- LED Remote je na facku, po ceste fajn, ale v teréne sa málokedy podarí prepnúť podporu len o jeden stupeň, skoci to o dva poväčšine. Rovnako ovládanie displeja Kiox 300 detto. Tlačidla sú proste veľmi jemne, bolo by super, keby kládli väčší odpor. Celkovo ten ovládač je v teréne nepraktický.
- Kiox 300: zatiaľ nemožnosť navigácie ako v starom Kioxe (ma doriešiť update). Aktuálne žiadne možnosti pripojenia ďalšieho príslušenstva, napríklad hrudného pasu (neviem či stary Kiox toto vedel). Další problém celého systému je, že ukazuje viac najazdených km ako iné trackovacie nástroje. Pri cca 50km tripe ukazuje o 2km prejdené viac (obvod kolesa mám správny - riešia to aj další chalani v UK napr.)
- motor: tam som ok, zoznamujeme sa ešte.
- batéria 750Wh: pre mna tiež v pohode, Dnes trasa 50km, prevýšenie 950m, zostatok 43%. Casto využívané eMTB vzhľadom nato, že sme šli so Saganom sorcererom, ktorý je proste dabel ?
- aplikácia Flow: v podstate nemám nejaké negatíva. Na iOS musí byt povolená poloha na “Vždy” inak neukáže nastupane metre. Export gpx z nej ale neobsahuje údaje o čase, takze je nepoužiteľný. Možnosť úpravy nastavenia režimu Eco a Turbo.
Ak ma niekto otázky rad zodpoviem.
posledný komentár: 31. 8. 2025 o 22:17
To ze sa kolesa otacaju rychlejsie,neznamena ze aj motor sa toci rychlejsie.
Ten ide stale rovnako.
25 je len legislativa a nie ochrana motora ?
Vazne, pani, na toto netreba PhD. z fyziky a dlhorocne studie, aby sme mohli zhodnotit, ze pri vyssich rychlostiach sa veci opotrebavaju rychlejsie. Ci to je pri 25 vs 32 km/h vyznamne, si teda nemyslim. Ale otazka bola ohladom odblokovania, co zvykne byt na 45-50 km/h a to je uz o inom.
Ako dlho dokaze ist priemerny Ebiket 40km/h ?Ja som zhodou okolnosti isiel vcera cca 37 a po par desiatkach metroch som to vzdal.Aj keby som bol v takej super kondicii ze by som to vladal udrzat na 40km/h tak jedine co opotrebujem rychlejsie je najmensi pastorok na kazete a retaz.Do kopca sa viac ako na 25 ajtak vo vacsine pripadov nedostanem.
Zajtra idem škodu mtb maraton slovenský raj,a neviem na akych režimoch ísť .
Mam Trek rail zo 750 batériou
Rozmýšľal som nad Eco a Auto ale nie som si istý a ide sa dosť stúpania tak sa bojím že mi to auto zožerie batériu ....... Nejaka rada bude dobrá
Na Ecu to bude utrpenie. Mozes skusit aj linearny rezim Tour. Vyhoda Boschu je, ze si tie rezimy mozes upravit aj pocas maratonu. Mrkol som trate a prevysenia, neviem aku mas kondicku a aku ides trat, ale dlhu a 1600 vyskovych ta 750tka bateria da s prehladom (ale nie stale na turbe a auto
Inak appka Boschu ma odhad spotreby baterie, ked nahras gpx subor. Dole klikni na Plan potom "my routes" hore v pravom rohu tri bodky a nahraj gpx, ukaze ti v akych rezimoch kolko baterie zostane. Na zaklade tvojej historie.
Vôbec do problematiky s čipmi a odblokovaním nevidím, či by sme sa na tu 30-tku nedostali aj zadaním do systému menšieho priemeru kolesa ako v skutočnosti je ... Nájazd by bol menší (na budíku) ale rýchlosť by šla hore (v skutočnosti) ...
Takto nejak sa to prejavuje? Bojoval som s tym dost dlho, zacalo to takmer od novoty. Prestalo to az s novou bateriou.
https://www.mtbiker.sk/forum/post2063619.html#p2063619
dees Obvod nastavuje vyrobca. To nepojde, mozes vyskusat aj v appke je to uvedene, iba male korekcie mm napr. pri inom/zjazdenom plasti sa daju nastavit. Jedine, ze by ti to urobili v servise, ale to nebudu riskovat, kedze to ide vsetko online.