Lokalizácia
Formulár sa odosiela
dlhodobo jazdím plášte Schwalbe výlučne verzie SankeSkin-žiadne problémy,spolahlivosť vysoká-ešte je možnosť verzie Doubledefens-ráfilky tlredy s páskou,tmel NoTubes+CaffeLatex,
UST plášť som tiež skúsil,ale pri svojej dosť vysokej váhe bol málo objemný-mám rád poriadne jaternice :)
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 10:41:31
00
tie UST su ozaj zbytocne, Schwalbe HD TLR uz jazdim 3 sezony a ziadny problem nebol. Teraz mam 2.25 680g a to uz je AM plast myslim nizka vaha a zatial no problem.
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 10:56:55
00
lto mam Mavic UST kolesa, snad to puojde aj bez tmelu...
Dano5 ja mam zase radsej uzsie plaste ;) a so schwalbe tlr/snakeskin s tmelom caffelatex dlhodobo spokojny, avsak napriek tomu bocnice to nevydrzali, takze vyskusam nieco ine...
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 10:58:04
00
UST plášť bude odolnejší ako švable SnakeSkin,ale prerezanie bočnice nie je vylúčené-stačí ostrý kameň a je to (verzie DD budú odolnosťou medzi Snake Skin a UST)
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 11:01:54
00
Nemaju DD len hrubsi behun a bocnice rovnake ako SS?
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 11:04:18
01
Johny2: mavic je v pohode, ten som dlho vozil. S X-Kingami to aj ide rukou nahodit a dat dole.
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 11:25:22
00
SS majú hrubšie len bočnice,DD aj medzi štuplami-UST sú ešte celkovo hrubšie a majú pogumovaný vnútrajšok,aby sa dali jazdiť na UST ráfikoch bez tmelu,ale tmel mám aj tak stále,aj UST plášť môže chytiť defekt,tmel sa postará o zalepenie
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 11:35:13
00
Ten UST koncept je robeny prave, aby si nemusel .. ale tak kazdeho vec, co chce. Kazdy jazdi nieco ine, vyhovuje mu nieco ine.
Ked som vozil UST schwalbe, tmel som musel mat, aj na Mavic UST rafku. Dovod ? Uzasny Schwalbe fucal cez vsetky stuple. Krasne to bublinkovalo pod vodou, cumel som na to tela na nove vrata. Pritom svinsky drahy a tazky plast (na omak bola guma vlacna a makka oproti klasike). To je len jeden z mnohych dobrodruzstiev so znackou Schwallbe :) Bohuzial, mam este v prirucnom sklade zopar ich plastov, ktore musim dojazdit :) Nastastie nie bezdusove. A inak ten slavny Hans Dampf je len resurektovany stary (Fat) Albert. Nebol to zly plast, ale na asfalte, ako keby ma niekto permanente drzal :lol: .. pouzivam ho na zaciatku sezony na tazke PLT vyjazdy.
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 11:42:41
00
Takze uz aj ja :lol: Plast Maxxis High Roller kevlar a tmel WTB TCS po styroch mesiacoch. Zadny je tiez len kevlarovy cize ma tam caka to iste. Musel som uz kazdy vikend dofukovat.

Prílohy:

_DSC4504.jpg
_DSC4504.jpg 730.2 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

_DSC4505.jpg
_DSC4505.jpg 832.39 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

_DSC4508.jpg
_DSC4508.jpg 937.24 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

_DSC4511.jpg
_DSC4511.jpg 734.73 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

_DSC4512.jpg
_DSC4512.jpg 1.16 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.06.2015 - 15:04:00
01
ako tazko sa cisti ten sajrajt ?
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 16:09:27
00
Mne isiel celkom dobre dole, ale pomohlo trochu namocit...
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 16:10:14
00
Celkom dobre to ide. Skusal som najprv kefu ale nic moc. Holymi rukami sa to dobre dava dolu. Tak 15 minut a je to. Mozno keby som mal na to vhodnu chemiu tak to ide o dost lepsie.
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 16:11:04
00
Ten acujerng vyzera srandovne, navhujem sutaz o najzaujimavejsi notube zhluk :lol:
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 16:19:38
01
Je to zaujimavy kus fyziky veru :D Mam hotovo. Skusim to teraz nafukat bez pomoci duse. Snad sa zadari ked uz ma plast svoj tvar.
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 16:30:33
00
ja navrhujem nekupovat notube :D
Zobraziť komentár 26.06.2015 - 16:31:16
00
keyboard_arrow_up