Lokalizácia
Formulár sa odosiela
kazdy ma pod XC ine predstavy.. kto znizuje sedlo casto tomu je to prinos, kto si jazdi pohodove jazdy je mu nanic..
ja uz som nad nou tiez uvazoval, len keby to nevazilo tonu.. a hlavne by ma zaujimalo kolko hore-dole cyklov to zvlada v terene, spine, prachu, blate..
Zobraziť komentár 06.03.2010 - 17:22:13
00
Váha je zanedbateľná oproti tomu čo teleskop ponúkne, vždy sa dá pogramáriť aj inde. Proti špine pomôže neoprénový chránič na tlmič alebo home-made chránič z duše.
http://picasaweb.google.cz/prtavec/JoplinR?authkey=Gv1sRgCJrMx-HhlaWCUw#5359518473441626258
Zobraziť komentár 06.03.2010 - 17:51:22
00
S tou špinou by som to nevidel nejak tragicky,na vidliciach tiež bývali harmoniky teraz niesú a funguje to,s tými cyklami je to obdobé ;)
Zobraziť komentár 07.03.2010 - 08:22:15
00
Myslim ze konstrukcia teleskopickej sedlovky je jednoduchsia ako u vacsiny normalnych vidiel, takze by to malo nieco vydrzat.
Zobraziť komentár 07.03.2010 - 08:46:38
00
lenze na nohy na vidle sa nehadze tak ochotne bordel ako na sedlovku, nohy su tam dve takze sila sa rozklada, nejaky krut tam moc nenastava..
Zobraziť komentár 07.03.2010 - 08:55:41
00
S vidlicí bych nesrovnával. Vidlice chodí do zdvihu tak tisíckrát tolik. Tedy když se do ní dostane bordel, tak k poničení to povede nesrovnatelně rychleji a navíc u vidlice vadí, že se zhoršuje její chod. U teleskopické sedlovky je úplně fuk, že bude potřeba o 20N větší síla na zasunutí.
A kdo jezdí hodně v bordelu, tak si přes sedlovku hodí jakoukoliv ochranu, opět je to jednoduší než u vidlice, když je oproti vidlice pohyb sedlovky pouze velmi občasný.

Co se týká síly působící na sedlovku, tak to také není tak jasné. Při jízdě v sedle mimo náročnější terén bude dlouhodobě zatížení sedlovky určitě o trošku větší, zvlášť když u vidlice jsou ty nohy dvě.
Jenže pro extrémy to bude přesně naopak a ty zátěžové špičky mohou být u vidlice o dost větší. Ty největší zátěžové špičky jsou většinou při jízdě ze sedla, tedy týkají se jen vidlice a klidně to tam vyletí až někam k 2000N na předním kole, takže 1000N na jednu nohu. Při jízdě nějaká ta špička bude i pro sedlovku, ale tam ji hodně omezí zadní stavba propružením.
Zobraziť komentár 07.03.2010 - 09:21:19
00
Príde mi to ako debaty HT vs. FS. Načo kupovať fulla, keď je zbytočne ťažší, treba sa starať o tlmič, raz za čas vymeniť čapy a potom ďalšie fakty ako brake squat, pedalkickback, bob/bobbing, atď.
O všetko sa treba starať a teleskopická sedlovka bude na tom s údržbou asi rovnako ako vidlica (raz ročne výmena oleja).
Zobraziť komentár 07.03.2010 - 09:26:20
00
myslím že tá duša tam nieje kvôli ochrane ale kvôli tomu aby sa mu lepšie vracala :rofl: :rofl: :rofl:
Zobraziť komentár 07.03.2010 - 20:11:23
00
sorry ked vidím tu foto č.2 tak vidím že je to kvoli blatu heheh :D
Zobraziť komentár 07.03.2010 - 20:12:24
00
Pre mna to má obrovský prínos / XC/AM / . Pred tým som pred každým dlhším zjazdom znižoval a po zjazde zvyšoval sedlo a to ide aj na nervy a zdržuje to. Teraz ma zdržujú kolegovia ktorý teleskop nemajú.
Zobraziť komentár 18.03.2010 - 10:47:59
10
Nová alternatíva od XFusion . Dúfam, že porovnateľná s KS.

is.pinkbike.com
Zobraziť komentár 19.03.2010 - 08:10:30
00
No, na to sa casom asi dam na svojom AM/EN bajku. Btw, nikto nespomenul Specialized teleskopy ale zda sa mi , ze to robia, ci ?
Zobraziť komentár 19.03.2010 - 11:10:06
00
robia, vraj sú super, ale cena 300usd je už... :tmi:
Specialized Command Post


Naposledy upravil mar_tin dňa 19.03.2010 - 12:53:04, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 19.03.2010 - 12:47:25
00
ako vsetko od speslu :fubar:
Zobraziť komentár 19.03.2010 - 12:51:32
00
fluider,už sa dá aj kúpiť?
Zobraziť komentár 19.03.2010 - 19:00:35
10
keyboard_arrow_up