Lokalizácia
Formulár sa odosiela
nove epicony (2009 a 2010) problem so spenenym olejom nemaju? :tmi: btw ked sa prv vidla objedna na vahu jazda cca 70kg a potom sa vaha bud znizi alebo zvysi (nie o par kil ale takych 10+-) tak sa da upravit este negativka?
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 20:35:32
00
Milanko ma hlavne vlastny tlmic, ktory je jednoduchy a ucinny. Narozdiel od SR nema ziadnu kopresiu a neovlyvnuje chod vidly do zdvihu a rychlo sa zatvara. Inka ostatne upravy su malicherne (olej namiesto vazeliny a tak)
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 21:28:03
00
BTW/ ked uz sme pri teme tuneny epicon,kamos (no brachanec) ma zaujem o tuneneho epicona tak zistujem info...zatial co som tu prekutral thready o tunenom epiconovi,tak som zistil,ze milan meni mazanie z vazeliny na olej a dalej dokopy nic...zaujima ma to,ze ake ine zmeny sa deju vo vnutri,ci sa klasicky epicon zhoduje vnutrom s tunenym :) asi som este zistil,ze zdvih uz nieje upravovatelny cez dierky na prute vo vzduchovej komore (80/100/120/140) ale je upravovany dlzku negativnej pruziny ak sa nemylim :)


na 90% sa vnútro zhoduje, 5% je upravené a 5% uplne iné. Tých posledných 10% spraví najvačšiu robotu.
zdvih je stále menitelný cez dierky na kompresnom prute, ale negatívna pružinka sa neupravuje ..... vklada sa iná podla požadovaných parametrov (zdvih, váha).

to cauapistemi: presne tak. Pri vysokorýchlostnej kompresii (prudký náraz na vysokú prekážku >10cm) Talas nedosahuje rýchlosti reakcie upraveného Epicona. Ťažko povedať že ostatné je drobnosť. Vyvážením neg. pružinky voči tlaku vzduchu pri požadovanom Sag-u = extremna citlivosť.
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 21:36:39
00
a zaroven extremny ponor pod brzdou:(
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 21:41:44
00
speneny olej je aj problem novych epiconov! ale co viem tak iba tunenych.. podla mna sa oplati priplatit za milanovho, vsetci ti to tu povedia!
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 21:46:42
00
a zaroven extremny ponor pod brzdou:(

hmmm .... súhlas. všetky kurvítka chodu zabranujuce pohupovania a zanorovania znecitlivuju vidlu. Z tohto dôvodu sa bude každá citlivá vidla zanorovať viac. Taktiež závisí aj od techniky jazdy a váhy jazdca.
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 21:51:49
00
a zaroven extremny ponor pod brzdou:(

to neurcuje tlmak!!, nizkorychlostka ti nepomoze pri brzdeni a v FR ti je na rit (vid FR legendy ala domain , 66 RCV). Pomoze ti len spravna charakteristika vidly. V tom je aj tuneny Dx zly. Ale ja som svoj este viac potunil a je to uplne o inom :rock: .
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 21:54:09
00
zanorovanie je pravda ale vadi to len ked pri silnom brzdeni narazis na velku prekazku, stalo sa mi to len raz. radsej mam citlivejsiu vidlu ako nejake ***** ktore zabranuje ponoreniu a nevies predpovedat kedy a ako sa vidla ponori. ako si to este viac potunil to by ma zaujimalo?
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 22:04:12
00
Na to co pises nepomaha pomala komp. ale rychla, ta sa obcas vo FR pouziva.
Hlavne moje upravy boli, ze sla do negativky pruzina aby nebol spetny doraz tvrdy. Dalej progresivitu tovrila druha pruzina (meksia) sluzila na stopnutie TAD-u. Takze vydla bola do polky mekka (iba vzduch) a padala do nej a potom jak zabrala pruzina (ocelova) bola uz tvrdsia a na doraz nesla. Tak isla druha pruzina prec a je to len solo air. Je to ovela lepsie, zidna XC padavost do zdvihu typu reba a pod.
Zobraziť komentár 16.01.2010 - 22:15:20
00
roman/ tak potom ako sa da nastavit napriklad 110mm ked na prute su 4 dierky (80/100/120/140)?upravi sa to negativkou?
Zobraziť komentár 17.01.2010 - 09:36:07
00
Nastavíš zdvih na 120 a pod negatívku vložíš ešte 10mm spacer. Nechápem však Tvojej špeciálnej požiadavke zdvihu 110mm. :mm:
Zobraziť komentár 17.01.2010 - 10:44:06
00
nie je moja :lol:
Zobraziť komentár 17.01.2010 - 11:01:29
00
už zodpovedaná lapierrom .... ešte je aj iná možnosť, ale uvedená je správna na 100%
ked už špekuluješ tak nie vždy zodpovedá nastavenie zdvihu reálnemu ! ... resp. skoro nikdy. Ak fúkaš viac, tak sa negatívka viac stlačí a máš zopár mm k dobru. Horšie je to pri lahkých váhach. Pri Axone nastavenom na 100mm a fúkaní cca 50kg je zdvih len 90mm!

Osobne by som radšej zvolil 120mm zdvih, mierne podhustil (zvýšiť SAG a citlivosť) a keby mi nevyhovoval je priebeh tak nad piestik naliať trochu viac oleja aby bola vidla progresivnejšia ....
Zobraziť komentár 17.01.2010 - 21:21:51
00
este mam maly dotaz,ma ci uz neupraveny alebo upraveny epicon pod guferami molitan?myslim ten molitanovy kruzok na mazanie a ci je vobec nevyhnutny :)

EDIT/ citam,ze by sa tam mal dat ten molitanovy kruzok pridat,mohol by som ho tam nejako dat?
Zobraziť komentár 24.01.2010 - 16:11:55
00
Origos ma vazelinu tam by bol naco?
Upravene od Milanka ho tam maju, pouzivat to hlavne RS.
Ten tvoj avatar vypada ako logo (stareho) windows-u :D
Zobraziť komentár 24.01.2010 - 17:54:11
00
keyboard_arrow_up