Lokalizácia
Formulár sa odosiela
porovnatelne lepsie a neporovnatelne drahsie by som povedal :wink:
Zobraziť komentár 09.09.2007 - 20:03:09
00
nebavíme sa o cene ale o funkčnosti :-)
Zobraziť komentár 09.09.2007 - 20:04:15
00
ja sa bavim o cene a ty o funkcnosti :D
Zobraziť komentár 09.09.2007 - 20:05:03
00
funkčnosť je postavená nad cenu :-)
Zobraziť komentár 09.09.2007 - 20:12:43
00
v tomto pripade cena prevysuje funkcnost
Zobraziť komentár 09.09.2007 - 20:13:35
00
ver tomu že nie a zase to toľko nestojí. Veď zajtra vyskušaš :-)
Zobraziť komentár 09.09.2007 - 20:15:50
00
chaloši sa dohaduju!!! hmmm zaujimave. Ano rozmyslal som aj nad vymenou lanka aj bowdenu. Lebo ono sa to vsetko na seba viaze doslova a jedno druhe podporuje vo funkcnosti. Takze skor ci neskor bude i to. A co taku sadu laniek aj bowdenou "Jagwire" ? podla mna by stacila.
Zobraziť komentár 09.09.2007 - 22:26:31
00
Co su toto za Vcka? Vypadaju konstrukcne super

Prílohy:

vecka.jpg
vecka.jpg 31.05 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 10.09.2007 - 00:58:30
00
tieto vecka stoja 169 euro kus, to znamena 338 euro na cele kolo
Zobraziť komentár 10.09.2007 - 08:54:23
00
takze dovidenia! Ale ako to spracovanie je super. To uz potom radsej do nejakej z tych lepsich hydraulik.
Zobraziť komentár 10.09.2007 - 09:22:35
00
dovi, dopo Martinus :-)
Zobraziť komentár 10.09.2007 - 09:30:23
00
dovi, dopo Martinus :-)


mal som na mysli "akoze dovidenia" na tu cenu tych Vcok !!! 8)
Zobraziť komentár 12.09.2007 - 10:26:47
00
rasto, marecej: normálne mi je martinusa luto. tak sa mu páčili a takto mu pokazíte radosť.

Rasťo prosím doplň konkrétne typy a vlastnosti tvojich V-čok (páčok, ...) a ja skúsim sprostredkovať pocitové vlastnosti, aby v tom bolo jasno.
Okrem toho, že vyzerajú skvelo, tak aj nábeh sily je vynikajúci. Lanká powerchorz v bowdenoch Nokon, nedávajú skoro žiadny odpor a ich chod si dovolím povedať, že je maslový. Nakolko sú na priemysloch ich chod je hladký bez zbytočnej vôle.
Na týchto brzdách ma zaujala ich brzdná sila a ešte väčší šok bol z dávkovatelnosti. Je možný bezproblémovy dojaz na prednom kolese a následne ich zaseknutie.
Obrovský šok nastal, ked som sa vrátil na svoj bike, kde mám LX páčky (taktiež z možnosťou zmeny prepákovania) a XT V-brake brzdy s trojzmesovými BBB. Používam bowdeny Jagwire a nerez brúsené lanko, špeci silikonovú vazelinku na lanká, chod s minimálnym odporom .....
V tejto kombinácii taktiež dokážem dojazd na prednom kolese a následné zaseknutie, ale po odskúšaní hentej, zlej, fujtajblikovej kombinácie som si pripadal ako na plastových V-čkach.
Jediná otázka znie, či kvalita zodpovedá cene .... to si už musí každý určiť sám.
Zobraziť komentár 12.09.2007 - 10:44:03
00
kedze nevim ci to tu rastik sleduje, doplnim ja aspon zakladne info aby sa vedelo o com Roman keca

brzdové páky: AVID titan sroby,priem.loziska,frezovane 64g ks (128 g/par)
brzda prední: CONTROLTECH frezovane (94g) + 21g prisusenstvo (115g)
brzda zadní: CONTROLTECH frezovane (94g) + 21g prislusenstvo (115g)
lanka a bovdeny brzdove: NOKON (60g ) +powercordz (9g)
Zobraziť komentár 12.09.2007 - 10:54:52
00
Roman dik za sprostredkovanie pocitových vlastnosti ani ja by som to lepšie nenapísal :-)
Páčky sú Avid s priem. ložiskami Ti hardverom ročník tušim 95 ,čeluste Control tech Ti hardver,Nokony,lanka powercordz.Tu je foto.
Podla mojho názoru kvalita prevedenia sučiastok,lanka powercordz a nokony plne odráža aj cenu.Mne to za to stojí.Koncom septembra pojdu powercordz aj na radenie a to bude potom ešte väčšia paráda ako teraz na ocelových :-)

Prílohy:

Bez názvu 1.jpg
Bez názvu 1.jpg 186.95 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 12.09.2007 - 11:08:23
00
keyboard_arrow_up