Lokalizácia
Formulár sa odosiela
tu je popis ako som to spravil post512215.html#p512215
ale bude asi jedno aká páska sa tam dá na zväčšenie obvodu... Nech je odolná a má vhodnú šírku (mne sadla 19mm, mám o trochu širší ráfik)

ventil - tu píšu že ho nie je možné použiť na "normálny" ráfik http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek=1243&sada=1&str=1&skupina_back=74&klic=ventil&kod=&od=0&do=100000&razeni=Cena&rozsah=neco&parents=-1,260,74

podlhovasté ako frm, rubena, caffe by mali fungovať bez problémov... do profilu pekne sadnú :)

Prílohy:

GRA_rims_profile_EX470-320.jpg
GRA_rims_profile_EX470-320.jpg 6.82 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 06.09.2011 - 19:30:12
00
hmm...takze ty si dam dal najskor daku 15 mm pasku na prekrytie niplov (to bola ta co bola v tej rubena sade?) a potom na to dalsiu 19 mm pasku, daku z baumaxu (vulkanizacnu?). Cize tie pasky od notubes asi pasovat nebudu kedze maju 21 alebo 25 mm http://www.suncycle.sk/sk/produkt/paska-do-rafku-notubes-10-x-21mm/3091
Zobraziť komentár 06.09.2011 - 19:58:40
00
Inak robi sa aj verzia ventilov standard http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek=1647&sada=1&str=3&skupina_back=74&klic=&kod=&od=0&do=100000&razeni=Nazev&rozsah=&parents=-1,260,74

Uplne ideal by bolo ak by stacila iba ta notubes paska a ventil a bolo by....akurat neviem ci by pasovala ta 21 mm sirka..uzsiu nerobia myslim.
Zobraziť komentár 06.09.2011 - 20:07:51
00
hmm...takze ty si dam dal najskor daku 15 mm pasku na prekrytie niplov (to bola ta co bola v tej rubena sade?) a potom na to dalsiu 19 mm pasku, daku z baumaxu (vulkanizacnu?). Cize tie pasky od notubes asi pasovat nebudu kedze maju 21 alebo 25 mm http://www.suncycle.sk/sk/produkt/paska-do-rafku-notubes-10-x-21mm/3091

v rubena sade bola nejaká 3M obojstranná, tá ani veľmi nedržala tak ju nahradila tá 15mm klasická izolačná - veľmi dobre tam sadla :) Tá samovulkanizačná páska z baumaxu vyzerala celkom odolne, aj šírka sadla, preto som ju tam dal. Neviem v akom je stave, ešte som to nepozeral :D Ale mám to ta tak mesiac a drží to tlak (jedine klasika plášť trochu púšťa).
Jasné, keby sa ti tam podarí napchať tá notubes páska, tak by to aj stačilo. Veď možno by to išlo aj s tou čo tam máš... Veď stačí utesniť diery, prípadne trochu zväčšiť obvod pre ľahšie fúkanie. Keď budeš mať čas a chuť, môžeš vyskúšať :)
Zobraziť komentár 06.09.2011 - 21:27:57
00
Jo, diky za info. Akurat dnes som to este nahodil s paskou takze nabuduce skusim. Mam totiz buchnuty zadny rafik a na novu sezonu si chcem prepliest zadne koleso. Rozmyslam preto, ze vezmem ten ZTR arch prave vdaka jednoduchsiemu nahadzovaniu bez nutnosti pouzitia tej gumenej pasky. Kedze ale vravis, ze to ide aj na DT rafku tak vyskusam. Predsa len tie DT stoja polovicu ako ZTR...
Zobraziť komentár 06.09.2011 - 23:33:22
00
Nuz a mne dochadza fantazia. Ani na treti pokus sami nepodarilo nahodit na rafik DT SWISS X 430 plast Continental Race King s kevlarovou petkou. Prvy pokus bol so sadou Rubena. Tesniaca paska sa pri nasadzovani plasta skrcila a samozrejme netesnila. Tmel unikal ale neutesnil to. Tak som to znovu rozobral a pouzil som tesniacu pasku Mighty ( podobna ako No tubes ) zalozil vycistenu tesniacu pasku od Rubeny a zase nic. Plast na oko sedi v rafiku uplne rovnomerne, ale unik vzduchu okolo pätky je vzdy velky. Po prvom rozobrati v plasti bol tmel a obsahoval male hrudky do priemeru 6 mm. Takze zajtra skusim poslednu moznost a vymenim tmel za NoTubes, alebo si necham poradit. Povrch pätky plasta je taky látkový, tak uvazujem ci je tento plast vobec vhodny na pouzitie ako bezdusak. A teraz "babo raď" :(
Zobraziť komentár 07.09.2011 - 06:47:02
00
má plašť označenie "NO TUBES READY"
ak nie toto može byt problem
moj RoRO nemal a presne tak ako vraviš unikal vzduch
dal som iný s označením NTR a bolo to OK
Zobraziť komentár 07.09.2011 - 08:00:30
00
myslim, ze ak si chce clovek usetrit podobne problemy treba kupovat nie klasicke plaste ale tubeless ready a pod vecicky :) Predsa len tie patky spravia dost velky rozdiel...
Zobraziť komentár 07.09.2011 - 08:34:16
00
Tie kolesa aj s plastami niesu moje, mal som ich iba poskladat, ale zrejme ako pise Imro ten problem je v nevhodnosti pouziteho plasta. Ja vozim No Tubeles Schwalbe a tie po nahodeni drzali tlak aj bez tmelu, pouzivam ich celu sezonu zatial bez defektu ( teda som ho neregistroval ). Takze asi to uzavriem tak, ze s tym nebudem dalej maturovat, pretoze vysledok je neisty.
Zobraziť komentár 07.09.2011 - 09:02:26
00
tak staci zmenit plaste ;)
Zobraziť komentár 07.09.2011 - 09:07:18
00
osobna skusenost s paskami DT Swiss/Eclipse: obojstranna lepiaca paska je slaba. po par mesiacoch ju dokaze:

