Lokalizácia
Formulár sa odosiela
dobre, takze to zhrnme ;)

1. naliatie ,novy plast nejake mlieko vstrebe podla svojej porovitosti + nieco naviazu drobne necistoty - urobi sa jezko ,takze na prve naliatie vydrzi mlieko kratsiu dobu ako na dalsie doliatia,az pokial neopotrebujete plast...
2. a viac naliati ,na plasti je uz urobeny film takze ... ;)
Zobraziť komentár 30.11.2015 - 15:56:07
00
Podelim sa o prvu skusenost s bezdusakmi. Mam kolesa DT Swiss X1900 Spline (TLR) a nahodil som tam Schwalbe RR 2.1 Performance, co nie je TLR plast. Nafukal som to bez problemov ako keby som tam mal dusu. Je to rychly XC plast a cez tenku bocnicu pretlaca trochu mlieka, ale je to dostatocne utesnene (uz tyzden drzi) a v pohode jazditelne, zoderiem to v lahsom terene, asfalte cez zimu a na jar.

EDIT: RR - Racing Ralph


Naposledy upravil danciwo dňa 03.12.2015 - 11:50:07, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 02.12.2015 - 23:28:08
01
Rocket Ron
Rapid Rob
Racing Ralph
mozno je to jasne z toho zvysneho popisu, ale pre mna by to chcelo predsa len napisat RoRo / RaRo / RaRa :)

// edit
podla profilu je to Racing Ralph
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 10:50:52
00
arrow_leftKinDo napísal:
..., ale pre mna by to chcelo predsa len napisat RoRo / RaRo / RaRa :)
...

Ani ma to neprekvapuje keď vidím tvoj nick :)
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 11:14:35
00
moj ardent ma po cca 2000km uz asi dost...nedrzal tlak, po doliati tmelu som zistil, ze fuci asi na 4 miestach zhora, a tmel unika po cele bocnici....zimu snad este prezije :D

Prílohy:

4.jpg
4.jpg 269.91 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

1.jpg
1.jpg 298.61 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

2.jpg
2.jpg 263.72 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

3.jpg
3.jpg 247.18 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 03.12.2015 - 11:15:38
00
KinDo, este si zabudol Rock Razor (RoRa). :)
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 11:19:18
00
Doplnil som ze plast je Racing Ralph. Este jedna vec. Pri fukani som si pomohol dusou. Najpr som nafukal koleso na 4 Bar, potom som opatrne vybral dusu, tak aby sa jedna polovica plasta neodlepila od rafika, potom som namontoval ventil a znova nafukal (bez mlieka) - takto som objavil dve diery, ktore som radsej zalepil lepenim. Znovu sfukol a az nakoniec som dolial mlieko (60ml) cez ventil a znova nafukal.
Mozno ma niekto iny postup, ale tento sa mi osvedcil.
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 11:59:13
00
arrow_leftpol napísal:
moj ardent ma po cca 2000km uz asi dost...nedrzal tlak, po doliati tmelu som zistil, ze fuci asi na 4 miestach zhora, a tmel unika po cele bocnici....zimu snad este prezije :D


No ja mam schwalbe viac zodrané a toto mi nerobí.Resp behúň. cca 2200km
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 12:45:31
00
len pol ma v tych tatroch pravdepodobne ine podmienky :)
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 12:49:13
01
double tak zalezi aj co, kde, ako jazdis...to ze je viac zodraty neznamena ze musi byt aj viac dosekany....ardent dostal najviac cez hubu v chorvatsku na ostrych sutroch..v chamonix tiez nebol velmi laskany ;)

Prílohy:

chamonix.jpg
chamonix.jpg 305.68 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up7thumb_down

Zobraziť komentár 03.12.2015 - 12:51:08
00
arrow_leftpol napísal:
double tak zalezi aj co, kde, ako jazdis...to ze je viac zodraty neznamena ze musi byt aj viac dosekany....ardent dostal najviac cez hubu v chorvatsku na ostrych sutroch..v chamonix tiez nebol velmi laskany ;)

Tiež jazdim kadečo ale možne to je že trpel viac ako moj hans dampf. ak by si chcel vyskusat shwalbe tak tiež to nebude plašt ktory by si lutoval. Len treba kupovat do zadu zmes pacestar a musí mat snake skin(ocghranu bočníc) inak by si lutoval:)
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 13:04:12
01
arrow_leftpol napísal:
moj ardent ma po cca 2000km uz asi dost...nedrzal tlak, po doliati tmelu som zistil, ze fuci asi na 4 miestach zhora, a tmel unika po cele bocnici....zimu snad este prezije :D


aky pouzivas tmel?
ak mas uz takto rozhaseny plast oprati sa otestovat iny tmel, ja som mal na salat nobby nick, stans no tubes tmel (ale z druhej ruky, neviem jeho datum spotreby) to vobec nevedel zalepit, furt stracal tlak, plast cely zasraty, potom som kupil caffe latex, a doteraz ten plst jazdi (uz to nieje ani semislick, ale slick :) ) a na plasti trochu vydiet ked zalepi dieru, ziadne stekance
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 13:42:34
00
prave som donho nalial novy caffe latex :) predtym bol notubes....uvidime ako si poradi...
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 13:44:10
00
Parádna "rock garden" :y:
Ja som doteraz celkom úspešne používala tmel Notubes. Na Eurobike som sa rozprávala s prezidentom firmy American Classic a pýtala som sa na jeho názor. Čo on odporúča. Hovorila som mu, že 2 - 3 krát do roka vyberám z plášťov rôzne latexové útvary. Pán Bill Shook sa pozrel na svoju ženu, ktorá rozhovor počúvala a obaja sa zasmiali. Potom mi povedal, že toto je problém latexových prípravkov. On osobne používa a aj odporúča na MTB používať JOEs Eco tmel. Nie je totiž na báze latexu takže nevytvára "útvary" a neobaľuje vnútro plášťa tmelom. Vrstva tmelu ktorá ostane na plášti po sezóne a niekoľkých dopĺňaniach môže vážiť aj švrť kila.
Takže ja osobne sa chystám minúť teraz v zime posledné zvyšky tmelu čo mám a prechádzam na tmely od JOEs.
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 16:58:24
02
kua
teraz mam nove kolesa a konecne odhodlany ze aj ja spravim prvy krat no tubes,
ale vzdy ked vbehnem do tejto temy ma to totalne odradi
same problemy
je tu vobec niekto, kto tu nelaboroval a nespekuloval a no tubes fungovalo ?
Zobraziť komentár 03.12.2015 - 17:28:06
00
keyboard_arrow_up