Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ja mám tiež origo nerozoberatelné na XT kolesách WH-M785. Tiež mám v pláne ich vymeniť za rozoberatelné. Obzerám sa po týchto:
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-american-classic-2ks/5819
len neviem koľko vydržia keď sú z duralu, či sa to neodlomí hneď :?:
Či radšej nezobrať tieto:
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-caffe-tubeless-2ks/3377
tieto som mal na iných kolesách a boli OK.
Zobraziť komentár 09.12.2014 - 08:55:49
00
Cafee ventilky používam rok. Zatiaľ žiadny problém.
Podľa obrázku a popisu neviem či Americká klasika je rozoberateľná. Hliník by nemal byť problémový,. pokiaľ nebudeš musieť príliš často dofukovať.
Zobraziť komentár 09.12.2014 - 12:02:20
00
Cafee ventilky používam rok. Zatiaľ žiadny problém.
Podľa obrázku a popisu neviem či Americká klasika je rozoberateľná. Hliník by nemal byť problémový,. pokiaľ nebudeš musieť príliš často dofukovať.

Pri fúkaní asi fakt treba byť opatrný:
http://forums.mtbr.com/wheels-tires/american-classic-tubeless-valve-stems-801891.html

Prílohy:

712796d1343309248-american-classic-tubeless-valve-stems-img_0015.jpg
712796d1343309248-american-classic-tubeless-valve-stems-img_0015.jpg 103.27 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 11.12.2014 - 07:57:45
00
A veď je rozoberateľný! :y: Len nie zložiteľný. :n:
Zobraziť komentár 11.12.2014 - 08:37:45
00
neviem aky dlhy je ten vnutorny zavit ale zabrusil by som tu hranu a ventil by som znova skusil zakrutit
Zobraziť komentár 11.12.2014 - 14:59:37
01
Ak ani tak nejdú,už zostáva len nahodiť dušu,nafúkať tak aby pätky plášťa zaskočili obidve na miesto,potom vypustíš tlak,jednu stranu plášťa vyzuť-ale opatrne,aby druhá strana zostala na mieste,dušu von,ventilok naspäť a už by to malo ísť,jedna strana plášťa sa chytí skôr ako dve


Ja som tiež najskôr dal do plášťov duše, trocha som s nimi pojazdil, potom vypustil, vybral a podarilo sa mi to nahodiť dokonca len ručnou pumpou (veľkou). Len som mal problém, že mi stále jemne unikal vzduch popri ráfikoch (aj napriek mlieku), neviem, či nevadí tá mydlová voda, či neredí mlieko, ktoré potom nelepí ako treba. Na druhý deň som mal skoro prázdne koleso. Tak som to znova nafúkal ("nabomboval" na 4atmosféry), trocha pojazdil a zdá sa, že to už drží.

Inak som si všimol, že v pneuservise keď nazúvajú plášť na ráfik, tak boky (pätky) plášťa potierajú nejakým lepom, neviem , či by sa nemali potrieť pätky plášťa mliekom aj na bicykli? Možno by potom ani nebolo treba tú mydlovú vodu a držalo by to tlak hneď...
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 09:10:11
00
To je skor lubrikant ako lep, ja nahadzujem bezdusaky v pneuservise u kamosa a on mi vzdy natre patky hentym co spominas.
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 09:13:55
00
http://www.brillanttrade.sk/1348-mydlo-priemyselne-mazlave-9-kg skor toto , ale kolko ludi tolko chuti , ked to niekomu funguje , hlavne aby to docasne zacelilo patku -rafik o zvysok by sa mal uz postarat tlak
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 10:58:52
00
Skúsenosti s tubeless páskou caffélatex máte? Práve ju nahadzujem a mám silný pocit že to nebude to pravé orechové keďže sa táto páska nechce poddať a sadnúť do štandardne profilovaného ráfu.
Zároveň ma zaujíma skúsenosť s tubeless ventilom American Classic lebo z neho mám tiež pocit že do použitého ráfu nedosadá ideálne.
Zobraziť komentár 19.01.2015 - 09:30:45
00
S kompatibilitou ventilu a ráfu bývajú často problémy. Ventil treba vyberať podľa profilu ráfu. Ja som to raz musel riešiť gumenou redukciou. Úprava profilu ráfku pod ventilom.
Zobraziť komentár 19.01.2015 - 10:03:07
00
No ved prave riesim kombinaciu ktoru si uz zakaznik sam priniesol a vyzera to ze na just je problem. :) Ja mam skusenosti s inymi znackami tak hladam skusenosti inych kedze to vyzera na nie optimalnu kombinaciu.
Zobraziť komentár 19.01.2015 - 10:07:56
00
Tak to ti prajem dobré nervy!
Redukciu pod ventil som ja riešil silikónovým tesnením na zvršok vodovodnej batérie. Obvod som upravil do tvaru výlisku v ráfe. V strede som vyvŕtal otvor na ventil. Mám tobezproblémove použité už rok na dvoch kolách.
Zobraziť komentár 19.01.2015 - 10:27:47
00
Tak som aj ja tu už (konečne). Dnes vyhodené duše, nahodené ventilky, plášte, mlieko a všetko drží ako má. Kolesá XM1501, vnútro tiež DT Swiss, plášte Continental Trail King, mlieko Continental revo. Plášte išli trochu ťažšie, no nafúkané veľkou pumpou, takže v pohode. Inak hneď som si všimol zmenu tlaku. Keď som vyhodil duše, stačí mi fúkať menej PSI, aby bolo koleso rovnako tvrdé (na omak), ako s dúšami.
Zobraziť komentár 25.01.2015 - 21:17:40
00
... mne sa zasa zdalo koleso s dušou (2 palcový plášť) pri 2 atmosférach na omak dosť tvrdé (priam nabombované ;) a keď som dal bezdušový plášť (ale 2,35"), tak pri 2 atmosférach sa mi zdal na omak dóóósť mäkký...
Zobraziť komentár 27.01.2015 - 13:41:19
00
Tak som aj ja tu už (konečne). Dnes vyhodené duše, nahodené ventilky, plášte, mlieko a všetko drží ako má. Kolesá XM1501, vnútro tiež DT Swiss, plášte Continental Trail King, mlieko Continental revo. Plášte išli trochu ťažšie, no nafúkané veľkou pumpou, takže v pohode. Inak hneď som si všimol zmenu tlaku. Keď som vyhodil duše, stačí mi fúkať menej PSI, aby bolo koleso rovnako tvrdé (na omak), ako s dúšami.

ake si pouzil ventilky? bola v kolesach paska od vyroby? mne ma prist bike a budu tam ex1501 tak dufam ze budu podlepene
Zobraziť komentár 27.01.2015 - 16:32:23
00
keyboard_arrow_up