Lokalizácia
Formulár sa odosiela
zabudol so napísať, že vážim 69kg s plnou cyklo výbavou, a aj na dušiach fúkam zadok 2,0 predok 1,9. mne sa to zdá dosť tvrdé na moju váhu. zatiaľ teda nechám duše a nebudem nejako špekulovať, aj tak chystám kúpu nového( ak nevyhrám v sobotu v marikovej v tombole :D ) tam už dám rovno TLR ráfik a plášť a bude.
Zobraziť komentár 15.05.2014 - 23:46:33
00
caute,jazdim sadu Joe´s na obycajnych rafoch s plastami Maxxis HighRoller s drotenou patkou. Jazdim tak uz asi pol roka a v predu ziadny problem,tlaky jazdim cca 1,8-1,9 no vzadu som uz 2x prerazil plast po malom skoku na kamenny dopad.Je to chyba plasta alebo nizsieho tlaku? vzadu jazdim tlaky cca 2.1-2.2. Pri poslednom prerazeni som si vsimol aj malinku dierku v patke,no tmel ju nechce zacelit,zaceli ju do urcitej miery,no ked prifuknem a je tam vacsi tlak,tak to povoli,takze riesim novy plast.Bude lepsie ak kupim plast s kevlarovou patkou? su odolnejsie? vdaka za odpoved :)
Zobraziť komentár 17.05.2014 - 10:53:22
00
Kevlarová pätka je len ohybnejšia. Lepšie sa pritlačí k ráfu. Keď mieniš kupovať nový plášť, uprednostni TLR systém pätky. Tá je vhodnejšie tvarovaná a je určená aj ako bezdušová pneu.
Zobraziť komentár 17.05.2014 - 13:22:56
00
tak od minuleho tyzdna aj moj bike prisiel o dusu , vlastne rovno o dve :D
inspiracia bola z clanku http://www.mtbiker.sk/clanky/6969/konvertujem-na-vieru-v-bezdusovy-system.html
predny plast : https://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/trailking_en.html
zadny plast https://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/MountainKing_en.html
oba su verzie 29x2,2 protection a teda TLR , rafiky su obycajne , diery na niple som prelepil dvoma vrstvami izolacky z elektro a na to natiahol dusu z 26ky rozstrihnutu pozdlzne , ale tak aby ventil ostal ( v clanku autor ventil vystrihol a nahradil ho inym , co sa mi nezdalo moc elegantne , na druhu stranu moze ventil lahko nahradit ak sa poskodi , uvidime casom )
dolial som joe´s elite racer sealant a kompresorom na pumpe sa nafukli bez problemov na prvy pokus , doma s pumpou bez sance a tyzden som cakal na skusku kedze vonku bolo hnusne ,
nakoniec skuska bola marikovsky maraton :D a co take povedat , drzali pekne v tom blate a dole ci hore kopcom luxus , az na jeden pad ked sa lesna cesta napajala v pravouhlej zakrute na asfalt - blato mokro siel som rychlo a brzdil iba prednou lebo do zadnej sa mi dostal olej (nj som nemehlo ) : prask ho dole , mohol som tiez dat nizsi tlak mal som tam preistotu este 3atm ale co uz

dnes som skusil po ceste 52km do prace a nazad v pohode sa dala dat priemerka 25-26km ktoru som daval aj na schwalbe smart sam , a to este bolo luxusnejsie jazdenie na 2atm krasne bez ootrasov takze da sa na tom prejst aj asfalt za cenu minimalneho narastu odporu

p.s. hned po nafuknuti kedze som nevidel bublinky ani unikajuci vzduch ma napadlo a bude to tesnit ? :D tak som zobral klinec a prask ho tam mal asi 3mm priemer a dierka sa zacelila asi za 25sec takze dufam ze budu sluzit aj nadalej kedze uz kaslem na to ci idem cez rozbite sklo atd :P

Prílohy:

1.jpg
1.jpg 118.31 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

2.jpg
2.jpg 150.62 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

3.jpg
3.jpg 348.86 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 19.05.2014 - 19:16:36
00
super :-) ešte sem nahoď vnútornú šírku ráfika a nameranú šírku pneu cez štuple určite to niekomu pomôže pri rozhodovaní či 2.2" alebo 2,4" :-) ešte nájsť niekoho kto vozí tie 2.4" v 29"
Zobraziť komentár 19.05.2014 - 19:50:25
00
rafik 19mm , a pneu je zvlastna :D , trail king ma 56mm pneu a 54 cez stuplne ( su viac do stredu ) , MKII ma 52 mm pneu a 54 cez stuple cize precnievaju cez kraje , tlak cca 2atm

btw viete niekto kde by som zohnal nieco taketo http://weldtite.co.uk/reviews/view/cycle-tubeless-tyre-outside-repair-kit-tom-downie ? v pripade ze by to tmel nechcel zatesnit nerad by som vyfucal niekde v lese
Zobraziť komentár 19.05.2014 - 21:14:45
01
p.s. hned po nafuknuti kedze som nevidel bublinky ani unikajuci vzduch ma napadlo a bude to tesnit ? :D tak som zobral klinec a prask ho tam mal asi 3mm priemer a dierka sa zacelila asi za 25sec takze dufam ze budu sluzit aj nadalej kedze uz kaslem na to ci idem cez rozbite sklo atd :P

Spravit strasnu blbost a este sa tym verejne chvalit, to je take slovenske... :tmi:
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 10:11:46
00
Nj este keby ma trapilo ze to niekto povazuje za blbost hodnu komentu xD ale nie klidek sranda musi byt , som z nich proste happyy :P
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 10:18:03
00
...... to je take slovenske... :tmi:

co je na tom slovenske? :)
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 10:29:20
00
andrej25, jezus v telke asi pozerá len reklamy. ;-) Ja som hlavne kvôli nim zrušil káblovku. :$
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 12:59:50
00
Nuz tak ale pichnut klinec do noveho plasta, to je naozaj taky "Pat a Mat" pristup :D
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 13:05:51
00
Skúška ohňom. ;-) Ak by sa to nezacelilo, tak by tomu nedôveroval. Takto videl, že to funguje.
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 13:17:36
00
Asi tak, ja nikoho nepresviedcam urobte to iste, proste som len odmietol jazdit na neoverenom systeme a vidiet na youtube ze to funguje mi nestacilo, ze to je trochu uletene no ale co uz :-P
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 13:30:28
00
Ja tiež veru uvažujem o "bezduchých". Na maratóne som dostal defekt a kým som ho doma nepreskúmal, tak som si myslel, že som sekol dušu na kameni (čo je u mňa veľká vzácnosť, lebo po šutroch idem opatrne a snažím sa im vyhnúť a bicykel si šanujem). Ale bol to čistý rez nejakou čepieľkou asi 4 mm širokou (ako od ostrého plochého skrutkovača). Na tom mieste mali viacerí defekty. Možno tam niekto naschvál vysypal nejaké nástrahy. :@
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 13:44:48
00
Aspon vies, cim to mas otestovat. Klinec nestaci. :-)
Zobraziť komentár 20.05.2014 - 13:47:00
00
cron
keyboard_arrow_up