...Nasiel som prave spominanu firmu na Rybnicnej - ale niekto ste tu spominali ze ich pristup nie je idealny. Nemate niekto aspon pribliznu predstavu kolko to moze stat?...
Navrhujem spytas sa ich, co Ty nato

? Asi to nikto nevie presnejsie...
Este par otazok: 1. Musi byt povrch dielu pred anodizaciou nejak specialne upraveny? - do hladka opieskovany alebo nieco pdobne?
Aky je povrch dielu pred anodizaciou, taky bude aj po nej. Ak bude pieskovany, zostane pieskovany, ak lesteny, bude lesteny. Anodizacia vytvara vrstvu len hrubky 5 – 25 µm.
Resp. je v pohode ak uz diel je anodizovany? - Ide konkretne o diel ktory je anodizovany ale bezfarebne (tj strieborny).
Nie je, povodnu vrstvu budu musiet dat dole (leptanim). Zalezi od dielu a materialu, ako sa to prejavi, ale je to dalsie leptanie naviac so vsetkymi dosledkami.
2. Robi sa ta eloxacia nejak rozne? - myslim na vysledny finish. Konkretne narazam na to ze diely ktore som eloxovane videl maly hladky povrch ale napr. sposob akym sa anodizuju
ramy (ale napr. aj rajdy,
sedlovky a vlastne je tak upraveny aj diel ktory chcem dat do farby) je zrejme trochu iny kedze vysledny finish je taky drsny. Otazka teda znie - dosahuje sa tento rozdiel rozdielnymi spsobmi spracovania alebo je to len nejaka finalna uprava? A dalej: Je teda mozne dat si to spravit do ktorehokolvek z tychto finishov?
Odpoved pozri pri prvej otazke.