Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zdravim
omylom som si kupil Schwalbe Tubeless pneumatiku (chcel som klasiku) - urcite nemam UST rafiky, ma podla vas vyznam ju zalozit s dusou? ... narast hmotnosti, kevlarova petka a pod ...
Zobraziť komentár 25.05.2012 - 22:24:20
00
kúpil si UST alebo tubelless ready?
Zobraziť komentár 25.05.2012 - 22:29:17
00
teraz pozeram ze UST ... neviem veru ako som vyberal, to asi nebude dobre ze? :-/
Zobraziť komentár 25.05.2012 - 22:37:52
00
budeš mať odolný negramársky plášť a žiadny papier, takže ak ti nejde o gramy tak si nechaj tento
Zobraziť komentár 25.05.2012 - 22:40:18
00
... a potom, keď ho vymeníš za nejaký normálny, budeš príjemne prekvapený, ako ti zrazu ide to bicyklovanie ľahko.
Zobraziť komentár 25.05.2012 - 22:45:37
00
o gramy mi veru nejde ale asi to pojdem radsej vymenit za klasiku kedze s tymto vobec nemam skusenosti
diki za cenne rady :-)
Zobraziť komentár 25.05.2012 - 22:55:17
00
Po trapeni s plastami som sa nakoniec rozhodol pre bezdusovu verziu kolies DT Swiss. Dnes som na nich pojazdil 90 km. Nafukane som mal na 2,5 v predu a 2,7 vzadu. Rozdiel je to zasadny. Neviem vsak comu to pripisat. Kolesa su rovnake, zhodil som z nich Nobby Nicky + light duse a nahodil RoR TLR + 100 ml No Tubes mlieko. Uz samotnou vymenou plastou som odlahcil kolesa o cca 170g. 200 ml mieka je asi lahsich ako dve light duse (260g). Takze pocit z bezdusakov je viac nez dobry, len ci je to samotnym bezdusoym systemom, alebo usporou vahy na kolesach, to neviem.
Zobraziť komentár 26.05.2012 - 19:18:35
00
200g na kolesach + nizsi rychlejsi dezen.. nic viac
Zobraziť komentár 26.05.2012 - 19:26:06
00
Inak neviem ci mam zlu pumpu alebo robim nieco zle, ked vidim na kolko fukaju ostatni, ale mam 90kg a zadny plast nema ani 2 bary...ma asi 1,9
Plaste mam 29er 2.25 Schwalbe (stara verzia ralpha)
Zobraziť komentár 26.05.2012 - 20:42:02
00
Zihadlo, ty nejazdis bez duse ze? Ako, ze nic viac? lakko, vyhodenim duse si znizil valivy odpor aj plast bude mat lepsi grip. Keby si jazdil tie iste plaste aj s dusou, citil by si rozdiel. nenosis zbytocne vysoke tlaky?
Zobraziť komentár 26.05.2012 - 21:41:03
00
nejazdim ani sa nechystam... tu je kopec ostrych kamnenov nema to zmysel nieco riesit, na komfort ma 120mm zdvihu a 2,4 tlak bohate staci na dobry grip a priechodnost terenom:P
Zobraziť komentár 26.05.2012 - 22:13:53
00
Tak aku hodnotu ma tvoj prispevok kde pises lakkovi, ze usetril gramy a znizil vzorok a nic viac? Konfort ziskany zdvihom je nieco celkom ine ako konfort co prinesie bezdusovy plast. Keby stacilo odpruzenie tak fullom stacia betonove kolesa :)
Jasne, jazdi si s dusami na 2,4 baru, ale preco sa tu vyjadrujes k niecomu comu nerozumies (prepac, z tvojich prispevkov tak uvazujem) a nechces rozumiet ani oskusat?
Zobraziť komentár 26.05.2012 - 22:43:28
00
nejazdim ale skusal som na inych bikoch... uz budem ticho :x ;)
Zobraziť komentár 26.05.2012 - 22:45:34
00
otazka na ztr rafiky berem sadu notubes pasku a ich tmel ventilky mozu byt aj ine? a potom mam wtb laser disc rafiky a rozmyslal som o vyuziti tej pasky a ventilkami(10e) alebo rovno zobrat rubena sadu a pouzit ich ventilky a pasku?
ps myslim si ze na wtb by to mohlo drzat aj len s tou notubes paskou plaste su velmi pevno usadene na krajoch -je ich az problem dat dole ..
Zobraziť komentár 20.06.2012 - 21:10:54
00
bezdušáky som montoval aj na specialized ráfky oem, akože roval a aj na nejaké lacné mach1 a ešte nejaký tiež lacný, s notubes páskou cafelatex ventilky a na roval amc classic a no tubes tmel absolútne bez problémov som tam nahodil specialized plášte kompresorom z chladničky (fúka ako malá pumpa), so starším ignitorom ktorý nemal tubelles pätku som si neporadil ani veľkou pumpou išlo to len kompresorom (pneuservis) takže je vlastne jedno aký máš ráfik, ventil daj aký chceš ide hlavne o plášt, ten určuje ako sa to bude nafukovať. rubena sada je podľa mňa zbytočnosť pretože som pri kombinácií len čisto páska a ventilok nezaznamenal žiadne problémy a pri rubena sade sú podľa mna zbytočné gramy na viac
Zobraziť komentár 20.06.2012 - 21:24:35
00
keyboard_arrow_up