Pozdravujem. Koketujem s predstavou zakupit nejaku prestavbovu sadu na Bike. Mate niekto skusenosti so suciastkami, alebo celou sadou objednanými z Ciny? Napriklad z Aliexpressu? Je tam toho vela a tazsie sa v tom zorientovat. Alebo takyto nakup nema význam?
...senzory som nedával, gear som dal a dal aj dole...mam rád jednoduche veci a co mozno najmenej veci...mne to vsetko funguje a vyhovuje takto, ale....keby bike predávam, určite aj senzory - je to dosť nebezpečné pri tomto motore, a hlavne nebezpečné pre začínajúcich cyklistov...
Pomôcka pre niekoho kto rozmýšľa nad montážou inej "píly" ako originál Bafang - ovej.V mojom prípade 34 - zubová wide narrow z Ali..Postrehy : bike je o niečo krajší, pomalší(čo je logické pri použití menšieho prevodníka),prevodník je o niečo viac vysunutý ako originál bafang píla - pri použití 5 -6 prevodového kolečka vzadu sa už reťaz riadne kríži, 7 a 8 na e-biku nepoužívam a ani som nepoužíval a aj ten 5 len zriedkavo..., či reťaz nepadá vďaka tomu wide narrow ťažko povedať, no už mi padla, ale to som riadne ponadskakoval po hrboloch....rozmýšlam o spätnej montáži pôvodného plus montáž antipadaču reťaze....
Cauko, dumaz, žiaden tebou spomínaný problém som nemal....jediné mínus je, že prevodník aj s adaptérom je o niečo ďalej od tela motora ako originál - a tým pádom veľké kríženie na zadných veľkých kolečkách...
Poobede došla sada 500W, 36V 19,2Ah bat. s Ali. Žiadne clo doručené s NL behom cca 7 dní. Najskôr prišla len bateria ale bola 48V 17.2Ah, ale takú som neobjednal. Predajca slúbil vyriešiť. Na druhý deň prišila komplet sada, takže mám 2 baterie. Pisal som predajcovi ten chce druhú bat. samozrejme vrátiť na jeho náklady.
Nahodenie trvalo v pohode asi 3 hod. Všetko sedí a funguje. Len s motora idú dva tenké kábliky a neviem načo sú, žeby svetlo? Jediná chyba je že tam nie je žiadny návod, ale na Youtube je kopec videi.
Bol som to po tme prebehnúť a má to neskutočnú silu. No uvidíme ako sa mi to bude páčiť.
Aby ťa neťahal cez brzdy. Bafang BBS 1 a 2 nemajú torzny snímač na stred.osi. Motor sa preto vypína oneskorené. Ale sú to ms teda nič tragické a dá sa to nastaviť.
Čaute mám záujem tiež sa do toho pustiť. mám tento bicykel-https://dema.bike/bicykel/2015/6897-pegas-7-0?do=print..Chcem komplet sadu aj s batériou. Na Ali som našiel spomínaný bafang v cene za 600eur cca, 250W motor s 36V13ah baterkou..Je niečo na čo si dať pozor poprípade doobjednat? rozmýšlam aj nad tým odpajačom motora pri radení, inak budem musieť používať páčku ak som dobre pochopil a čo som čítal kedysi bolo problem ked malo kolo mineralne brzdy ? ešte niečo čo by som mal vediť ? za rady ďakujem.. Od toho kitu očakávam hlavne teda rovnaky alebo vacsi dosah nerad jazdím iba okolo komínu a keď už vyrazim niekde aby som nebol ako zbitý pes ..Teraz jazdím max 90-100km s prevýšením cca 700..Cize nechcem nech to taha zamna ale malu dopomoc. Vďaka za rady
Ja by som sa pozrel po silnejšej baterii /viac ah/. A ten gear senzor -odpájač tiež nie je nutný. Radšej si kúp prevodnik s 38, 36 zubmi + adapter naň. Tie origo prevodníky sú skôr na cestu. Baterie by mali byť Samsung alebo LG. Daj pozor aby to bolo posielané s EU väčšinou Polsko alebo Spain.
Najmenší v tej sade je 44T na 28" palcove kola. myslíš je to moc a neutiahol by som stým kopce ?(ked bude stava v baterke tak by to mala byť pohoda horšie keby došla asi, by som to slapol pešo ) a batéria hej no neviem si to predstavit niekde pišu, vlastne origo vyrobca 55 km u 36V13A baterky a niekde pridem u takej sady napriklad na českých stránkach údaj 130 km počítam stým že by to mohlo byť tak medzi. to by možno stačilo na začiatok na nejaké zoznámenie sa s elektro. a to som ešte teda chcel či treba riešiť tie mineralne brzdy alebo to je niečo čo sa riešilo par rokov dozadu a teraz už sa to nevyskytuje ? lebo som sa to v nejakých diskusiach v tom zmysle dočítal. Vďaka za odpoveď všímam si že sa vyznáš v tomto
Ten 44 z prevodnik sa utiahnuť dá ale záleží aj na kazete vzadu. Napr ja teraz vozím 38x11-40. Ten menší prevodník preto aby si mal väčšiu kadenciu pretože pri malej rýchlosti, otač. a vysokej dopomoci sa môže radič prehriať a zhorieť. Hlavne BBS01, BBS 02 sú už odolnejšie.
