Lokalizácia
Formulár sa odosiela
dilema co kupit :
https://www.kaktusbike.sk/celoodpruzene-full-ebike/specialized-turbo-levo-fsr-comp+49663/
www.kaktusbike.sk
alebo
https://www.mtbiker.sk/shop/elektrobicykle/horske-elektrobicykle/celoodpruzene/mondraker-horsky-bicykel-crusher-r-27-5-orange-carbon-2019.html
kubicasport.eu

ako to vidia skusenejsi ?

    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 17:43:31
    00
    Pridal by som sa. Tiez hladam alternativu k Turbo Levo Comp 2019 lebo cena je ovsem dost vysoka za relativne slabsiu vybavu.
    napr. este YT Decoy
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 20:38:29
    00
    Decoy YT top 540 Wh baterka na rok tam vlozis 700Wh na ktorej usilovne pracuju len si na to treba zial pockat https://www.yt-industries.com/en/cat/index/sCategory/73535
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 20:57:24
    00
    za sumu 5400 by som vyberal ine bajky.

    YT Decoy vyzera dobre uz v zaklade
    https://www.yt-industries.com/en/detail/index/sArticle/2205/sCategory/73535

    tu mas 630 Wh integrovanu baterku, ale vidlu mohli dat 36
    https://www.husqvarna-bicycles.com/en-INT/models/187/2019-mountain-cross-mc-7?wheelSize=27.5&frameShape=1&color=166&modelYear=2019

    najlepsi pomer cena/vybava, nastavitelna geometria
    https://www.canyon.com/cs-sk/e-bike/spectral-on/2019/spectral-on-7-0.html

    zaujímavé prevedenia z Talianska
    https://www.thokbikes.com/en/thok-mig-r-ebike-full-suspended-27-5-plus
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 21:11:03
    00
    To už sú ceny blížiace sa k Haibike so 150 mm zdvihmi s motorom Flyon, ktorý má pri tom istom výkone krútiaci moment 120 Nm namiesto nejakých 90 Nm (aj to iba u Specialized, ostatné ešte menej). ... a s nejakou zľavou?

    https://www.ebajk.sk/obchod/elektrobicykle/horske-mtb/celoodpruzene/haibike-xduro-allmtn-5-0-i630wh-nx-2019-flyon/
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 21:44:04
    01
    Flyony majú hmotnosť okolo 28 kg. niekomu to vadiť nemusí, ja by som ho kvôli tomu nechcel. predsa len aj tie ebajky treba kde tu preniesť
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 22:02:17
    02
    Máš pravdu, ebajky nie sú vhodné na prenášanie. Čím ťažšie, tým horšie. V lete mi dôjde ten flyon allmnt 8.0. Odvážim, dám vedieť. Ale už teraz mám obavy, ako ho budem trepať do vlaku. Asi ho budem hlavne používať po známych cestách v okolí bydliska. A keď bude nejaký padnutý strom v ceste, tak sa trochu viac potrápim.
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 22:20:26
    02
    Laco ,tento bike uz vlak potrebovat nebude :) No a ked pojdes do neznamych koncin ,hodis na chrbat motorovu pilu. Ta je lahsia ;)
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 22:29:26
    01
    Granát je ešte ľahší! :)
    Zobraziť komentár 15.04.2019 - 23:37:47
    00
    Tu je predstavenie toho Haibiku:https://ebike-mtb.com/en/haibike-xduro-allmtn-8-flyon-review/...Uvádzajú váhu-28,3kg.Mne osobne sa nepáči ten "hrbatý" dizajn!Ale 100 ľudí,sto chutí.Som zvedavý,ako ho Laco otestuje a napíše nám svoje dojmy...
    Zobraziť komentár 16.04.2019 - 00:27:10
    01
    bol som pozriet a vyskusat ten crasher. Za mna isto nie. Bieda. Dakujem za vsetky predchadzajuce rady a postrehy.
    Zobraziť komentár 17.04.2019 - 15:40:27
    00
    @web chod to spesla a mas pokoj ;)
    Zobraziť komentár 17.04.2019 - 15:43:54
    02
    nabuchodonozor671, dám vedieť. Neviem, čo máš na mysli pod testovaním. Ja ho akurát prevezmem a budem jazdiť. Potom akurát môžem povedať, či sa mi to páči, alebo nie. Nič viac.

