Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ahojte, mam GT avalanche 2.0 2012 a riaditka ALL TERRA 6061 Aluminum Flat Top Riser, 690mm,. mam sice v hrudniku cez 128 no akosi si casom pripadam s tymi sirokymi a rovnymi riaditkami trosku neohrabane, prakticky niekedy ani neviem prejst cez dvere na balkon s bajkom. co by ste mi poradili pre hobby jazdenie 75 percent asfalt a 25 teren by boli lepsie lastovičky? popr ake su ich vyhody? niektory mi radili pri mojej sirke ramien to nechat tak ako je. nezatratte ma, som v tom totalny laik, snazim sa len trosku zlepsovat bajk a ak by to pomohlo preco nieco nezmenit.

img29.imageshack.us
Zobraziť komentár 18.07.2013 - 10:36:53
00
lastovicky tiu pomozu akurat na dvihnutie rajdov, a tu mas celkom v pohode oproti sedlu. na sirku staci kupit uzsie alebo zrezat povodne napr o 2cm z kazdej strany, na cca 650mm , paky a ostatne len posunies.. jednoduche
Zobraziť komentár 18.07.2013 - 10:43:52
00
diky moc za odpoved, to zdvihnutie by som mozno aj trosicku privítal ale zase bajkovat vystretý je asi somarina. priatelka ma verziu pre zeny a jej volant je citelne uzsi, lastovicky vykrojene a volant ohnuty, ale asi to tak pre holky ma byt. diky moc za pomoc
Zobraziť komentár 18.07.2013 - 10:47:56
00
Tak, tak. Najlepšie zrezať. Najprv po 2 cm z každej strany. (dobrá je aj pilka na železo)
Vyskúšaj si to tak, že najprv len posunieš páky a gripy o tie 2 cm k stredu. Pojazdi a skús prípadne i o 3 cm. Tak, ako ti to bude vyhovať, tak to odfakli. Konce opracuj do hladka pilníkom.
Kto reže, ten jede!!!
Zobraziť komentár 18.07.2013 - 10:54:26
00
Ahojte, chcem vymenit riadidla mam tam flat zahnutie 9 a5 stupnov 31.8 , potrebujem ich zdvihnut cim viac tým lepsie aspon o takých 30-40mm, širka je 680 a myslim ze aj moze ostat, ma niekto nejake konkretne odporučania?niečo lacne okolo 20-30e, pripadne co si myslite, da sa to riesit aj klbovým predstavcom s nastavitelným uhlom? alebo kombináciou jedneho s druhým?
Zobraziť komentár 14.06.2014 - 21:56:53
00