Lokalizácia
Formulár sa odosiela
To si tam aký tlak natrepal? :O
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 20:57:07
01
Skúsenosť + pár otázok: mám ráfy UST Mavic, na nich klasické plášte + duše. 12 dní dozadu som zadný plášť rozsekol, v piatok 28.4. mi v Sportservise nahodili bezdušák (TR Maxxis Ardent), mlieko použili moje, nepoužité, ktoré som mal kúpené už mesiac predtým (Vredestein Tyre Sealant). Po prevoze domov bolo koleso sfúknuté na cca 0,5 atm. Dofúkal som, potom už držalo, cez víkend najazdil cca 80 km, no v priebehu týždňa v pivnici sfúklo na cca 1 atm. Dnes som na ňom dostal defekt, dofúkaval som každé 1-2km aby som sa dostal domov. Mikrodierka/vlas (dieru ani nevidno, len miesto kde slzí mlieko) na boku plášťa sa nie a nie zapchať, stále púšťala bublinky. Skúšal som dofúkať aj na benzínke, nabombovať na 4 atm., nepomohlo. Doma, keď to úplne sfúklo, som rozobral ventil a dolial mlieko (asi 100 ml...). Roztočil som pedálmi, a stále fučalo a prskalo okolo. Potom mi napadlo ešte skúsiť roztočiť kolo do opačnej strany a hneď pomohlo, diera sa zalepila. A teraz otázky:
- Mohla byť diera situovaná tak, že sa pri jazde nezalievala, ale ju to prelievalo len malou vrstvou?
- Asi tam mám teraz veľa mlieka? Treba to dať preč, alebo je to jedno?
- Môže byť, že mám nejake staré mlieko a preto dierku nezalepilo? (kupované v marci 2017, na dne je dátum x180116- len neviem či je výroba alebo spotreba..).
- Je v poriadku kombinácia UST ráf a TR plášť? (uvedomil som si to až neskôr; priniesol som kolesá nech mi tam dajú niečo s priemerom okolo 2,2 a so stredným dezénom, predajca videl kolesá aj plášte.. aj tak mali v predajni len jeden plášť, takže vpredu mám stále dušu v plášti, ale ten je v podstatne lepšom stave ako bol zadný.
Vopred ďakujem za vaše postrehy.


Naposledy upravil joojiinoo dňa 08.05.2017 - 21:33:23, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 08.05.2017 - 21:17:25
00
arrow_leftshifty12 napísal:
To sú mi len nápady...

ty si nikdy nefukal kompresorom :o ?

arrow_leftJohnnyZLiptova napísal:
Fúkal som kompresorom :/

nejake podrobnosti ?
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 21:27:51
01
Fúkal ale isto nie bezdušak... :D nato sú normálne pumpy :D keď máš dobrú kombináciu ráfiku a pláštu na bezdušovy systém tak to nafúkaš obyčajnou pumpou a nie kompresorom... To si musel buď naozaj nechať fúkať aspoň 30 sekúnd riadnym tlakom alebo si mal kompresor s niakym turbom :D :D :D
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 21:31:46
00
Je to tlr rafik bontrager. Po dlhsej dobe som preventivne dolieval mlieko a pri fukani mi nechcela patka plasta skocit tak som trosku viacej dofukol asi 5/6barov. Tak rafik ma uz cosi za sebou sluzil 5 rokov.
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 21:43:39
00
joojiinoo Ked mas dieru, ktorej zalepenie trva nejaky cas, treba koleso sfuknut na maly tlak, aby mlieko zbytocne nestriekalo von, dat bike/koleso do vzduchu na stojan dierou dole a nechat tomu cas.
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 21:44:02
01
johnny44 Ked patka nechce naskocit je lepsie ju namazat nez bombovat. Vysoke tlaky su riziko vzdy, to by som nikdy nerobil.
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 21:46:02
00
Tak bontragery praskaju aj same bez bombovania. Takze mozes byt rad ze sa ti to stalo doma a nie niekde v lese..
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 21:52:52
00
môj ráfik vydržal 14 barov, akurát na ňom ostalo necentorvatelné vajco, ale tak aspon som spravil upgrade na širší ráf, ktorý by som inak určite neriešil.. ako sa hovorí, všetko zlé je na niečo dobré :D
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 22:05:24
00
Co hovorite na nove ztr crest mk3 je to dobra investicia?
Zobraziť komentár 08.05.2017 - 22:11:02
00
Vyborna. Som s nimi velmi spokojny. Mam vpredu aj vzadu.
Zobraziť komentár 09.05.2017 - 08:22:57
01
aspon napis kolko vazis + co a kde jazdis ...
Zobraziť komentár 09.05.2017 - 11:24:31
00
Váha 90kg na xc jazdenie na zadné kolo
Zobraziť komentár 09.05.2017 - 11:44:09
00
bezproblémov
Zobraziť komentár 09.05.2017 - 13:32:57
00
arrow_leftJohnnyZLiptova napísal:
Je to tlr rafik bontrager. Po dlhsej dobe som preventivne dolieval mlieko a pri fukani mi nechcela patka plasta skocit tak som trosku viacej dofukol asi 5/6barov. Tak rafik ma uz cosi za sebou sluzil 5 rokov.

To si neznicil natlakovanim, uz bol urcite nacaty, takto mi dosluzil aj mavic. Tvrda zliatina, ktora casom zacne takto praskat. Max. by si na tom bol este najazdil mozno 1000km ..
Zobraziť komentár 09.05.2017 - 16:04:37
00
keyboard_arrow_up