seus, dnes mi pri pedalovani začalo chrupat v motore. Je isté, že zvuky idú z motora, lebo keď som ho odstavil (slapal rýchlejšie ako bola nastavená Max. Rýchlosť) tak chrupanie prestalo. Najazdených má nejakých 800km. Má niekto skúsenosť? Vďaka.
Zobraziť komentár 16.09.2020 - 17:49:16
00
Zhoď ten plastový kryt pod prevodníkom a pozri odkial ten zvuk ide.
Zobraziť komentár 16.09.2020 - 19:50:05
00
Ahojte. Kúpil som manželke zánovný (v podstate nový) e-bajk Dema E-Trail Max 600 29" 2019.
Má motor BAFANG MAX DRIVE (M400) MM G330.250 36V 250W.
Batériu LG Li-Ion F1L 36V/16Ah.
Displej BAFANG DP C10.UAR.
Neviem ale či je všetko úplne OK, alebo je ten motor + baterka tak super, pretože žena po prejdení 50km v teréne a kopcoch minula LEN jednu paličku z 10 stupňového ukazovateľa batérie, teda cca 10 max.20%.
Po tomto výjazde som ešte baterku nenabíjal - som zvedavý kolko km ešte prejde...
Jediné čo ma trochu štve je že sa neviem cez displej dostať do password menu (nefunguje mi žiadny návod čo som na nete objavil), takže neviem zmeniť ani nastavenie priemeru kolies a ani zmeniť prednastavený speed limit.
Viete mi niekto poradiť ?
Zobraziť komentár 29.09.2020 - 14:08:50
00
Ja mám kód 1919, ale je to iný displej.
Zobraziť komentár 29.09.2020 - 14:26:10
00
A zapol si manželke prípomoc, alebo šliapala za vlastné? ;)
Zobraziť komentár 29.09.2020 - 14:27:01
03
robotmz - Ale mne sa nedá zapnúť ani "obrazovka" PSd kde sa zadáva heslo - to je ten problém...
Kristina - nie, to treba ? však som jej ani baterku nenamontoval tak sa to nedalo ...
Jasné že hej - používala asistenciu od 1 do 4
Zobraziť komentár 29.09.2020 - 14:37:00
00
Možno by pomohlo použiť iný displej, alebo napíš do Dema že potrebuješ zmeniť priemer kola nech poradia ako nato. Asi je to zablokované od nich.
S tou výdržou je to možné záleži kde jazdiš za svoje a kolko výšky nastúpaš. Ja ked nejazdím vela strmakov tak aj 200km s 36V/19,2A.
Pozri tu: https://www.youtube.com/watch?v=qLICN-KnbNU&list=PLAHuhSrqW4TBvJqoWJ3abzpquqw6njWrz&index=1
Dolu pod videom o tom debatujú ale je to nejaké divne .
Edit: Ak 2x rýchlo stlačíš " i " nedostaneš sa do toho menu? Vyskúšaj viac krát.
Zobraziť komentár 29.09.2020 - 16:23:06
00
vikino1, ahoj. To video som videl, blbé je že nevidno na ňom čo ten chlap stláča... Ale skúšal som aj 2x i, aj ho podržať, skúšal som aj 2x zapínacie tlačítko, tlačítko +, skúšal som už kadečo...
Asi naozaj budem musieť napísať do demy čo mi odpíšu.
Zobraziť komentár 30.09.2020 - 06:53:20
00
keyboard_arrow_up