    Možnože sa vo svojich úvahách mýlim. Ak však uvážim celkovú hmotnosť bike+jazdec, ktorú má ten motor potiahnuť, napr 100 kg, tak aj takých 5 kg rozdielu je furt len 5%. Krútiaci moment však nesúvisí s hmotnosťou poháňanej sústavy. Preto si myslím, že medzi 90 Nm a 120 Nm musí byť rozdiel. Ten rozdiel je plus 33 %. To je voči tým 5% rozdielu celkovej hmotnosti veľmi významné.

    Pôvodne som bol rozhodnutý pre Spešla, ale kamarát z košického e-bajku ma presvedčil. Vlastne nemusel ma presviedčať, lebo v tých 120 Nm som hneď videl niečo prelomové. Tak som mu v júli minulého roku dal zálohu 500 €, aby som niekedy po roku ten bike dostal. Som už taký, technické novinky ma vedia dostať.

    Ale v každom prípade, Spešl je istota, a kto si ho kúpil, určite neľutuje. A tá nižšia hmotnosť je výhodou, keď ho človek chce zavesiť vo vlaku na háky alebo pri prenášaní cez padnuté stromy niekde na trailoch.
    Zobraziť komentár 19.04.2019 - 23:00:11
    00
    30Nm je obrovský rozdíl. A to dokonce i u strojů, které jsou o mnoho těžší- auta i motorky. Když vezmu příklad dvou stejných aut, které váží 1300 kg, a oba mají shodný obsah motoru, ovšem jeden z nich má o 30 Nm větší krouťák, tak to sakra poznám i když k sobě přiberu ještě jednoho spolujezdce. :)
    Zobraziť komentár 21.04.2019 - 13:19:36
    00
    arrow_leftlaco napísal:
    nabuchodonozor671, dám vedieť. Neviem, čo máš na mysli pod testovaním. Ja ho akurát prevezmem a budem jazdiť. Potom akurát môžem povedať, či sa mi to páči, alebo nie. Nič viac.

    Možnože sa vo svojich úvahách mýlim. Ak však uvážim celkovú hmotnosť bike+jazdec, ktorú má ten motor potiahnuť, napr 100 kg, tak aj takých 5 kg rozdielu je furt len 5%. Krútiaci moment však nesúvisí s hmotnosťou poháňanej sústavy. Preto si myslím, že medzi 90 Nm a 120 Nm musí byť rozdiel. Ten rozdiel je plus 33 %. To je voči tým 5% rozdielu celkovej hmotnosti veľmi významné.

    Pôvodne som bol rozhodnutý pre Spešla, ale kamarát z košického e-bajku ma presvedčil. Vlastne nemusel ma presviedčať, lebo v tých 120 Nm som hneď videl niečo prelomové. Tak som mu v júli minulého roku dal zálohu 500 €, aby som niekedy po roku ten bike dostal. Som už taký, technické novinky ma vedia dostať.

    Ale v každom prípade, Spešl je istota, a kto si ho kúpil, určite neľutuje. A tá nižšia hmotnosť je výhodou, keď ho človek chce zavesiť vo vlaku na háky alebo pri prenášaní cez padnuté stromy niekde na trailoch.

    Sam jazdim na e-biku aj na normalnom. Ale nahnat sa za Nm az tak, je kravina. Uz na Eco rezime dost vegetim.potazmo aj hendikepovani, ak viac Nm.. nic im to neda..
    Zobraziť komentár 22.04.2019 - 23:59:37
    01
    keyboard_arrow_up