Lokalizácia
Formulár sa odosiela
vyzerá síce dobre, ale 27 kg... :(
ten Ryvon vyzerá rovnako dobre, nový motor SX, 18,5 kg, lepšie geo, a za tie isté peniaze...
Zobraziť komentár 25.11.2023 - 19:52:16
00
sorcerer tešíme sa potom na tvoje dojmy z bajku. analógový convay jazdí môj tréner ,nedá naň dopustiť
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 05:38:12
01
luky64 priority pri výbere boli silný motor, veľká baterka a hliníkový rám. SL si viem u mňa predstaviť len ako 2. bajk na výjazdy "okolo komína," ktorých ale veľa nemám
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 06:55:06
00
27 Kg kks 😵‍💫
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 09:21:44
00
sorcerer cisto zo zvedavosti otazka, preco prave hlinikovy ram?
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 09:43:31
00
verím mu viac ako karbónu pri mojich 94-97 kg kedy ako. občas sa aj dobre vytnem a hliník je snáď odolnejší. inak pri hmotnosti full power ebajkov je rozdiel v hmotnosti hlineného a karbónového rámu v podstate zanedbateľný údaj
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 10:04:37
01
.....tiež nevidím v karbonovom ráme na ebajku ziadnu výhodu......ovšem nevýhod je ale viac
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 10:18:53
03
Nemam ebajk, ale do buducna cca do 2r mam v plane prechod. Nakolko su ceny dost vysoke (minimalne pri tych modeloch, do ktorych by som siel) kazde euro dobre, ktore sa da usetrit aj tym, ze ram nebude karbonovy ale hlinikovy. Preto som sa na to pytal, ci to ma nejaky zasadny vyznam ako je to u klasickych bajkov. Moja vaha je 90kg + nejaka vybava k tomu,takze tiez ratam cca 94-95kg.
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:02:42
01
Karbónový ram u ebajkov má rovnaký zásadný význam ako u klasických bajkov. A to tú, že znižuje hmotnosť celého bajku... ;)
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:11:17
00
to mi je jasne ;) u klasickeho bajku ten rozdiel medzi karbonom a hlinikom spoznas pri jazde hned, u ebajku to asi az tak zasadne nebude, alebo sa mylim? a co sa tyka celkovej hmotnosti ebajk + jazdec je lepsi hlinik alebo karbon alebo je to jedno? (z dovodu nejakej nosnosti / odolnosti a pod)
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:18:13
00
arrow_leftluky64 napísal:
Karbónový ram u ebajkov má rovnaký zásadný význam ako u klasických bajkov. A to tú, že znižuje hmotnosť celého bajku... ;)


never tomu. či má ebajk 24kg, alebo 23,3kg je úplne jedno. práve pri týchto ťažkých strojoch sa význam rozdielu hmotnosti medzi hlinou a karbónom stráca
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:26:06
00
všetko je o individuálnej preferencii... áno, pri čím vyššej dopomoci ten rozdiel nebude asi nejako cítiť, ale pri nižšej dopomoci, ten rozdiel hmotnosti bude evidentný... najmä pri bajku 18,5 kg vs. 27 kg, nehovorím o polkilovom rozdiele... takiste na trailoch dolekopcom, rozdiel v ovládatelnosti asi tiež bude citeľný...
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:36:39
00
Asi si uplne nerozumieme. Mne ide o to, ze ak si zoberies nejaky ebajk s karbonovym ramom vs ten isty ebajk ale s hlinikovym ramom, ci bude rozdiel podstatny alebo zanedbatelny. A druha vec je ako som pisal, ci z hladiska celkovej hmotnosti jazdec + ebajk je lesi hlinik / karbon / je to jedno
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:42:52
00
Rozdiel je hlavne v prenose vibracii cez ram na jazdca. Pri karbone je ovela nizsi. Preto sa napriklad gravel bicykle robia s karbonovymi vidlicami aj ked je ram hlinikovy. Celkovy komfort jazdy je vyssi pri karbone.
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:55:54
00
marYan rozdiel v hmotnosti medzi karbonom a hliníkom je vždy 2 kg a viac, výhoda karbónu je nižšia hmotnosť, vyššia pevnosť, vyššia pružnosť... nevýhoda je že je krehkejší ako hliník... takže ako píšem vyššie je to o individuálnej preferencii...
Zobraziť komentár 26.11.2023 - 12:57:35
00
keyboard_arrow_up