Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Od piatka kedy som nahodil bezduse mi sfukovalo zadne kolo kde nemam TLR plast kazde rano, az dovcera kedy som ho poriadne zajazdil. Davam tlaky 1,5 a pohoda. Pri tlaku 1,1 na prednom mi uz pluvalol mlieko cez patky.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 11:51:27
00
Na tlak 1.1 sa uz bezdusaky nevozia , to nema vyznam.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 13:03:32
00
no hlavne ako bolo pisane vyssie pri tlaku okolo 1 atm sa vie plast pri vacsom naklone uvolnit v patke rafku a odfuknut si, co moze skoncit hocijako...
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 13:13:39
00
Presne tak :nod: . A okrem toho kazdy plast ma (aj) preto uvedeny minimalny tlak. Ten treba dodrzovat.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 13:15:10
00
Vecna tema. Ludia casto jazdia pod minimalnym povolenym tlakom. Je to "in", treba ist s prudom. :lol:
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 13:48:50
00
Viem ze sa tak nemaju vozit, skusal som tlaky na ake som bol zvyknuty pri dusi.
K povolenemu min tlaku. Maxxis ignitor ma 2,3 bar jazdil som ho vpredu na 1,5 skaly, korene, nesetril som... A za ten rok ziaden defekt ani seknutie. Fat alberta takisto a nebol problem.
To jezus: take tlaky jazdim od roku 2004, kedy som presedlal na balony sirky 2,4, som zvyknuty na makke gumy. Tak si nevymyslaj bajky.
Mne ide o grip a pohodlnu jazdu, valivy odpor je posledna vec ktoru riesim. Ride 4fun
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 14:10:35
00
kamov ty si zase opacny extrem ludi co do terenu fukaju 4 bary. Nieco na tom minimalnom tlaku asi bude nemyslis? Jednak mas obrovsku sancu ze niekde prinajmensom rozbijes rafik a natlcies si zobak, pripadne ho niekde v zakrute vyzujes a tiez si natlcies zobak. Dalsim problemom je velke opotrebenie bocnic plastov nadmernym namahanim tkaniny pri nizkom tlaku, ktore sa casom mozu uplne rozpadnut prinajmensom ti budu plaste sfukovat/prelinat mlieko. Je vsak pravdepodobnejsie ze uz na bezdusove pouzitie budu uplne nepouzitelne.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 14:50:09
00
To ocom pises je teoria, ja som tak jazdil vela rokov a prax to nepotvrdila.
Bezduse mam na 1,5-1,8 a uvidime casom ako sa to bude spravat. Potom napisem co prax priniesla a nebudem teoretizovat :)
Tie plaste co mam maju minimalne tlaky 1,6.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 15:13:59
00
Aj 1 bar drží, odskúšané (vpredu) síce len hodinu a pol na XC, ale problém som nepostrehol (okrem neistoty a plávania predku :lol: ). Keď to niekomu vyhovuje, nech si tak jazdí. Možno pri pomalšej jazde to nevadí, ale inak to pláva neskutočne.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 15:17:51
00
ja mam neistotu a plavanie aj na 2bar :D
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 15:19:00
00
ja mam tiez niekedy neistotu po navsteve BARu :rofl:
inak ako novic s bezdusovym prednym som za 2 bary ;)
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 15:20:28
00
Miesto minimálnych 2,0 jazdím 3 roky na cca. 1,7 (vpredu pri 75 kg) Pohodička. Pri 2,0 mi to už tak hladko nežehlilo drobné nerovnosti.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 15:25:45
00
K valivemu odporu a husteniu, relevantnost zdroja neviem posudit, ale stoji za precitanie
http://www.bicykle.eu/ponuka-tovaru/schwalbe-plaste/
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 15:35:19
00
Veď v tom je aj jedna z výhod bezdušákov, že možno jazdiť pri nižších tlakoch bez obáv zo "seknutia" duše.
To, čo niekto nazval "plávaním" je vec pocitu a zvyku. Ja mám zase nedobrý pocit v zákrutách pri prehustených pneumatikách. Mám dojem, že idú skôr do šmyku.
Zobraziť komentár 30.04.2013 - 15:51:04
00
..tak som skusil ponorit koleso do vody, nikde ziadna bublinka, ani nic, no po takom tyzdni ho musim aj tak dofukovat..ked dam tlak povedzme 2bar tak mi klesne na 1.7 po case a tak.. TLR plaste schwalbe RoR a RaR 26x2.25 evo
Zobraziť komentár 01.05.2013 - 16:56:14
00
keyboard_arrow_up