Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Cawko tak aj v TN v Bicykloraji to robia -super chalani- . Mam Crussis e-Atland 9.4 a e-Guera 9.4 2019 Bafang m400 funguje to "OK". Prevodnik 32z a kazeta 11-40
Zobraziť komentár 26.02.2022 - 09:04:11
00
Caute.Na otcovom biku https://www.insportline.sk/54490/pansky-crossovy-elektrobicykel-crussis-e-cross-7-7-model-2022?gclid=CjwKCAjwwdWVBhA4EiwAjcYJEMVc9ByNAfzCsdN2fZIq0-N-yHUoBEKpjAeqNXQMzHJSK_dGsyKDHRoCODAQAvD_BwE#147894

by som chcel vymenit predny prevodnik za 34z.Povodny je 38z
Riesili sa tu iba kazety.
Myslite,ze to bude fungovat bez dalsich uprav?
Dik
Zobraziť komentár 24.06.2022 - 14:17:53
00
arrow_leftdudoj napísal:
Už to mám spravené aj ja. Spravili mi to, nahrali nový firmware, v ecyklo v Bratislave na Nerudovej 1. Vedia to vraj aj v Trenčíne Inovecká 9 v Bicykloraji.
Je to paráda. mám tam teraz 11-46 a rozmýšľam o 51. Je to už konečne normálne vozenie.

51 by som asi neodporucal, pretoze taky teren, kde by ti uz bola tazka 46 je neschodny na ebajku.
Na normalnom HT ma 51 zmysel (hlavne ak mas vpredu 34), ale na ebajk imho uz nie.
Su kopce v lese, kde este v pohode slapem na 46, ale uz mi nadhadzuje predne koleso tak, ze staci mala nerovnost a stojim.
A uz sa nerozbehnem, pretoze to koleso presmykuje.
Zobraziť komentár 24.06.2022 - 15:34:51
00
arrow_lefttrial napísal:
Caute.Na otcovom biku https://www.insportline.sk/54490/pansky-crossovy-elektrobicykel-crussis-e-cross-7-7-model-2022?gclid=CjwKCAjwwdWVBhA4EiwAjcYJEMVc9ByNAfzCsdN2fZIq0-N-yHUoBEKpjAeqNXQMzHJSK_dGsyKDHRoCODAQAvD_BwE#147894

by som chcel vymenit predny prevodnik za 34z.Povodny je 38z
Riesili sa tu iba kazety.
Myslite,ze to bude fungovat bez dalsich uprav?
Dik

Vyskúšaj a uvidíš ak by to bolo trhané daš prehrať firmware.
Zobraziť komentár 24.06.2022 - 15:54:09
00
Jasne ok.
Zobraziť komentár 24.06.2022 - 20:15:27
00
Mne po vymene kazety 11-36 na 11-46 pomohla az aktualizacia SW priamo u vyrobcu Author v CR (nedarilo sa im to spravit u dovozcu v SR).
Po tomto update ide motor plynule aj na najlahsom prevode.
Zobraziť komentár 26.06.2022 - 22:46:59
00
Takze vymenene.Povodny prevodnik mal 41zubov.Teraz je tam 36.Zatial vyzera,ze to nicomu nevadi.
Zobraziť komentár 27.06.2022 - 13:24:51
00
No vidíš :y:
A keby bol problém tak do ZV k Nazgul to máš kúsok.
Zobraziť komentár 27.06.2022 - 14:19:12
10
Páni pozdravujem. Platí výmena kazety 11-36 za 11-46, aj pre motor Bafang M420. Je softvér pre M400 a M420 rovnaký.
Zobraziť komentár 02.06.2024 - 21:49:21
00
Citujem výrobcu: Stredový elektromotor Bafang M400 – staršie označenie Max Drive – prešiel dôkladným prepracovaním a v obchodoch ho v súčasnosti nájdete pod označením M420. Ponúka výkon 250 wattov, krútiaci moment 80 newton-metrov. Tento typ motora je vybavený torzným (tlakovým) snímačom, riadiaca jednotka vyhodnocuje, akou silou jazdec šliape do pedálov a podľa toho reguluje výkon motora. Od predchodcu sa líši osou s uchytením typu klik na tisíchran. Po softvérovej stránke je rovnaký. K motoru je možné namontovať snímač radenia (Gear senzor).
Zobraziť komentár 03.06.2024 - 08:44:51
00
arrow_leftflegko napísal:
51 by som asi neodporucal, pretoze taky teren, kde by ti uz bola tazka 46 je neschodny na ebajku.
Na normalnom HT ma 51 zmysel (hlavne ak mas vpredu 34), ale na ebajk imho uz nie.
Su kopce v lese, kde este v pohode slapem na 46, ale uz mi nadhadzuje predne koleso tak, ze staci mala nerovnost a stojim.
A uz sa nerozbehnem, pretoze to koleso presmykuje.


