Zdravím priatelia. Hľadám radu, ... mám 2A aj 4A nabíjačku dodané s Bosch batériami 500Wh (cez 14Ah) a 625Wh (cez 17Ah) . Pomôže či predĺži životnosť jednej či druhej batérie zmena nabíjacieho prúdu v procese nabíjania ?
Všeobecne platí že pomalé nabíjanie Baterke prospieva viac a rýchle menej. Otázne je kolko jazdíš a či to počas životnosti biku kým ho vymeniš vôbec zbadaš ?♂️
Ono 4A nabíjačka ani nie je považovaná za "rýchlonabíjačku", takže pokojne používaj ktorú chceš, rozdiel v životnosti (z tohto dôvodu) podľa mňa nezaznamenáš...
Na Gen 4 motor je ideálny VolSpeed V3, žiadne odpočítavanie, žiadne problémy. Otestovane na viac ako 100k bajkeroch (info priamo od oficialneho Bosch zastupenia ) Zmena softu na US kde je maximálka 32 nie je možné, takže jedine cez krabičku.
Na Gen 4 motor je ideálny VolSpeed V3, žiadne odpočítavanie, žiadne problémy. Otestovane na viac ako 100k bajkeroch (info priamo od oficialneho Bosch zastupenia ) Zmena softu na US kde je maximálka 32 nie je možné, takže jedine cez krabičku.
A čo si myslíš o tom badassbox ? Kde sa nejde do motora len na magnet sa dáva akysi další magnet ?? Diki
Neštudoval som všetky možnosti, zaujímali ma len 100% overené a funkčné veci, lebo bosch každý rok zlepšuje ochranu pred úpravou rýchlosti a sám chalan z Bosch-u mi povedal, že nech nič iné neberiem.
Presne preto som chcel ísť radšej do badassboxu, lebo čítal som aj take že to môže hádzať errory potom koli tomu že bosh sa chráni proti cipovaniu ako len môže. Ale keď vravíte že to funguje bez chyb. Zvážim asi aj ja potom 🤷♂️
marmocko Mozes popisat presnejsie miesto, kde si to zaregistroval ? Napr. vedenie VN, ine rozvody v zemi, prip. magneticke anomalie atd.
Preklad z googlu:
Čo sa stane, je to, že systém zobrazí „Error 510“ a kým je možné displej ovládať, motor nevysiela žiadne napájanie, kým sa nereštartuje systém. Niekedy bolo potrebné viacnásobné resetovanie, aby sa to znova spustilo, pretože motor pracuje niekoľko sekúnd a znova sa zobrazí chyba. Zaznamenal som každú inštanciu chyby.
Predajná služba nedokázala nájsť žiadne chyby v systéme, ale aktualizovala firmvér a povedala mi, aby som monitorovala správanie systému, aby sa pokúsila nájsť vzorec, keď sa chyba spustí.
Chyby pokračovali a ja som našiel vzor pri pohľade na informácie o nahrávaní: bol vždy na rovnakom ~ 500 m úseku cesty.
Na všetkých ostatných trasách, v jazdných podmienkach alebo intenzite sa bicykel chová dokonale.
Tiež som urobil test tým, že som sa vyhnul tomuto úseku cesty, nezískal som žiadne chyby, zakrúžil sa späť a nevyužil ten úsek, ktorý podľa môjho názoru spôsobuje chybu - a chyba sa objavila podľa očakávania.
Predajca mi tiež požičal staršiu verziu Gen2 Performance CX MTB na testovanie a na tomto mieste sa nevyskytli žiadne chyby.
Následne to predajca vyskúšal sám na ďalších 2 motocykloch Bosch 2020 a všetci na tom mieste urobili rovnakú chybu. Medzitým sme v meste našli ďalšie dve miesta, kde sa chyba vyskytla. Zdá sa, že tento problém je systematický a týka sa všetkých 2020 kolies spoločnosti Bosch, alebo aspoň tých, ktoré vyrobila spoločnosť Cube. Zrejme medzi generáciami niečo zmenili.
Tento problém som vyniesol aj s firmou Bosch a požiadali ma, aby som okrem iného použil kompas alebo aplikáciu magnetometra, aby som zistil, ako sa správa, či je kľuka magnetizovateľná a či existujú nejaké viditeľné elektrické vedenia. okolo.
Urobil som tak a je to záznam na normálnom úseku cesty , zatiaľ čo toto je záznam, kde sa chyba vyvolá . Jasne vidíte rozdiel. Môže to byť podzemné elektrické vedenie, blízka nemocnica so zariadením MRI, indukčné slučky na detekciu vozidla alebo niečo iné. Pokiaľ ide o ďalšie dve miesta, netuším.
V súčasnosti spoločnosť Bosch skúma tento problém a povedal mi, aby som sa tejto ceste vyhýbal alebo vypol motor. Bicykel sedí v servisnom stredisku predajcu, pretože nechcem pridať ďalšie opotrebenie, ak ho plánujem vrátiť.
Zaznam z magnetometra z bezneho neruseneho miesta >
Zaznam zo zaruseneho mieste, kde dojde
ku chybe 510>
Vyriešené inštaláciou, malého magnetu v mieste snimača otáčok z vonkajšej strany zadnej stavby. Prilepené dvojstranne lepiacou páskou. Citlivosť na externé magnetické polia sa viac neprejavila.
