Bicykel bude primárne využívaný na denné dochádzanie do práce – cca 8–9km tam a nazad. V podstate rovina, mesto.
Z času na čas ( 4–5× za rok) by som rád túto vec využil v horách, nejaké tie menej náročné horské cyklochodníky. takže tu by som asi mestský bicykel celkom vylúčil. Som pomerne vysoký (187cm) a štíhly ( 77kg) starší pán, sily ubúdajú, preto takéto rozhodnutie.
Rozpočet nemám pevne stanovený, no rád by som sa zmestil do 2300, pri zažmúrení oka 2500€. Tento rozpočet nemienim za žiadnych okolností prekročiť !!! Ako to už býva zvykom, ak dám 2500, dám aj 2800 či 3000. V tom mám jasno. Bývam v AT, preto pozerám iba AT a DE e-shopy.
Zatiaľ mám vo výbere toto.
https://www.radon-bikes.de/e-bike/mountainbike/jealous-hybrid/jealous-hybrid-500/
Je to už cca cenový strop
Ešte rada ohľadom veľkosti. Podľa tabuliek som presne na veľkosti 20. Keďže je väčšina ponúkaných rozmerov 19 či 21 , som na vážkach
Ďakujem za každú radu
https://ekolo.cz/crussis-e-largo-11-6-2021
Okrem toho majú aj displej krásne prehľadný so svojím firmwérom. Hnusná grafika displeja crussis je na zaplakanie.
Okrem toho majú aj displej krásne prehľadný so svojím firmwérom. Hnusná grafika displeja crussis je na zaplakanie.
Ak by som vysolil 5 tisíc ečiek a mal by som motor, ktorý musím hardwérovo prečipovávať, lebo rýchlosť si nezmením iba vo vlastnom menu, tak by som ho zrejme buď podpálil, alebo pustil niekde dole kopcom.
Nehovorím o maličkých predných rozetách, ktoré sa zodrú XY krát rýchlejšie. Ale ako vidím, konečne sa začali priúčať od Bafangu a tie rozety dávajú väčšie.
z dostupnych - taketo nejake KTMko by som si vedel do 3K predstavit. 271 je model s 27,5" kolesami, 291 je model s 29 kolesami. bosch system, slusna deore sada, 4 piestove brzdy, vzduchova vidlica s 34mm nohami. Ked chces aj pre seba aj pre manželku.
https://www.bicykle.schwabik.sk/ktm-e-bike/horsky-elektrobicykel-ktm-macina-race-271-2021?sort=p.price&order=ASC
https://www.bicykle.schwabik.sk/elektrobicykle/horsky-elektrobicykel-ktm-macina-race-291-2021
ono to na fotkach nevyzera tak, ale tie KTM maju nazivo fakt "krutý" paintwork a vyzerajú oveľa lepšie ako na fotkách.
Pri crusise, apache dostanes asi podobnu vybavu lacnejsie, ale dostupnosť? to si pokukaj sam... nikto tu za zistovanie dostupnosti neni plateny.
To by bolo na dlhšie, ale v skratke.
Motor sa správa kultivovane, niektorí hovoria že je tichší ako yamaha, bosch. Sekanie žiadne nie je, teda motor ide kultivovane, má plynulý nástup. Zatiaľ mi nič nevŕzga, hoci jazdím lesné kamenisté cesty. Odblokujem si to sám, v menu si zadám heslo a pustí ma to do nastavenia obmedzenia rýchlosti, kde si dávaš ľubovoľnú hodnotu od 0-99, ja to mám na 27, je to pre mňa optimálne nastavenie.
Ja mám Leader fox Altar, do ktorého ešte dávali výbavu Shimano Deore. Dojazd je taký, ako makáš. Kľudne 504 Wh baterku vyšťavíš na 35 km, alebo aj o 100km viac. V sobotu som išiel jednu kratšiu hrebeňovku /cca 70km/, tak z domu som išiel na nule, potom som dal jednotku, čo je 20W, ak som prepol na 2-ku, čo je 120W tak to už šlo skoro samo. Na prvých 20 km som minul 4% batérie, na posledných 15 km som minul 30%. Vždy si nechávam rezervu, lebo domov to mám do kopčiska asi 15 km, a tam zapínam podľa stavu batérie 4-ku alebo 5-ku, vtedy to ide samo. Na 5-ku v maxime to má 840W odber, takže ak odpočítaš nejaké straty, stále je to riadna sila. Ja by som nemenil.
Hlavne ten bicykel mám na 29 palcoch, čo je tiež oproti 27,5 riadny rozdiel. To bola moja 1. podmienka pri kúpe.