Lokalizácia
Formulár sa odosiela
podla mna je NN+RR ok...
Zobraziť komentár 13.07.2008 - 18:17:35
00
sice je rozdiel medzi NN 2,1" a 2,25" nepatrny, ale zober radsej sirsiu verziu....a daj si ho dopredu
Zobraziť komentár 13.07.2008 - 18:27:20
00
2.1 je akurat, ved nejazdime na traktoroch nie? :P
Zobraziť komentár 13.07.2008 - 19:35:03
00
Mam rad zjazd za akehokolvek pocasia. Neriskujem , rad sa citim bezpecne a preto vozim NN + NN - tie ma podrzia. Otazka: ked nahodim RR dozadu ovplivni to negativne jazdne vlastnosti - hlavne drzanie stopy v zakrutach ?
Zobraziť komentár 13.07.2008 - 19:53:17
00
v zadu urcite nie tak aby si mal dovod citit sa nebezpecne...(vlastna skusenost)
Zobraziť komentár 13.07.2008 - 19:59:38
00
Tiez som sa citil neisty, ked som mal obute Micheliny XC Dry 2.
Vyriesil som to 2.25 NN vpredu a 2.1 NN vzadu. Konecne viem, co to je vychutnat si zjazd z Rohacskeho sedla do Sulova. :)

Bajk konecne pekne vedie stopu, konecne sa citim istejsie v zjazdoch, ale i pri vyslapoch (bocny vystupeny dezen - vyhrabes sa i z uzkej kolaje) a rychle su dost.

"Slabina": Zvlast zadny plast sa nekamarati s asfaltom pri stupani a sem-tam ma vyssia prilnavost pri vyslapoch spomaluje, ale vyvazia to vyhody, co som pozadoval. Taktiez moj bajk teraz vazi 13,6kg. Pri dalsej kupe plastov zavazi jednoznacne to, ako rychlo sa bude, hlavne teda zadny plast, drat.
Zobraziť komentár 14.07.2008 - 09:49:27
00
uz neviem najst, kde som pisal svoje prve pocity s Conti Mountain King 2,2 Supersonic - tak skusim pokracovat tu... Konecne som pochopil, kde soudruzi z NDR vyvyjali tieto plaste, po absolvovani zablatenej a sotolinovej ale aj rychlej trasy na Salzkammergut-trophy som to pochopil, extra special pre Alpy... kedze som bol doteraz na 99% spokojny, v Alpach som nasiel to posledne percenticko...

vrelo odporucam :wink:
Zobraziť komentár 14.07.2008 - 19:55:28
00
keyboard_arrow_up