Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftscarinko napísal:
Ako je to s presakovanim? Som cital vela ze su to slusne sitka


Dnes ich nahodim a dam vediet ako to s tym je
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 07:40:15
00
zihadlo 5 Uzsie urcite nebudu. Crossking je trochu uzsi na svoj rozmer, ale Raceking je poctivy balon.
Mna prijemne prekvapila sucasna generacia Performance linie. Krasne prilnava zmes, vyborny bezproblemovy tubeless, ziadne presakovanie, odolne hrube bocnice. Hmotnost oproti Protection vyssia (crossking 2.0 - 700g, 2.2 - 800g), co ma ale pocas trenovania mimo maratonov vobec netrapi.
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 07:46:22
00
Cross King Protection som kupil na odporucanie od jachmel a su to super plaste. Nahodene ako bezdusove klasickou pumpou, nahodenie na rafik tiez bezproblemove. Su prioritne vyuzivane ako plaste na zimu. Pri prifuknuti na 2.0 -2.4 Bar sa velmi pekne odvaluju aj na asfalte. Povedal by som ze hucia ovela menej ako take IKONY. V terene tiez pekne podrzia. Sirka 2" mala okolo 57mm a tesne okolo 700gr. Bocnica riadna, ziaden papier.
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 08:54:12
00
Neviem ako na Cross King, ale na X-King Protection sa mi veľmi rýchlo trhali figúry. Plášť to bol extra odolný, ale povedal by som , že pomerne málo pohodlný na HT
Ospevovaný IKON mne osobne nesedí vôbec, na asfalte to ide horšie ako RoRo, RaRa, RaKi, Mezcal, v teréne na prednom kolese za mokra adrenalín.
Osobne som zakotvil pri kombinácii Barzo / Mezcal - pri 2,35" a rozumnom tlaku sa nestratia ani v náročnejšom teréne. Na zimu dávam dozadu Hutchinson Taipan
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 09:34:52
00
len tie ceny, som pozeral mezcal 2,25 tnt a jednak ma cez 700g a stoji tak 43+ €
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 10:14:35
00
Fuu, z coho zacali tie Conti Racekingy robit, vsak tie starsie verzie vazili viac pri mensom rozmere kolies a 2.0" :o
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 10:19:08
00
arrow_leftjachmel napísal:
zihadlo 5 Uzsie urcite nebudu. Crossking je trochu uzsi na svoj rozmer, ale Raceking je poctivy balon.
Mna prijemne prekvapila sucasna generacia Performance linie. Krasne prilnava zmes, vyborny bezproblemovy tubeless, ziadne presakovanie, odolne hrube bocnice. Hmotnost oproti Protection vyssia (crossking 2.0 - 700g, 2.2 - 800g), co ma ale pocas trenovania mimo maratonov vobec netrapi.

to je rovnake ako ardent race 2,2 exo TR od maxisu, drží dobre, odvaluje dobre a važi rovnako 800g a je to macek 58mm
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 10:48:51
00
ardent race 2,2 exo TR vazi 800? urcite?

29"
r2-bike.com
27,5"
r2-bike.com
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 11:01:04
00
tak som mal siviac gumy :D 794g
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 11:03:53
00
by ma fakt zaujimalo preco je take tazke dodrziavat tolerancie v tej vyrobe gum
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 11:17:51
00
Tie Vittorie su paradne plaste. Mna sa velmi pacia aj po dizajnovej stranke. Vaha trochu vyssia ale co mna odradilo od ich dalsie pouzivania boli defekty. Ani nie defekty ale velke 1-2cm rezy (bocnica aj dezen). Sekol som kazdy niekolkrat. A to nejazdim nic extremne. Taky maxxis plast je bez defektu ako je rok dlhy. Vittoria plastne boli bo verzii tnt so zosilnenou bocnicou.
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 11:25:15
00
poslednom zimnom výjazde som rezol ikona v strede behuna na asfalte s posypom :D ale už ma odslužené a tmel ma domov doviezol....
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 11:28:17
00
Moj Ardent Race 2.2" EXO TR ma ~650g pre 26" a ~680g pre 27.5" podla specs, 29er by mal mat ~720g .. scarinko ten 27.5" plast co mas na vahe nevyzera na EXO TR, ani podla vahy ani podla skrcenych bocnic, EXO TR nema tak tenke bocnice, to mas urcite 3C/TR (nie EXO).
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 12:03:27
00
nie je moja vaha :D
https://r2-bike.com/MAXXIS-Tire-Ardent-Race-275-x-220-3C-MaxxSpeed-TR
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 12:13:24
00
ale to nie je EXO!
Zobraziť komentár 11.02.2020 - 12:22:54
02
keyboard_arrow_up