Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Logicky to musi pomahat. Ale ci 10% alebo len jedno, uz tazko povedat. No vyzera to dobre :D
Zobraziť komentár 25.03.2017 - 22:18:42
03
Dik chalani za rady, urobim to takto.
Zobraziť komentár 25.03.2017 - 22:29:12
00
Ale myslím, že lepšie mať ice tech kotúče a obyčajné platničky, ako platne s chladičmi a klasické kotúče (ako mám aktuálne nahodené), aspoň z toho čo som jazdil mám taký pocit, no asi najlepšie ice tech kotúče aj platne. A čo som sa včera pýtal chalana, čo mal sainty a kotúče tie top pre xtr, saint, s tým rebrovaním, vraj je to pri dlhých zjazdoch cítiť, že sa to tak neprehrieva, tak niečo na tom asi bude :)
Zobraziť komentár 26.03.2017 - 07:01:57
00
Práveže medzi ice tech (bez toho rebrovania) a klasickými kotúčmi som (okrem ceny) žiaden prínos nezbadal, pri prechode na ice tech platne tam badať nejaký prínos a možno to mám iba v hlave že to tak proste musí byť ... :D
Zobraziť komentár 26.03.2017 - 08:52:30
01
Neviem, na včerajšom výjazde mali viacerí chalani tie kotúče, tak som sa na to pýtal a vraj to dosť cítiť na dlhších extrémnejších zjazdoch, pri bežnom bajkovaní, keď tie brzdy poriadne nazaťažích rozdiel nebude asi žiadny. Ja mám teraz klasické slx kotúče a platne s chladičom, no pri jednom poriadnom zjazde som už cítil smrad z brzdy, takže neviem, ice tech kotúče by asi pomohli a bolo by to lepšie, či by boli lepšie s tým rebrovaním z vlastnej skúsenosti neviem, iba čo som sa pýtal a ako som už napísal :)
Zobraziť komentár 26.03.2017 - 12:53:52
00
a čo tak napr. tieto kotúče http://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-kotuc-sram-centerline-2-piece-180mm-ti-skrutky/6697 máte niekto skúsenosti v porovnaní s shimanom, prípadne aj inými značkami? čo sa týka výkonu, životnosti, kedysi som mal avidy G3, to boli čo sa týka životnosti nezmary, no ice techy sa mi zdali výkonnostne lepšie, aj keď určite majú nižšiu životnosť.
Zobraziť komentár 26.03.2017 - 13:00:06
00
Uvažujem nad výmenou kotúča bo pravidelne sa mu rozcinka až to musím riešiť zásahom

Rozmýšľal som teda dať do predu niečo s unasacom, hope by som musel riešiť polohu prasiatka inak by default myslím suchaju, inak som pozeral predovšetkým rt76 a rt86
Jedná sa o 203 kotúč, ten je prakticky v zabehu centerline po 2500km

Vzadu som v pohode nič podobné sa nekoná no uvažujem nad výmenou aj tam čisto z vizualno symetrické ho hľadiska
Zobraziť komentár 27.03.2017 - 22:17:52
00
86 tky sú dobré
Zobraziť komentár 27.03.2017 - 22:32:04
00
Ak mas SRAM centerline,mal by mat 200 mm a na 203mm shimano budes musiet vymenit aj adapter.Inak mozno Ti kotuc nebude cinkat,ale zivotnostou na jeden SRAM centerline zoderies pät XTckovych 86.
Zobraziť komentár 28.03.2017 - 06:36:32
00
preto ma laka skor RT76 za 25+posta
RT76 mam nahodene aj na crosse po tom co som zdemoloval vely predok(okrem kolesa)

a ten rozdiel 200 vs 203 by snad vyriesila jedna mm podlozka pod prasa


Naposledy upravil Yogisz dňa 28.03.2017 - 09:06:31, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 28.03.2017 - 09:00:08
00
Ja osobne by som siel radsej do tych 76.
Zobraziť komentár 28.03.2017 - 09:01:36
00
Zaisťujete skrutky nejakým lepidlom pri výmene kotúčov s uchytením na 6 dier?
Zobraziť komentár 28.03.2017 - 10:21:07
00
vacsinou su skrutky ku kotucom s modrym loctide-om
Zobraziť komentár 28.03.2017 - 10:24:10
00
pri nových skrutkách OK a pri opätovnom použití, potom ktorý? loctite -zaistovace-skrutiek
Zobraziť komentár 28.03.2017 - 10:53:45
00
podla jednotlivych popisov by to mohol byt nejaký strednopevnostny napr. LOCTITE 242/243, použivate ho niekdo?
Zobraziť komentár 28.03.2017 - 11:10:18
00
keyboard_arrow_up