No 1kW u nas nebude asi. Iba ten spedelec, ale to by si musel platit. Ked mas motor staci ti jeden prevodnik. Potrebujes na takom bajku viac ako 44? To kde na tom chces chodit tak rychlo?
Minule som išiel po Lamačskej pri Tescu a z diaľnice sa pripájala 21-ka. Tak som ju chcel (zvyknutý z cesťáku) predbehnúť a zaradiť sa do pravého pruhu až pred ňu. Akurát som to nestíhal točiť (44/14), pričom na
cesťáku (53/11) by to bola hračka

Jednoducho pri ceste dole kopcom by som ešte zvládol určité zrýchlenie.
A druhá vec, ako vravíš, keď mám motor, stačí jeden prevodník. Lenže ak idem 160 - 200 km a skape baterka, tak mám problém pri prvom kopci. Jedine voziť 2-3
batérie
Ja by som prijal ťažší prevod ako to čo mám teraz (tých 48 by bolo ok, možno aj viac) ale hlavne nejaký ľahší na kopce a jazdu, určite menej ako 42 zubov. Niečo sa síce dá robiť aj s extra veľkým zadným kolečkom, ale to sú zatiaľ zbytočne drahé diely, čo som pozeral.
To si daj potom nejaky cyclone, tam si das pilu aku chces.
To je systém, že je
výkon z elektromotora na stredovú os prenášaný ďalšou reťazou?