Takymto zvukovym prejavom sa prejavila uvoľnená konzola na motore ktorou sa motor upevňuje na rám biku. Pri kontrole šli všetky skrutky na štyroch konzolách ešte dotiahnuť o viac ako pol otáčky.
Pozor pokiaľ nemáte špeciálny kľúč - päťcípy torx s jamkou tak to nedotiahnete.
Vďaka za info. V tomto prípade by v tom mohol byť namočený výrobca bicykla. Aj to mám obavy, že aj v prípade záruky má možnosť to zviesť na agresívny štýl jazdy, najmä ak by bol bicykel v kategórii treking či kros.
Oni to vo fabrike doťahujú predpísaným momentom od výrobcu motora a rámu, ale ten zjavne nestačí, treba to po určitej dobe (s trochou rizika) dotiahnuť "na krv"... Toto sa deje pri každej značke motora...
Myslite že ten smart systém sa týka len modelov so 750 batériou? Alebo všetkých modelov 2022? Riešim Cube Race - tam je uvedený kiox display a len pri SL je uvedený Kiox 300
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Na Gen 4 motor je ideálny VolSpeed V3, žiadne odpočítavanie, žiadne problémy. Otestovane na viac ako 100k bajkeroch (info priamo od oficialneho Bosch zastupenia
A čo si myslíš o tom badassbox ? Kde sa nejde do motora len na magnet sa dáva akysi další magnet ?? Diki
Presne preto som chcel ísť radšej do badassboxu, lebo čítal som aj take že to môže hádzať errory potom koli tomu že bosh sa chráni proti cipovaniu ako len môže. Ale keď vravíte že to funguje bez chyb. Zvážim asi aj ja potom 🤷♂️
Preklad z googlu:
Čo sa stane, je to, že systém zobrazí „Error 510“ a kým je možné displej ovládať, motor nevysiela žiadne napájanie, kým sa nereštartuje systém. Niekedy bolo potrebné viacnásobné resetovanie, aby sa to znova spustilo, pretože motor pracuje niekoľko sekúnd a znova sa zobrazí chyba. Zaznamenal som každú inštanciu chyby.
Predajná služba nedokázala nájsť žiadne chyby v systéme, ale aktualizovala firmvér a povedala mi, aby som monitorovala správanie systému, aby sa pokúsila nájsť vzorec, keď sa chyba spustí.
Chyby pokračovali a ja som našiel vzor pri pohľade na informácie o nahrávaní: bol vždy na rovnakom ~ 500 m úseku cesty.
Na všetkých ostatných trasách, v jazdných podmienkach alebo intenzite sa bicykel chová dokonale.
Tiež som urobil test tým, že som sa vyhnul tomuto úseku cesty, nezískal som žiadne chyby, zakrúžil sa späť a nevyužil ten úsek, ktorý podľa môjho názoru spôsobuje chybu - a chyba sa objavila podľa očakávania.
Predajca mi tiež požičal staršiu verziu Gen2 Performance CX MTB na testovanie a na tomto mieste sa nevyskytli žiadne chyby.
Následne to predajca vyskúšal sám na ďalších 2 motocykloch Bosch 2020 a všetci na tom mieste urobili rovnakú chybu. Medzitým sme v meste našli ďalšie dve miesta, kde sa chyba vyskytla. Zdá sa, že tento problém je systematický a týka sa všetkých 2020 kolies spoločnosti Bosch, alebo aspoň tých, ktoré vyrobila spoločnosť Cube. Zrejme medzi generáciami niečo zmenili.
Tento problém som vyniesol aj s firmou Bosch a požiadali ma, aby som okrem iného použil kompas alebo aplikáciu magnetometra, aby som zistil, ako sa správa, či je kľuka magnetizovateľná a či existujú nejaké viditeľné elektrické vedenia. okolo.
Urobil som tak a je to záznam na normálnom úseku cesty , zatiaľ čo toto je záznam, kde sa chyba vyvolá . Jasne vidíte rozdiel. Môže to byť podzemné elektrické vedenie, blízka nemocnica so zariadením MRI, indukčné slučky na detekciu vozidla alebo niečo iné. Pokiaľ ide o ďalšie dve miesta, netuším.
V súčasnosti spoločnosť Bosch skúma tento problém a povedal mi, aby som sa tejto ceste vyhýbal alebo vypol motor. Bicykel sedí v servisnom stredisku predajcu, pretože nechcem pridať ďalšie opotrebenie, ak ho plánujem vrátiť.
Zaznam z magnetometra z bezneho neruseneho miesta >
Zaznam zo zaruseneho mieste, kde dojde
ku chybe 510>
Vyriešené inštaláciou, malého magnetu v mieste snimača otáčok z vonkajšej strany zadnej stavby. Prilepené dvojstranne lepiacou páskou. Citlivosť na externé magnetické polia sa viac neprejavila.
Pozor pokiaľ nemáte špeciálny kľúč - päťcípy torx s jamkou tak to nedotiahnete.
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
https://www.bosch-ebike.com/en/products/the-smart-system