Lokalizácia
Formulár sa odosiela
OK dik moc zoberem tu select s 35 nohamyi , dufam ze sa mi to nejak podari nastavit . to tusim nema nastavenie kompresie ? ak nie je to premna iba vyhoda ak by to bolo prednastavene a iba nastavim sag a odskok
Zobraziť komentár 30.07.2020 - 21:42:58
00
seriozne, nechcete si na to otvorit novu temu????
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 07:25:32
08
Mám magura brzdy dvoj piestové.Strašne piští( Iba zadná).Ale nie že vrzgá ,alo po chvílke jazdy to začne ,ako ked niekto ide po okraji pohára prstom.Už neviem čo s tým.Nastavoval som to X krát a stále.Kotúč sa zdá byt rovný.Vymenil som aj platničky.Chvílku Ok a opät to začalo.Na magurách nieje žiadna vratná pružina.Netuším,ako sa tie piestiky vracajú do pôvodnej polohy.Vie mi niekto poradit?
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 08:49:38
00
V hydraulickych brzdach sa nevracaju piestiky vratnou pruzinou, vzdy je to len pruzenim tesnenia okolo piestu.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 09:21:22
00
arrow_leftBruco napísal:
V hydraulickych brzdach sa nevracaju piestiky vratnou pruzinou, vzdy je to len pruzenim tesnenia okolo piestu.

Na shimanách je vratný taký pružiaci ocelový plech,ktorý vracia platničky do pôvodnej polohy.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 09:37:16
00
Presne, ten plech vracia platnicky, ale nie piesty. Skusal si niekedy akou silou zatlacas piesty a aku silu vyvinie ta trapna pruzinka? Jej ulohou je len oddalovat dosticky od kotuca.
PS posledny prispevok sa necituje.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 09:41:50
01
arrow_leftBruco napísal:
V hydraulickych brzdach sa nevracaju piestiky vratnou pruzinou, vzdy je to len pruzenim tesnenia okolo piestu.


Toto som nepochopil ako myslíš.

Pružina je predsa pod piestom v páke. Ona vracia aj piesty v strmeni pôsobením podtlaku, teda keď je brzda odvzdušnená.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 11:15:43
00
Myslel som to tak, ze piesty v strmeni od seba neodtlaca ziadna pruzina. A kedze vysunutie piestu v strmeni je umoznene len ohybom tesnenia, ked prestane posobit tlak kvapaliny, pruznostou sa vrati automaticky spat. Opomenul som pruzinu pod piestom v pake, ktora tomuto spatnemu pohybu napomaha a zrychluje ho.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 11:40:11
00
Keby sa tesnenia okolo piestu akokoľvek hýbali, páka by bola mäkká ako špongia.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 11:43:56
01
Ano, bolo by to uzivatelsky dost neprivetive. :-D
V kazdom pripade to nic nemeni na fakte, ze nech je medzi brzdovymi dostickami cokolvek pruzne, nema to nic spolocne s navratom piestov v strmeni.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 11:52:10
00
www.jaguarforums.com

Vracia sa vďaka tesneniu so štvorcovým prierezom.
Zobraziť komentár 31.07.2020 - 12:43:48
02
Ahojte. Myslíte, že môžem na vidlicu Suntour Epixon s rýchloupinákom, namontovať 4-piestikové brzdy (Shimano 520, 6120, 7120)? Alebo mám radšej použiť 2-piest z nejakej vyššej rady (SLX, XT)? Kotúč by som nechal s priemerom 180mm.
Aktuálne mám na biku brzdy BR-MT400 a mojich 100+kg predná brzda nedáva.
Ďakujem
Zobraziť komentár 02.08.2020 - 14:46:54
00
jazdite niekto https://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-brzdy-magura-mt-trail-sport-carbotecture-set/11689 ?
Zobraziť komentár 02.08.2020 - 19:03:29
01
arrow_leftpajo16 napísal:
Ahojte. Myslíte, že môžem na vidlicu Suntour Epixon s rýchloupinákom, namontovať 4-piestikové brzdy (Shimano 520, 6120, 7120)? Alebo mám radšej použiť 2-piest z nejakej vyššej rady (SLX, XT)? Kotúč by som nechal s priemerom 180mm.
Aktuálne mám na biku brzdy BR-MT400 a mojich 100+kg predná brzda nedáva.
Ďakujem


ak planujes v buducnosti (relativne blizkej) novy bike/upgrade vidlice (neviem aky je to bike) a ponechat si brzdu, tak 4-piestik moze mat zmysel. Inak to ale moze byt "troska" overkill na tu vidlicu - nemusi jej to robit dobre. Zalezi ale aj ako/co jazdis a brzdis, ale v principe SLX/XT, pripadne nejake formuly cury, alebo vyssie rady 2-piestikov od magury by tiez mali stacit.
Zobraziť komentár 02.08.2020 - 19:04:06
00
Ja mám na raidone mt520, síce len 160mm kotúč, ale všetko bez najmenšieho problému, takže by to malo byť v pohode
Zobraziť komentár 02.08.2020 - 20:45:35
00
keyboard_arrow_up