dovolim si mierne nesuhlasit
trek rail 7 ; 3rd gen. ; 34T vs. 10-51T testovane teraz v sobotu. pravdou je, že som si myslel, že to naozaj nevyšlapem - taky super strmy usek na trase ale vysiel som to, postupne som citil pokles v rychlosti, pokles sily akou prispieval k tahaniu motor....koniec toho useku uz som silne ťahal na režime turbo ja "za vlastne" ...to co popisujes ty o nadhadzovani kolesa som si absolutne nevsimol...ale jasne - ina geometria, posed, skill, to castokrat zavaži
Zobraziť komentár 03.06.2024 - 10:29:24
00
Vrúcna vďaka Nazgulovi.
Zobraziť komentár 03.06.2024 - 12:05:44
10
Dovolím si osloviť Nazgula o radu a pomoc. Som vlastníkom E-bike: Maxbike Hakon 2021, 29“, batéria 612 WH, motor Bafang M 420, kazeta Shimano HG 400 11-36, 9 kolo; kľuka 38 zubová. Chcem upgrade kazety. Musí sa meniť 9 kolo za 9 kolo, alebo je možné osadiť aj 10, prípadne 11 kolo. Samozrejme rátam aj výmenu prehadzovačky, radenie, reťaze... Rad by som sa dostal na počet zubov na kazete na číslo: 46, (48). Veľmi pekne prosím o radu a návrh komponentov. (Shimano alebo Micro shift). Vopred ďakujem.
Zobraziť komentár 03.06.2024 - 21:50:57
00
No, takto: Viem sa relevantne vyjadriť len k značke Crussis (lebo drobné rozdiely v softvéroch u jednotlivých výrobcov sú) a M400... Osádzali sme aj 12 kolo, len pri zmene z 11 - 36 na 11 - 46 a viac už bolo treba prehrať softvér, lebo pri najľahších prevodoch robil motor neplechu (kadencia)... Na Crussise žiadny problém, ale neviem ako pri iných značkách... Čo sa týka pohonu, je jedno aká značka, my väčšinou dávame 12sp. Sram (ale už bolo aj 10/11/12sp. Shimano)...
Zobraziť komentár 04.06.2024 - 09:17:40
10
Ešte raz, vrúcna vďaka Nazgulovi.
Už len pre doplnenie, možno to niekomu pomôže. Kontaktoval som aj výrobcu Maxbike Hakon, Ostrava, ohľadom tejto témy a tu je odpoveď, citujem:
"Při této změně počtu zubů na kazetě je nutno přehrání FW(firmware) nelze použít stejný jako pro motor M400. V případě, že máte kde toto přehrání zajistit vám mohu dodat data na jeho přehrání."
Takže Vrúcna vďaka ešte raz. Idem obvolávať servis v okolí, kde mi to zrealizujú.
Zobraziť komentár 04.06.2024 - 09:49:41
10

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up