Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ak sa nemylim tak to W znamena zimne cislo winter, cim nizsie tym si zachovava dobru tekutost pri nizkych teplotach, cize olej je tekutejsi a riedsi.
Zobraziť komentár 01.10.2007 - 15:07:12
00
ano je to tak, aj ke osobne nechapem preco neudavaju aj viskozitu - pre potreby biku a myslim aj motoriek by to zjednodusilo situaciu
Zobraziť komentár 01.10.2007 - 19:43:39
00
Zdravím vás, tak už som konečne po výmene oleja vo vidle, nakoniec som sa rozhodol pre kúpu oleja MOTOREX FORK OIL 5W/10. Cela výmena prebehla bez problémov až na to že som trocha pomohol hlave šrobu na ľavej strane vidlice. Neviete niekto kde by sa dal tento šrob zohnať ?

Prílohy:

Komentár súboru: Tak toto som mal na mysli...
PILOT_XC.JPG
PILOT_XC.JPG 11.84 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 15.10.2007 - 22:31:08
00
Viete mi poradiť, nedá sa mi natlakovať vidlica PILOT XC. Vôbec nereaguje, keď ju chcem "nafukať"
Zobraziť komentár 22.06.2014 - 20:50:01
00
je viac možnosti chyby :
1.slabo zašrobovaná hadička pumpy, nestlačilo stred ventilku
2. poškodená ihla ventilku
3. unik vzduchu pri odšrobovaní
4. unik vzduchu cey tesnenia zátky na korunke
5. vadná pumpa na vidlice .....
Zobraziť komentár 23.06.2014 - 12:05:21
00
Myslím, že to je "4." bod. Ako mám postupovať ďalej? Za odpoveď vopred ďakujem
Zobraziť komentár 23.06.2014 - 17:25:32
00
vyfučať vzduch. vyšrobovať zátku na ktorej je tesniaci kružok , behnuť do obchodu s guferami, nahodiť nový, PS nezabudni aj vyšrobovať stred ventilku a nahodiť nový, kupiš v skoro každom cykle.
závit zátky potri vazelinou a zašrobuj... potom fukaj..
Zobraziť komentár 23.06.2014 - 22:44:18
00
Ďakujem, "sting"!
Zobraziť komentár 24.06.2014 - 12:40:38
00
keyboard_arrow_up