1. vyleptat tmel, takze sa zacne odlepovat
2. vtlacat tlak do dier od niplov, taze je dost preliacena

vysledkom je, ze kolesa treba castejsie dofukovat, straca sa tlak.

neradim kupovat, kedze prave tieto sady su jedny z tych drahsich.

otazka: kde chodite na pasky notubes (stans) - viem o suncycle, su aj ine shopy, prip. kamenne v BA?
Zobraziť komentár 20.09.2011 - 18:59:07
00
Ja mám práve túto sadu.
Obojstranná lepiaca páska slúži len na fixovanie silikónovej tesniacej pásky.
Nemá žiadny vplyv na tesnosť.
Spočiatku som ju dával do ráfu, teraz ju tam ani nemám.
Koleso stráca tlak, len keď je tam už málo mlieka. Vtedy dolejem. Inokedy nekontrolujem ani nedolievam.
Na výjazdy nosím v 50ml fľaštičke mlieko.Ak by mi defekt nezalepilo z dôvodu vyschnutého mlieka, dolejem cez ventil a idem ďalej.(Ešte sa mi to nestalo)
Pre horší prípad nosím aj dušu.
Tento systém jazdím cca 7 rokov.
Mám ráfy WTB a plášte Fat Albert.
Zobraziť komentár 22.09.2011 - 09:07:31
00
no s tym nemozem suhlasit.

1. tmel sa dokaze dostat popod silikonovu pasku az k lepiacej. nasledne sa tato zacne odlepovat od rafku aj tesniacej pasky. nasledne sa tesniaca paska moze za urcitych okolnosti posunut. vysledok: netesnost

2. tlak v pneumatike posobi na lepiacu pasku a ta je slaba (diery od niplov - vydutiny). silikonova nema sancu nedeformovat sa na dierach od niplov.

@ivan: pouzivas teda inu lepiacu pasku alebo klasicku rafkovu pasku, ktora sa nedeformuje na dierach od niplov? origo navod hovori, ze povodna rafkova paska sa ma odstranit a je nahradena prave tou lepiacou obojstrannou paskou. ta je vsak slabym clankom celej sady. vozim to momentalne v 6 kolesach a nahradzam postupne fulcrum paskou (nieco ako stanova zlta paska)
Zobraziť komentár 27.09.2011 - 14:41:38
00
Netesní ti to, aj keď tam máš dosť mlieka?
Lebo mne drží tlak cca 2 mesiace a potom zmäkne.
Ako som už písal, ani nekontrolujem, rovno dolejem jednu tú malú fľaštičku a zase mám na 2 mes. pokoj.
Nepoužívam žiadnu pásku, ani obojstrannú, ani inú. Dávam tam len tú silikónovú. Práve z dôvodu, že tá obojstranná po čase už nelepila.Tak som ju vyhodil a skúsil to bez nej.
Tá silikónová sa síce zdeformuje podľa vnútorného prierezu ráfika, teda sa tam otlačia aj diery pre niple, ale to podľa mňa práve pomáha spolu s ventilom proti posunutiu pásky v ráfe.
Odvtedy to používam takto.
Keď som to kedysi začal používať, tak o iných systémoch som ešte nevedel( neboli?).
Mám skúsenosti z 8-mi kolesami- jazdíme to traja.Všetci to používame tak ako ja.
Jeden dal namiesto tej smolepiacej pásky túto: http://www.cykloprofi.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=764&category_id=298&option=com_virtuemart&Itemid=27
a na druhom páre to má bez pásky a je to to isté.
Ináč, ja vlastne veľmi neobhajujem tento systém, nevýhoda je tá, že tam bývajú na konkrétne kolesá špeciálne pásky, to znamená, že pásku kupuješ podľa prierezu ráfika.
Aj keď teraz som už videl aj univerzálne kity.
Mlieko je v Eclipse dobré, aj keď nemám s čím porovnať, lebo iné som zatiaľ nepoužil.
Zobraziť komentár 28.09.2011 - 10:12:12
00
síce trochu mimo "pásky" ale mám takúto otázku:
existujú UST ventilky na autoventil alebo sú všetky UST ventilky galuskové?
Zobraziť komentár 28.09.2011 - 10:25:17
00
keyboard_arrow_up