Je lepšie prísť domov s rezervou v bat. ako šlapať bez pomoci aj keď odpor toho motora je zanedbatelný.
Minerálne brzdy asi myslíš hydraulické. Tie sú ďaleko lepšie.
Prečítaj si toto forum nájdeš tam všetko a bafangoch hlavne to BBS2: https://electricbike-blog.com/
Hej malo by to byť všetko. V tom linku odo mňa je aspoň napísané, že su tie baterie LG a Samsung pri tom tvojom nie. No 100% to neviem ani ja ale po 3600km nemám najmenší problem
Edit: ešte som zabudol napíš aké kolo chceš 44 z atd.
na kríženie reťaze nebudem trpieť ? čím viac čítam o tom tak tým viacej váham..nechcem nič zbrknúť..a tu prednu placku neviem neviem, teoreticky by mi bola akurad stredova(mozno o nejaky zub viacej) tu pouzivam 90% bicyklovania..ked chcem ist rychle z kopca tak zvacsa iba vtedy pouzivam najvacsiu..a ta mala neviem ci by mi nechybala, pouzivam aj tu v kopcoch, ale pokial by som to s motorom vpohode utiahol preco nie no... to by chcelo vyskusat ?
To kríženie tam je dosť veľké, motor je mimo os. Preto ten Narow prevodník a to kríženie záleží aj od toho koľko st. kazetu použiješ. Ja mám 9S 11-40z a reťaz mi nespadla ani raz. Uplne to stačí. Predávajú sa prevodníky čo tú reť. linku upravujú,ale sú dosť drahé cca 60e. No je to jednoduchšie ako to upravovať ako ja. Tiež naň prejdem až tento doslúži.
Ak by si chcel zachovať prevody tak ako máš tak jedine motor do zadného kola, ale to sa do hôr neodporúča špice praskajú jedna radosť. Poznám taký prípad jazdím s pánom čo ho má.
Moc sa nevyznam v bicykloch čo mame doma som sa začal vrtať nedávno, tak teda aby som nevyzeral za uplne blbeho ale ten narrow znamena že je to jednoplacka s užsou reťazou a viac(ako si spominal 11) stupnova kazeta vzadu..? cizee ked je to ako hovoríš, radšej ešte chvilku ojazdim pohon lebo teraz to mám všetko menene pred sezonou a našetrím na komplet prerabku s celým pohonom..Ked už to budem robiť nech to stojí zato..
Narow je prevodník kde je jeden zub hrubší a jeden tenší, nepadá z neho reťaz pri krížení. Na bafang /kit/ je asi hranica 9 stupňová kazeta. 11-40 je počet zubov na najmenšom kolečku a najväčšom. ale to záleží len na tebe.
Pozri si tieto video návody aby si vedel presne o čo sa jedná: https://www.evbike.cz/advisor
Na Youtube je tiež toho veľa.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nahodenie trvalo v pohode asi 3 hod. Všetko sedí a funguje. Len s motora idú dva tenké kábliky a neviem načo sú, žeby svetlo? Jediná chyba je že tam nie je žiadny návod, ale na Youtube je kopec videi.
Bol som to po tme prebehnúť a má to neskutočnú silu. No uvidíme ako sa mi to bude páčiť.
To je Tongsheng alebo Bafang?
Je lepšie prísť domov s rezervou v bat. ako šlapať bez pomoci aj keď odpor toho motora je zanedbatelný.
Minerálne brzdy asi myslíš hydraulické. Tie sú ďaleko lepšie.
Prečítaj si toto forum nájdeš tam všetko a bafangoch hlavne to BBS2: https://electricbike-blog.com/
Tie senzory na brzdy dvojaké na hydraulicke a mechanické. Keď im napíšeš aké máš tak ti také pošlú.
Edit: ešte som zabudol napíš aké kolo chceš 44 z atd.
Ak by si chcel zachovať prevody tak ako máš tak jedine motor do zadného kola, ale to sa do hôr neodporúča špice praskajú jedna radosť. Poznám taký prípad jazdím s pánom čo ho má.
Pozri si tieto video návody aby si vedel presne o čo sa jedná: https://www.evbike.cz/advisor
Na Youtube je tiež toho veľa.